Dzisiaj jest 27 kwie 2024, 18:27



regeneracja wtryskiwaczy




Odpowiedz
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:
Wprowadź tutaj treść wiadomości. Nie może ona mieć więcej niż 73000 znaków. 

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Opcje:
BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone
Wyłącz BBCode
Wyłącz emotikony
Wyłącz przetwarzanie odnośników
Pytanie
Wpisz w to pole dużymi literami wyraz NARZĘDZIA:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   

Przegląd tematu - [Ciężarowy] Volvo FL280 D7E - odpalanie po zmianie pomp.
Autor Wiadomość
  Tytuł:  Re: [Ciężarowy] Volvo FL280 D7E - odpalanie po zmianie pomp.  Odpowiedz z cytatem
Szanowni Państwo, z racji iż była to z mojej strony pierwsza naprawa tego typu, zwyczajnie zabrakło doświadczenia. Tego rodzaju pompy w.c. potrzebują ciśnienia od strony zasilania które tworzy mechaniczna pompka wstępna, ta z kolei musi zostać dobrze odpowietrzona.
W Volvo FL 280 z silnikiem D7E pompka do przepompowania paliwa znajduje się w podstawie filtra ADblue ( znalazłem to dopiero w hiszpańskim manualu ) w życiu bym się tego nie spodziewał. Przekręcamy zawór pompki w prawą stronę i pompujemy do momentu gdy opór będzie naprawdę spory. Samochód odpalił po chwili, gdzie wczesniej męczyłem się kilka godzin.

Może komuś przyda się ta informacja gdy zabraknie paliwa, lub przy zmianie pomp dlatego też postanowiłem się nią podzielić.

Pozdrawiam.
Post Zamieszczono: 18 lut 2020, 21:34
  Tytuł:  [Ciężarowy] Volvo FL280 D7E - odpalanie po zmianie pomp.  Odpowiedz z cytatem
Szanowni Państwo,

Mam ogromny problem z uruchomieniem silnika w samochodzie ciężarowym Volvo FL 280 z silnikiem D7E (2007) po regeneracji sekcyjnych pomp wysokiego ciśnienia Bosch 0 414 693 006.

Pompy nie tłoczą wcale paliwa w stronę listwy.
Filtr paliwa uzupełnił się ropą, z filtra do pomp paliwo dochodzi natomiast z pomp już dalej nie. Męczyłem go ponad godzinę i nawet próbowałem go wzbudzić plakiem.
Czy te pompy wysokiego ciśnienia muszą być zasilane paliwem pod ciśnieniem aby zaczęły pracować? Ich komora zasilania paliwem jest wypełniona bo próbowałem już robić to ręcznie ale być może problem tkwi w sekcji niskiego ciśnienia?
Próbowałem również wyciągnąć pompki, zalałem kanał paliwowy ropą i poruszyłęm ich tłoczysko ręcznie, w tedy z pompy pod dość dużym ciśnieniem wystrzeliło paliwo.

Bardzo proszę o podpowiedź.

Pozdrawiam
Post Zamieszczono: 13 lut 2020, 21:49


Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group