Dzisiaj jest 14 maja 2024, 11:55



regeneracja wtryskiwaczy




Odpowiedz
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:
Wprowadź tutaj treść wiadomości. Nie może ona mieć więcej niż 73000 znaków. 

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Opcje:
BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone
Wyłącz BBCode
Wyłącz emotikony
Wyłącz przetwarzanie odnośników
Pytanie
Wpisz w to pole dużymi literami wyraz NARZĘDZIA:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   

Przegląd tematu - Vito 638 2.2 CDI błąd P1187 i gasnie
Autor Wiadomość
  Tytuł:  Re: Vito 638 2.2 CDI błąd P1187 i gasnie  Odpowiedz z cytatem
do ilu powinien dochodzić max przelew w tym motorze? Jeśli rozwalone wtryski to co w takim razie z korektami -0,2 to chyba wzorowo(pamiętam to z bmw i rovera, chyba ze w mercu jest inaczej) Jeśli zaworek nie trzyma to korekta tez chyba poleci, czy się mylę?

No i zastanawia mnie to ze ropa szla z powietrzem z powrotów - tak powinno być?
Post Zamieszczono: 26 mar 2014, 08:19
  Tytuł:  Re: Vito 638 2.2 CDI błąd P1187 i gasnie  Odpowiedz z cytatem
Wtryski rozwalone, jeżeli jeden ma 64ml przez 4 min to jest katastrofa jednym słowem.

Po za tym, typowy objaw "ja mu w gaz a on zgasł" .
Post Zamieszczono: 26 mar 2014, 00:55
  Tytuł:  Vito 638 2.2 CDI błąd P1187 i gasnie  Odpowiedz z cytatem
Witam
Problem dotyczy mercedesa Vito 638 2.2 CDI z 98r
Od jakiegoś czasu auto gaśnie jak sie wyprzedza czy go trochę pociśnie powyżej 110-120km Zapala sie wtedy EDC i jest spory problem z uruchomieniem.
CarSoft 7,4 pokazał mi P1187, P1221 i P1482

Filtr paliwa nowy
Korekty na wtryskach na silniku gorącym:
0,8
0,3
0,2
0,2
Przy zimnym wartości były ok 2 razy wyższe
Rozrobi jeszcze test przelewowy przy temp ok 50 st. Wyszło przez 4min:
1 - 44ml
2 - 54ml
3 - 32ml
4 - 64ml

Ropa z powrotów ze wszystkich wtrysków szla z powietrzem - tak powinno być?

Zawor regulacji ciśnienia wyczyściłem - był oblepiony jakimś brudem, ale nic to nie zmieniło - dalej przy ok 120 km gaśnie motor i zapala EDC

Co możne oznaczać P1221 - (odczyt na pinie 4)

Proszę o pomoc
Post Zamieszczono: 24 mar 2014, 21:13


Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group