Będzie zapowietrzona
, bo ta pompka która chcesz wykręcić (pompka wstępna ) ma zadanie dostarczać paliwo do pompy wtryskowej (wysokiego ciśnienia ) .
Powiem ci jak najprościej odpowietrzyć ją w warunkach domowych , żeby uniknąć dalszych pytań z twojej strony.
Po wymianie pompki wstępnej:
1. Ściągnąć kostki prądowe z cewki wtryskiwacza ( wszystkie )
2. Poluzować przewód wysokiego ciśnienia na wtryskiwaczu ( metalowa rurka ,klucz
17 prawdopodobnie )
3. Druga osoba próbuje uruchomić auto, aż do momentu kiedy na poluzowanej rurce
zacznie lecieć paliwo.
4. Dokręcić przewód wysokiego ciśnienia (rurkę ). Powtórzyć czynność z resztą
wtryskiwaczy.
5. Układ jest odpowietrzony. Podłączyć cewki wtryskiwaczy, wykasować błędy wtryskiwaczy i można odpalać
6. Jeżeli auto nie odpali powtórzyć czynność odpowietrzenia, jeżeli to nie pomoże udać się na warsztat samochodowy.
Będzie zapowietrzona ;) , bo ta pompka która chcesz wykręcić (pompka wstępna ) ma zadanie dostarczać paliwo do pompy wtryskowej (wysokiego ciśnienia ) .
Powiem ci jak najprościej odpowietrzyć ją w warunkach domowych , żeby uniknąć dalszych pytań z twojej strony.
Po wymianie pompki wstępnej:
1. Ściągnąć kostki prądowe z cewki wtryskiwacza ( wszystkie )
2. Poluzować przewód wysokiego ciśnienia na wtryskiwaczu ( metalowa rurka ,klucz
17 prawdopodobnie )
3. Druga osoba próbuje uruchomić auto, aż do momentu kiedy na poluzowanej rurce
zacznie lecieć paliwo.
4. Dokręcić przewód wysokiego ciśnienia (rurkę ). Powtórzyć czynność z resztą
wtryskiwaczy.
5. Układ jest odpowietrzony. Podłączyć cewki wtryskiwaczy, wykasować błędy wtryskiwaczy i można odpalać
6. Jeżeli auto nie odpali powtórzyć czynność odpowietrzenia, jeżeli to nie pomoże udać się na warsztat samochodowy. :D