Autor |
Wiadomość |
|
|
Tytuł: |
Re: Cięzko pali scenic 1,9 dci |
|
|
Witam Konkretnie mówisz o czujniku cieczy chłodzącej ? czy tym w termostacie czy może jakieś inne jeszcze są ?
Witam Konkretnie mówisz o czujniku cieczy chłodzącej ? czy tym w termostacie czy może jakieś inne jeszcze są ?
|
|
|
|
Zamieszczono: 24 mar 2013, 10:52 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: Cięzko pali scenic 1,9 dci |
|
|
Wymień czujnik temperatury silnika i będzie ok
Wymień czujnik temperatury silnika i będzie ok
|
|
|
|
Zamieszczono: 31 mar 2012, 19:31 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: Cięzko pali scenic 1,9 dci |
|
|
Ja bym sprawdził czy nie są wyrobione tulejki rozrusznika od prostych spraw zaczynaj.
Ja bym sprawdził czy nie są wyrobione tulejki rozrusznika od prostych spraw zaczynaj.
|
|
|
|
Zamieszczono: 14 sty 2012, 14:09 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Re: Cięzko pali scenic 1,9 dci |
|
|
Witam Pierwsza sprawa to skoro wszystko już sprawdzone i dalej nie działa to znaczy ,ze może nie wszystkie pomiary zostały prawidłowo zrobione.Napisz jak były sprawdzane wtryskiwacze tzn. w jakim serwisie i na jakich urządzeniach, Czy dostałeś wydruki z tych sprawdzeń jęśli masz takie wydruki napisz jakie jakie wyszły parametry poszczególnych dawek i jakie ciśnienie osiąga pompa wysokiego ciśnienia common rail. Kolejna rzecz podaj bo pewnie to było sprawdzanie jak silnik nie zapala jakie jest ciśnienie na magistrali common rail podczas kręcenia rozrusznikiem.Oczywiście w tym przypadku świece żarowe nic do tego nie maja bo na gorącym silniku i tak nie grzeją wogóle się nie załączają.Przepływomierz tez zupełnie odpada. A co do paliwa to ze BP to dobrze , ale nic nie przesadza.A i jeszcze jedno czy były robione badanie komputerowe korekt na wtryskiwaczach i najważniejsze czy była robiona próba przelewowa na wtryskiwaczach ( najlepiej w momencie kiedy nie chce zapala ) to daje dużą wiedzę w tym temacie.
Witam Pierwsza sprawa to skoro wszystko już sprawdzone i dalej nie działa to znaczy ,ze może nie wszystkie pomiary zostały prawidłowo zrobione.Napisz jak były sprawdzane wtryskiwacze tzn. w jakim serwisie i na jakich urządzeniach, Czy dostałeś wydruki z tych sprawdzeń jęśli masz takie wydruki napisz jakie jakie wyszły parametry poszczególnych dawek i jakie ciśnienie osiąga pompa wysokiego ciśnienia common rail. Kolejna rzecz podaj bo pewnie to było sprawdzanie jak silnik nie zapala jakie jest ciśnienie na magistrali common rail podczas kręcenia rozrusznikiem.Oczywiście w tym przypadku świece żarowe nic do tego nie maja bo na gorącym silniku i tak nie grzeją wogóle się nie załączają.Przepływomierz tez zupełnie odpada. A co do paliwa to ze BP to dobrze , ale nic nie przesadza.A i jeszcze jedno czy były robione badanie komputerowe korekt na wtryskiwaczach i najważniejsze czy była robiona próba przelewowa na wtryskiwaczach ( najlepiej w momencie kiedy nie chce zapala ) to daje dużą wiedzę w tym temacie.
|
|
|
|
Zamieszczono: 03 sty 2012, 08:01 |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
Cięzko pali scenic 1,9 dci |
|
|
Witam, od razu przychodze z problemem. Otóż auto slabo odpala jak jest zimny i cieply, nie ma reguły chodz czasami pali bez problemu ale to bardzo rzadko. W aucie sprawdzone zostały wtryskiwacze z tą całą niby pompą, przekaźnik świec żarowych, wymieniony jest czujnik położenia wału, przepływomierz Auto ma 200 tyśkm, jeżdzi na BP Ultimate, po odpaleniu silnika zachowuje sie normalnie Męcze se z tym od pół roku POMOCY !!
Witam, od razu przychodze z problemem. Otóż auto slabo odpala jak jest zimny i cieply, nie ma reguły chodz czasami pali bez problemu ale to bardzo rzadko. W aucie sprawdzone zostały wtryskiwacze z tą całą niby pompą, przekaźnik świec żarowych, wymieniony jest czujnik położenia wału, przepływomierz Auto ma 200 tyśkm, jeżdzi na BP Ultimate, po odpaleniu silnika zachowuje sie normalnie Męcze se z tym od pół roku POMOCY !!
|
|
|
|
Zamieszczono: 12 gru 2011, 04:11 |
|
|
|
|