Dzisiaj jest 28 mar 2024, 23:39



regeneracja wtryskiwaczy




Odpowiedz
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:
Wprowadź tutaj treść wiadomości. Nie może ona mieć więcej niż 73000 znaków. 

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Opcje:
BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone
Wyłącz BBCode
Wyłącz emotikony
Wyłącz przetwarzanie odnośników
Pytanie
Wpisz w to pole dużymi literami wyraz NARZĘDZIA:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   

Przegląd tematu - VOLVO S 60 D5 2,4 D problemy z odpalaniem !!!!!!!!!!
Autor Wiadomość
  Tytuł:  Re: VOLVO S 60 D5 2,4 D problemy z odpalaniem !!!!!!!!!  Odpowiedz z cytatem
Kolejny post gdzie wszystko jest ok i nowe a jednak nie jest ok i nie jest wszystko nowe, takie posty powinny być usuwane, na forum musi być jakiś porządek i poziom wiedzy reprezentowany przez użytkowników.
Post Zamieszczono: 07 gru 2012, 11:59
  Tytuł:  Re: VOLVO S 60 D5 2,4 D problemy z odpalaniem !!!!!!!!!  Odpowiedz z cytatem
Co do zapoconych wężyków przelewowych ,to od razu wymieniać.
Drobna nieszczelność i układ się zapowietrza i stąd problemy.
Post Zamieszczono: 05 gru 2012, 22:20
  Tytuł:  Re: VOLVO S 60 D5 2,4 D problemy z odpalaniem !!!!!!!!!  Odpowiedz z cytatem
Właśnie , tanie mięso psy jedzą . Pompce elektrycznej też długiego żywota nie wróże podobno zakładana w ASO - wierzyć mi się nie chce żeby roczna pompka oryginał ładowała tak słabe ciśnienie , nawet na nowym oryginalnym filtrze z ledwością 0,4 bara dokładnie zmierzyłem .
Tak jak piszesz za głupotę trzeba płacić .... no i klient zapłacił i został bardzo doceniony jeśli chodzi o kwotę .

Pozdrawiam !!!!!!!
Post Zamieszczono: 11 wrz 2012, 21:48
  Tytuł:  Re: VOLVO S 60 D5 2,4 D problemy z odpalaniem !!!!!!!!!  Odpowiedz z cytatem
Pisałeś ,że filtr też nowy więc nie brałem układu paliwowego pod uwagę. Tak to jest lipny filtr w common rail to same kłopoty. Ktoś chciał parę złotych oszczędzić to teraz za diagnozę słono powinien zapłacić. Za głupotę i nie wiedzę trzeba ponosić konsekwencje. Sprawdza się jeszcze jedna rzecz na tym przykładzie jak klient mówi ,że coś wymieniał to i tak trzeba sprawdzać bo jak nie kłamał ,że naprawdę wymienił to wstawiła jakieś tanie dziadostwo i niech się warsztat zmaga. A najgorsze ,że później powie za co mnie skasowali tylko filtr trzeba było wymienić. Jakie to proste?
Post Zamieszczono: 09 wrz 2012, 22:25
  Tytuł:  Re: VOLVO S 60 D5 2,4 D problemy z odpalaniem !!!!!!!!!  Odpowiedz z cytatem
Wracam do tematu .

Sprawa wyjaśniona , uwierzycie że filtr paliwa był założony jakaś tandetna podróbka , i przez to był utrudniony rozruch silnika + do tego spocone wężyki od zasilania . Pompka elektryczna choć roczna i zakładana w ASO to ciśnienie słabo ładuje nawet nie 0,5 bara , ale zadaniem tej pompki jest tylko podać paliwo a gdy silnik odpali to rolę przejmuje pompka zębata na pompie CP .
Wymiana filtra paliwa na boscha , węże paliwowe wszystkie nowe , autko pali na dotyk .

Pozdrawiam !!!!!!!!!!!
Post Zamieszczono: 09 wrz 2012, 22:11
  Tytuł:  Re: VOLVO S 60 D5 2,4 D problemy z odpalaniem !!!!!!!!!  Odpowiedz z cytatem
Proponuje sprawdzić te czujniki oscyloskopem to jedyna pewna metoda i daje pewność co do jakości sygnału.Bo czasami jest tak ,ze sygnał wychodzi do sterownika ,ale jest za słaby i stąd problem.Jak nie ma informacji do sterownika o obrotach silnika to oczywiste jest ,że silnik się nie uruchomi
Post Zamieszczono: 05 wrz 2012, 11:37
  Tytuł:  VOLVO S 60 D5 2,4 D problemy z odpalaniem !!!!!!!!!!  Odpowiedz z cytatem
Witam Panowie !!!!!!!!!

Pacjent

Volvo S60 D5 2005 rok 163 KM . Przebieg 230 tyś

Problem jak w temacie czy ciepły czy zimny ciężko pali .
Sprawdzone było :
- Wtryski - oki
- pompa wysokiego ciśnienia - oki
- filtr paliwa nowy
- regulator ciśnienia w pompie podmieniany - żadnej zmiany

Została elektryczna pompka paliwa w zbiorniku - do sprawdzenia ale rok temu zakładana była nowa w ASO Volvo .

Zastanawiam się jeszcze nad czujnikami wału i wałka rozrządu .

W sterowniku czysto żadnych błędów .

Miał ktoś taki przypadek ?

Podpowiedzi mile widziane ...................

Pozdrawiam !!!!!!!!!!!
Post Zamieszczono: 04 wrz 2012, 22:13


Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
cron Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group