Dzisiaj jest 28 mar 2024, 21:26



regeneracja wtryskiwaczy




Odpowiedz
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:
Wprowadź tutaj treść wiadomości. Nie może ona mieć więcej niż 73000 znaków. 

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Opcje:
BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone
Wyłącz BBCode
Wyłącz emotikony
Wyłącz przetwarzanie odnośników
Pytanie
Wpisz w to pole dużymi literami wyraz NARZĘDZIA:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   

Przegląd tematu - Volvo FH 16 - 750 KM Mam problem !!!!!! Ktoś pomoże ???
Autor Wiadomość
  Tytuł:  Re: Volvo FH 16 - 750 KM Mam problem !!!!!! Ktoś pomoże  Odpowiedz z cytatem
Wybrałbym kata, bardzo duże prawdopodobieństwo zapchania przez lejące wtryski.
Przepływa była sprawdzana rozumiem?
Po odkręceniu korka oleju nie dmucha spalinami ?
Rozumiem że turbo ok ale czy kręci na aucie ( szukam spalin ;) )
Post Zamieszczono: 31 maja 2015, 00:13
  Tytuł:  Re: Volvo FH 16 - 750 KM Mam problem !!!!!! Ktoś pomoże  Odpowiedz z cytatem
Turbo zwykłe bez geometrii , egr ma ale odłączyłem i to samo , turbinę wymontowałem dałem do sprawdzenia jest ok. , wałek rozrządu jest oki , w poniedziałek przyjdą płytki do regulacji zaworów , wyreguluje i zobaczę . Zostają mi wtedy dwie rzeczy : kaseta - sterownik , i zapchany kat - wydech :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :o :o :o :o :o :o :o
Post Zamieszczono: 30 maja 2015, 23:24
  Tytuł:  Re: Volvo FH 16 - 750 KM Mam problem !!!!!! Ktoś pomoże  Odpowiedz z cytatem
Witam. Powiedz jaka to jest turbina? na zaworze spustowym mechanicznym, czy na geometrii, jest tam zawór egr?, czy turbo kreci (można to sprawdzić po ściągnięciu przewodu powietrza dolotowego)?, spaliny od tak sobie nie znikają, gdzieś są na pewno :o . Pozdrawiam
Post Zamieszczono: 29 maja 2015, 22:14
  Tytuł:  Volvo FH 16 - 750 KM Mam problem !!!!!! Ktoś pomoże ???  Odpowiedz z cytatem
Witam !!!!!!!!
Nie pisałem dawno , dużo pracy , problemów jeszcze więcej .

Piszę to w dziale REILA VOLVO ale jest to sprzęt na PD .

Problem polega na tym że po założeniu nowej pompki , zaworka , i wtrysków samochód niema mocy . Mało tego czasem zgaśnie . Pompka, wtryski - nowe !!!
Układ sprawdzony , niskie ciśnienie 4 bary , korekty idealne , zapala strzał .
Wszystko wskazuje że niema spalin do napędu turbiny , bo mam słabe doładowanie . Turbo sprawdzone , jest oki , kuler i dolot szczelny .
Przed naprawą przyjechało na 5 cyl. ledwo się dotoczył . Padły wtrychy , pompka nowa bo stara troszkę opiłkami śrutowała .
Wyczyściłem zbiorniki , i cały układ . Filtry nowe , paliwo wymienione .
Kaseta nie melduje żadnych błędów , w wartościach pomiaru w czsie jazdy widzę że jest brak doładowania i tylko tyle .
Podłożyłem jeszcze czujnik doładowania i to samo .
Pomysły się kończą !!!!!!!!! :evil: :evil: :evil: :evil:

Miał ktoś styczność z takim sprzętem lub podobny problem w Volvie :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:


Pozdrawiam
Post Zamieszczono: 28 maja 2015, 23:20


Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group