Dzisiaj jest 24 kwie 2024, 09:01



regeneracja wtryskiwaczy




Odpowiedz
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:
Wprowadź tutaj treść wiadomości. Nie może ona mieć więcej niż 73000 znaków. 

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Opcje:
BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone
Wyłącz BBCode
Wyłącz emotikony
Wyłącz przetwarzanie odnośników
Pytanie
Wpisz w to pole dużymi literami wyraz NARZĘDZIA:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   

Przegląd tematu - cdi zawór CR
Autor Wiadomość
  Tytuł:  cdi zawór CR  Odpowiedz z cytatem
Witajcie mam 2 w210 2,7CDI i 3,2CDI Posiadają zawór A i B. Mam problem z oboma zaworami CR miałem sprawny zawór A, zawór B powodował falowanie. W celu sprawdzenia czy to wina zaworu postanowiłem je zamienić. Po wyjęciu zaworu A i włożeniu B auto zaczęło falować. Po ponownej zamianie zaworów sprawny zawór A auto nie pali. Komp pokazuje za duże wypełnienie impulsów 60% (według kompa powinno być chyba 15-20%). Kupiłem zestaw naprawczy bosch- 2 oringi i pierścień oporowy- (oznaczenia F00VD38011, F00VD38010, F00N000066). Po wymianie elementów na zaworze A auto dalej nie pali. Zawór A po wyjęciu z auta nigdzie nie spadł ani nie został uderzony jego rezystancja jest w normie.
Czy ktoś spotkał się z czymś takim? Zestaw naprawczy kupowałem w jednej z większych hurtowni/sklepów w kraju więc nie podejrzewam że na rzeczach wartych 15zł robią wałek i sprzedają podróby.
Post Zamieszczono: 09 sty 2017, 23:43


Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group