Przegląd tematu - Rover common rail 2.0 CDT oraz CDTi silnik
Autor
Wiadomość
Korłecki
Tytuł:
Re: Rover common rail 2.0 CDT oraz CDTi silnik
Dzięki kolego za odpowiedz zawsze to jakaś dodatkowa wiedza. Poz.
Dzięki kolego za odpowiedz zawsze to jakaś dodatkowa wiedza. Poz.
Zamieszczono: 05 lip 2012, 21:01
kazio
Tytuł:
Re: Rover common rail 2.0 CDT oraz CDTi silnik
do 190 tys bez uwag- rewelacja. Teraz zawór cic oleju, alternator, przecieki na pompie bosch i zapalajaca sie lampka silnika. Ja zrobilem tym autem 130 tys. 2.0 cdti 131 automat spalanie 8
do 190 tys bez uwag- rewelacja. Teraz zawór cic oleju, alternator, przecieki na pompie bosch i zapalajaca sie lampka silnika. Ja zrobilem tym autem 130 tys. 2.0 cdti 131 automat spalanie 8
Zamieszczono: 04 lip 2012, 01:40
Korłecki
Tytuł:
Rover common rail 2.0 CDT oraz CDTi silnik
Jak sprawdzają się silniki Rover-kach 2.0 CDT oraz CDTi - produkowane przez BMW, 16-zaworowe z zasilaniem Common-Rail. Słabszy silnik CDT (116 KM) to ponoć wersja zdławiona (programowo przez komputer) wersja CDTi (131KM)czy to już gony silnik w tym aucie?
Jak sprawdzają się silniki Rover-kach 2.0 CDT oraz CDTi - produkowane przez BMW, 16-zaworowe z zasilaniem Common-Rail. Słabszy silnik CDT (116 KM) to ponoć wersja zdławiona (programowo przez komputer) wersja CDTi (131KM)czy to już gony silnik w tym aucie?