Autor |
Wiadomość |
|
|
Tytuł: |
Re: Vito 638 2.2 CDI błąd P1187 i gasnie |
|
|
do ilu powinien dochodzić max przelew w tym motorze? Jeśli rozwalone wtryski to co w takim razie z korektami -0,2 to chyba wzorowo(pamiętam to z bmw i rovera, chyba ze w mercu jest inaczej) Jeśli zaworek nie trzyma to korekta tez chyba poleci, czy się mylę?
No i zastanawia mnie to ze ropa szla z powietrzem z powrotów - tak powinno być?
do ilu powinien dochodzić max przelew w tym motorze? Jeśli rozwalone wtryski to co w takim razie z korektami -0,2 to chyba wzorowo(pamiętam to z bmw i rovera, chyba ze w mercu jest inaczej) Jeśli zaworek nie trzyma to korekta tez chyba poleci, czy się mylę?
No i zastanawia mnie to ze ropa szla z powietrzem z powrotów - tak powinno być?
|
|
|
|
Zamieszczono: 26 mar 2014, 08:19 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: Vito 638 2.2 CDI błąd P1187 i gasnie |
|
|
Wtryski rozwalone, jeżeli jeden ma 64ml przez 4 min to jest katastrofa jednym słowem.
Po za tym, typowy objaw "ja mu w gaz a on zgasł" .
Wtryski rozwalone, jeżeli jeden ma 64ml przez 4 min to jest katastrofa jednym słowem.
Po za tym, typowy objaw "ja mu w gaz a on zgasł" .
|
|
|
|
Zamieszczono: 26 mar 2014, 00:55 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Vito 638 2.2 CDI błąd P1187 i gasnie |
|
|
Witam Problem dotyczy mercedesa Vito 638 2.2 CDI z 98r Od jakiegoś czasu auto gaśnie jak sie wyprzedza czy go trochę pociśnie powyżej 110-120km Zapala sie wtedy EDC i jest spory problem z uruchomieniem. CarSoft 7,4 pokazał mi P1187, P1221 i P1482
Filtr paliwa nowy Korekty na wtryskach na silniku gorącym: 0,8 0,3 0,2 0,2 Przy zimnym wartości były ok 2 razy wyższe Rozrobi jeszcze test przelewowy przy temp ok 50 st. Wyszło przez 4min: 1 - 44ml 2 - 54ml 3 - 32ml 4 - 64ml
Ropa z powrotów ze wszystkich wtrysków szla z powietrzem - tak powinno być?
Zawor regulacji ciśnienia wyczyściłem - był oblepiony jakimś brudem, ale nic to nie zmieniło - dalej przy ok 120 km gaśnie motor i zapala EDC
Co możne oznaczać P1221 - (odczyt na pinie 4)
Proszę o pomoc
Witam Problem dotyczy mercedesa Vito 638 2.2 CDI z 98r Od jakiegoś czasu auto gaśnie jak sie wyprzedza czy go trochę pociśnie powyżej 110-120km Zapala sie wtedy EDC i jest spory problem z uruchomieniem. CarSoft 7,4 pokazał mi P1187, P1221 i P1482
Filtr paliwa nowy Korekty na wtryskach na silniku gorącym: 0,8 0,3 0,2 0,2 Przy zimnym wartości były ok 2 razy wyższe Rozrobi jeszcze test przelewowy przy temp ok 50 st. Wyszło przez 4min: 1 - 44ml 2 - 54ml 3 - 32ml 4 - 64ml
Ropa z powrotów ze wszystkich wtrysków szla z powietrzem - tak powinno być?
Zawor regulacji ciśnienia wyczyściłem - był oblepiony jakimś brudem, ale nic to nie zmieniło - dalej przy ok 120 km gaśnie motor i zapala EDC
Co możne oznaczać P1221 - (odczyt na pinie 4)
Proszę o pomoc
|
|
|
|
Zamieszczono: 24 mar 2014, 21:13 |
|
|
|
|