Dzisiaj jest 29 mar 2024, 14:18



regeneracja wtryskiwaczy




Odpowiedz
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:
Wprowadź tutaj treść wiadomości. Nie może ona mieć więcej niż 73000 znaków. 

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Opcje:
BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone
Wyłącz BBCode
Wyłącz emotikony
Wyłącz przetwarzanie odnośników
Pytanie
Wpisz w to pole słownie wynik działania matematycznego sześć plus sześć równa się:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   

Przegląd tematu - Dziwny problem z (nowym) regulatorem cr
Autor Wiadomość
  Tytuł:  Re: Dziwny problem z (nowym) regulatorem cr  Odpowiedz z cytatem
sprawdzałem na wyłączonym zapłonie i pomimo kilku prób uruchomienia silnika nie powiodło się ale na włączonym zapłonie wystarczyło raz odłączyć i podłączyć i można jechać dalej oddałem samochód do mechanika i zobaczymy co powie.
Post Zamieszczono: 23 wrz 2012, 22:46
  Tytuł:  Re: Dziwny problem z (nowym) regulatorem cr  Odpowiedz z cytatem
No faktycznie ten przypadek jest wyjątkowo zastanawiający. Pierwsza myśl jaka mi przyszła to ,że skoro instalacja jest ok to może sterownik silnika coś takiego dziwnego robi. Napisz czy jest różnica czy ściągasz wtyczkę na włączonym zapłonie czy wyłączonym. Bo jeśli efekt zapalania uzyskujesz po ściągnięciu wtyczki na wyłączonym zapłonie sprawdziłbym pod obciążeniem kable do zaworu może jest jakiś chwiejny styk i ty go chwilowo poprawiasz i tak w koło. Na pompę to wogóle nie wygląda bo nie ma logicznego wytłumaczenia jaki wpływ na pompę , a konkretnie na jej mechanikę ma ściąganie wtyczki z zaworu cr. Coś mi się wydaje ,że jest to czysto elektryczny problem.Napisz jak już dojdziesz do tego.
Post Zamieszczono: 22 wrz 2012, 23:03
  Tytuł:  Dziwny problem z (nowym) regulatorem cr  Odpowiedz z cytatem
Witam mam laguna II 1.9 dci 120ph 2001r
I mam problem z regulatorem
Otóż samochód zaczął gasnąć podczas jazdy i nie wiadomo kiedy, podczas postoju a nawet podczas odpalania na zimno i ciepło. Na początku nie wiedziałem co się dzieje bo silnik odpalał po różnym oczekiwaniu 10 min 20 min i 30 min i odpalał jak gdyby nic ale po jakimś czasie nasunął mi się pomysł żeby odkręcić przewód idący z pompy do listwy. Okazało się, że podczas kręcenia paliwo nie leciało.
Przechodząc do sedna problemu: gdy silnik zgaśnie to muszę wypiąć i wpiąć wtyczkę od regulatora cr i odpali na dotyk. Początkowo myślałem, że to kabel nie łączy ale gdy odłączę kabel to wyświetla się czerwony błąd ale po podpięciu gaśnie. No to kupiłem nowy regulator ale nadal jest to samo i nie wiem co dalej sprawdzać bo pompa jest regenerowana rok temu, przelewy sprawdzone, filtr wymieniony, błędów brak....
Proszę o pomoc
Post Zamieszczono: 22 wrz 2012, 20:32


Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group