Dzisiaj jest 19 kwie 2024, 13:44



regeneracja wtryskiwaczy




Odpowiedz
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:
Wprowadź tutaj treść wiadomości. Nie może ona mieć więcej niż 73000 znaków. 

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Opcje:
BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone
Wyłącz BBCode
Wyłącz emotikony
Wyłącz przetwarzanie odnośników
Pytanie
Wpisz w to pole dużymi literami wyraz NARZĘDZIA:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   

Przegląd tematu - Błąd P0087 (szyna paliwowa/ciśnienie w układzie - za niskie)
Autor Wiadomość
  Tytuł:  Błąd P0087 (szyna paliwowa/ciśnienie w układzie - za niskie)  Odpowiedz z cytatem
Witam, chciałbym opisac moj problem dotyczacapompy wys.cisnienia bosch cp 1 w busie mercedes sprinter 311 2.2 cdi.

Pompa zassala paliwo z dna zbiornika , wymienilem filtr paliwa, zalal,odpowietrzylem i cisnienie ze zbiornika do filtra , z filtra do pompy bez zarzutow.

Słabe cisnienie wychodzi z pompy po odkreceniu rurki przy pompie co idzie nna listwe oraz z dolnego weza do zasobnika.

Najmocniejsze cisnienie wychodzi z powrotu pompy z gornego wezyka (do zbiornika)

Podejrzewam ze pompa zalapala jakis nie czysztosci z dna zbiornika choc jest filtr.

Licze na jakies wskazowki, Pozdrawiam
Post Zamieszczono: 13 mar 2019, 13:46


Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group