Dzisiaj jest 28 mar 2024, 22:56



regeneracja wtryskiwaczy




Odpowiedz
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:
Wprowadź tutaj treść wiadomości. Nie może ona mieć więcej niż 73000 znaków. 

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Opcje:
BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone
Wyłącz BBCode
Wyłącz emotikony
Wyłącz przetwarzanie odnośników
Pytanie
Wpisz w to pole słownie wynik działania matematycznego sześć plus sześć równa się:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   

Przegląd tematu - Renault mascot 3.0 DXI problemy z odpalaniem
Autor Wiadomość
  Tytuł:  Re: Renault mascot 3.0 DXI problemy z odpalaniem  Odpowiedz z cytatem
Witam.
Mam problem z masterem 3.0 2005r.
Na zimnym dość długo zapala (po około 5 obrotach silnika).
Na wolnych obrotach ciśnienie paliwa oscyluje 450bar.
Przy dynamiczniejszej jeździe (okolice 3000obr/min) potrafi go zgasić.
Kolejny problem to nie odpala po rozgrzaniu.
Nabija ciśnienie paliwa 120bar.

Wymieniłem regulator ciśnienia, zawór bezpieczeństwa na listwie podmieniony. Czujnik ciśnienia na zgaszonym pokazuje 2bar czyli chyba ok.
Próba przelewowa wtrysków wyszła dobrze.
Post Zamieszczono: 09 lip 2021, 11:20
  Tytuł:  Re: Renault mascot 3.0 DXI problemy z odpalaniem  Odpowiedz z cytatem
uszykować tester diagnostyczny i wtedy po 500 km sprawdzić jakie ciśnienie jest na szynie przy próbie rozruchu
jeśli poniżej 250 podczas kręcenia to wogóle zaczynamy myśleć o paliwie jeśli wyższe to sprawdzić czy wtryskiwacz dostaje impuls do pracy jak nie coś z czujnikiem położenia wału, wałka rozrządu przejrzeć imo
jeśli ciśnienie słabe to najprawdopodobniej przy dużej temperaturze po długiej trasie puszcza wtryskiwacz na powrót często te modele maja nadmierny przelew dopiero po mocnym nagrzaniu
sprawdzić bezpiecznik na listwie i zasilić pompę wysokociśnieniową na krótko " z bańki"
tam jest wbudowana pompka wstępna więc używając redukcji idzie sprawdzić jakie jest ci ciśnienie wewnętrzne w pompie przy rozruchu ok 1 bar po odpaleniu koło 5
Post Zamieszczono: 11 sty 2020, 15:36
  Tytuł:  Re: Renault mascot 3.0 DXI problemy z odpalaniem  Odpowiedz z cytatem
witam, renault master 2005 3,0 136km jak jeżdżę po mieście wszystko ok, robię trasę 500km i zaczyna sie jak zgaszę nie odpali ( zapali zgasnie zapali zgaśnie zapali zgasnie po 50 próbach odpali, wszystko ok, zgaszę zapali, ale jak przyjade do domu 500km to nie zapali, powtórka z rozrywki (zapali wejdzie na 1500 obrotow zgasnie)
błędów brak, nowa masa na silniku, moze podpowiecie co to moze byc?
Post Zamieszczono: 06 sty 2020, 15:01
  Tytuł:  Re: Renault mascot 3.0 DXI problemy z odpalaniem  Odpowiedz z cytatem
Witam wszystkich ja również mam problem z autem mascott 3.0 kręci kręci i nie odpala czy na zimnym czy na ciepłym czasami go męczę po 10 minut jak nie odpala idę do domu pije kawę i próbuje i albo odpali na strzał albo znów go męczę i za którymś razem odpali jechałem do jednego znajomego podłączył pod kompa i powiedział że czujnik położenia wału wymienił czujnik tydzień po jeździłem i znów ten sam problem!! Czego mam szukać jakieś rady bo jak zajade do tego mechanika to mu ten czujnik nie powiem gdzie wsadze... proszę o kontakt na maila mały_132@o2.pl
Pozdrawiam
Post Zamieszczono: 02 wrz 2016, 08:37
  Tytuł:  Re: Renault mascot 3.0 DXI problemy z odpalaniem  Odpowiedz z cytatem
Można poprosić numer do magików z mazur?? potrzebuje pomocy w sprawie mascota
Post Zamieszczono: 18 sie 2015, 16:35
  Tytuł:  Re: Renault mascot 3.0 DXI problemy z odpalaniem  Odpowiedz z cytatem
u mnie w mascocie 3dxi 120 km 2007 gdy go zapalam to przez 5-6 obrotów nic nie załapuje jakby nie dostawał paliwa i przy 6 obrocia zapala nawet bez dymka, , podczas kręcenia pali się kontrolka czerwona wtrysku po zapaleniu on agaśnie,
gdy jest ciepły czasami i po 6 obrocie nie zapali, wtedy zamykam kluczykiem i otwieram i zapala około 6 obrotu.
Jaka tu może być przyczyna ?
Post Zamieszczono: 20 lip 2014, 12:38
  Tytuł:  Re: Renault mascot 3.0 DXI problemy z odpalaniem  Odpowiedz z cytatem
Podaj numer boscha swojej pompy i napisz DOKŁADNIE jakie części w pompie są do wymiany to powiem ci czy dobra cena czy nie. I oczywiście rozumiem ,że robi to serwis na oryginalnych częściach boscha.
Post Zamieszczono: 02 sty 2013, 22:06
  Tytuł:  Re: Renault mascot 3.0 DXI problemy z odpalaniem  Odpowiedz z cytatem
Witam jestem tu nowy nawaliła mi w reno mascot pompa wysokiego ciśnienia .
Serwis za naprawę zażyczył sobie 3000 netto za samą część może mi ktoś podpowiedzieć czy to drogo ?
Dzięki
Post Zamieszczono: 02 sty 2013, 20:14
  Tytuł:  Re: Renault mascot 3.0 DXI problemy z odpalaniem  Odpowiedz z cytatem
Faktycznie miałem przypadek w Mascocie , że były kable poprzecierane .
Wiazka kabli idzie z przodu silnika dołem od strony rozrządu , przypominam sobie że chyba tez mi ciśnienia nie ładował , ale kontrolka immo gasła .
Ja wysterowałem regulator pompy wysokiego ciśnienia z osobnego urządzenia i auto zapaliło ciśnienie się pojawiło .
Te 500 bar to troszkę przesada , jak bedzie ładował ok 250 - 300 bar to już powinien zapalić .
Mam znajomka w serwisie Renault , podobno często wiązka z przodu silnika w mascotach się przeciera .
Choć nie miałem przypadku aby , immo przez tą wiązkę trzymało , raczej nie sterował regulatora na pompie lub były błędy o czujników wału lub wałka rozrządu .

Dobrze sprawdź wiązkę kabli z przodu silnika , na przejście , posprawdzaj wszystkie masy silnika , klemy akumulatora wyczyść ostatnio miałem przypadek w Traficu CDTI , autko słabo paliło , mocy brakowało , okazało się że klemy się prawie po upalały od słabego styku .
Jeśli masz dwa kluczyki , spróbuj też drugim kluczykiem odpalić .
Post Zamieszczono: 21 lip 2012, 23:09
  Tytuł:  Re: Renault mascot 3.0 DXI problemy z odpalaniem  Odpowiedz z cytatem
Tester diagnostyczny był z renault i nie wykrył rzadnych poważnych błędów.
Kod kluczyka czyta, akcentuje ale immo nie odblokowuje zapłonu.
Wszystcy mowia ze uszkodzona jest wiazka kabli, ale wszystkie posprawdzalismy i nic.
Inny zestaw komputer+immo+kluczyk wsadzilismy i te same objawy, czyli:
1. Kontrolka od "świec i sterowanie silnika" nie zapala sie,
2. IMMO świeci ciągle, czyli go trzyma.

Podczas rozruchu w tej chwili jest cisnienie ok 4 a powinno byc ok 500 wg programu diagnostycznego. Czyli IMMO je całkiem wyłączyło???

Goscie z serwisu i inni itp. stwierdzili, że to wina kabli (bledów na silniku nie bylo) ale nic nie znaleziono...
Post Zamieszczono: 21 lip 2012, 09:58


Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
cron Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group