Dzisiaj jest 16 maja 2024, 06:27



regeneracja wtryskiwaczy




Odpowiedz
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:
Wprowadź tutaj treść wiadomości. Nie może ona mieć więcej niż 73000 znaków. 

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Opcje:
BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone
Wyłącz BBCode
Wyłącz emotikony
Wyłącz przetwarzanie odnośników
Pytanie
Wpisz w to pole dużymi literami wyraz NARZĘDZIA:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   

Przegląd tematu - Rover common rail 2.0 CDT oraz CDTi silnik
Autor Wiadomość
  Tytuł:  Re: Rover common rail 2.0 CDT oraz CDTi silnik  Odpowiedz z cytatem
Dzięki kolego za odpowiedz zawsze to jakaś dodatkowa wiedza. Poz.
Post Zamieszczono: 05 lip 2012, 21:01
  Tytuł:  Re: Rover common rail 2.0 CDT oraz CDTi silnik  Odpowiedz z cytatem
do 190 tys bez uwag- rewelacja. Teraz zawór cic oleju, alternator, przecieki na pompie bosch i zapalajaca sie lampka silnika. Ja zrobilem tym autem 130 tys.
2.0 cdti 131 automat spalanie 8
Post Zamieszczono: 04 lip 2012, 01:40
  Tytuł:  Rover common rail 2.0 CDT oraz CDTi silnik  Odpowiedz z cytatem
Jak sprawdzają się silniki Rover-kach 2.0 CDT oraz CDTi - produkowane przez BMW, 16-zaworowe z zasilaniem Common-Rail. Słabszy silnik CDT (116 KM) to ponoć wersja zdławiona (programowo przez komputer) wersja CDTi (131KM)czy to już gony silnik w tym aucie?
Post Zamieszczono: 06 maja 2012, 22:01


Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group