Dzisiaj jest 20 kwie 2024, 14:58



regeneracja wtryskiwaczy




Odpowiedz
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:
Wprowadź tutaj treść wiadomości. Nie może ona mieć więcej niż 73000 znaków. 

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Opcje:
BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone
Wyłącz BBCode
Wyłącz emotikony
Wyłącz przetwarzanie odnośników
Pytanie
Wpisz w to pole słownie wynik działania matematycznego sześć plus sześć równa się:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   

Przegląd tematu - Renault Master 2,5 dci 120 pompa CR nie daje cisnienia
Autor Wiadomość
  Tytuł:  Re: Renault Master 2,5 dci 120 pompa CR nie daje cisnienia  Odpowiedz z cytatem
Sprawdź w ogóle czy pompa ma skąd ciągnąc paliwo, czyli czy układ nie jest zabrudzony filtry odpowietrzenie zbiornika itp. Jeżeli wszystko jest ok sprawdź manometrem na szynie ciśnienie paliwa (manualnie ) może być uszkodzony czujnik , jeżeli wszystko jest ok to oznacza ze regeneracja wtrysków lub pompy jest nie najlepsza.
Post Zamieszczono: 01 maja 2015, 20:25
  Tytuł:  Renault Master 2,5 dci 120 pompa CR nie daje cisnienia  Odpowiedz z cytatem
Witam Kolegów ! Mam Mastera 2,5 DCI 120 KM 2007 r. i niestety jeden problem auto miało zwiększone zużycie paliwa potem coś bez mojej wiedzy postanowiło że zacznie gasnąć i ciężko odpalać Very Happy wiec wstawiłem autko do mechanika. Zostało wszystko posprawdzane który i padało na wtryski które poszły do sprawdzenia i zakończyło się to regeneracją ich bo jeden był padnięty a pozostałe bez rewelacji. Po zamontowaniu ich już w samochodzie, powstał problem że auto nie odpala komp pokazał błąd regulacji ciśnienia listwy dokładnie za małe ciśnienie. Został podmieniony zawór regulujący ciśnienie w pompie z innego auto które akurat mieliśmy pod ręka i tam wszystko ok. Więc mechanik stwierdził że na pewno skończyła się pompa CR wiec poszła do sprawdzenia no i zakończyło się spustoszeniem mojej kieszeni wyniku jej regeneracji. Przy okazji spece sprawdzili zawór ciśnienia co jest zamontowany na pompie i niby wszystko ok. , chciałbym dodać że wszystko było wymienione na nowe chyba tylko jej korpus został stary bo ponoć nie dawała w ogóle ciśnienia paliwa. Po zamontowaniu jej w aucie niestety okazało się że nadal nie wychodzi z pompy praktycznie ropa, brak ciśnienia jestem załamany wywaliłem kupę kasy a auto nadal stoi w krzakach a kasa ucieka. Najgorsze w tym że nie mam koncepcji co dalej robić bo komp nadal pokazuje że jest za małe ciśnienie na listwie, domniemam że pompa po powrocie od fachowców jest ok wiec co może być jeszcze nie tak że nie chce dać ciśnienia na wtryski na plaka gada jak głupi a ropy nie chce dać czy jedyne rozwiązanie zamontować zbiornik na plaka Sad .
Czy może któryś z kolegów ma lepsze rozwiązanie tego problemu. Zastanawiam się czy gdzieś przed pompą CR jest jakiś zawór lub pompka elektryczna która nie podaje paliwa do pompy CR i ona nie po prostu czego sprężać. Proszę o pomoc ratujcie.
Post Zamieszczono: 18 kwie 2015, 17:15


Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group