Dzisiaj jest 28 kwie 2024, 22:11



regeneracja wtryskiwaczy




Odpowiedz
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:
Wprowadź tutaj treść wiadomości. Nie może ona mieć więcej niż 73000 znaków. 

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Opcje:
BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone
Wyłącz BBCode
Wyłącz emotikony
Wyłącz przetwarzanie odnośników
Pytanie
Wpisz w to pole dużymi literami wyraz NARZĘDZIA:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   

Przegląd tematu - Za wysokie ciśnienie na szynie CR
Autor Wiadomość
  Tytuł:  Re: Za wysokie ciśnienie na szynie CR  Odpowiedz z cytatem
tak jak kolego wyzej radzi, oraz drożność przewodów powrotnych z pompy Cr.
Za wysokie cisnienie wewnetrzne pompy odbije sie na cisnieniu szyny
Post Zamieszczono: 16 gru 2013, 23:06
  Tytuł:  Re: Za wysokie ciśnienie na szynie CR  Odpowiedz z cytatem
Czujnik wysokiego ciśnienia CR oczywiście też sprawdzony i sprawny!!!
Post Zamieszczono: 04 gru 2013, 22:09
  Tytuł:  Za wysokie ciśnienie na szynie CR  Odpowiedz z cytatem
Witam
To od początku samochód:
Mondeo MK3 2005r. TDCI 130km automat (choć to nie ma znaczenia) Pierwsze problemy to dość standardowe błędy P0251. Auto gasło bądź wyświetlało awarię, zawsze przy przyśpieszaniu. Zrobione przelewy - diagnoza uszkodzenie wtryskiwacza. Zrobione wszystkie wtryskiwacze i pompa CR bo spece od CR znaleźli opiłki we wtryskach.
Wszystko poskładane, a samochód dalej nie jedzie! W okolicy 2000 obrotów bardzo twardo pracuje i po osiągnięciu ok. 140-150 MPa na szynie CR stawia się w awarii i czasami gaśnie. Znowu błąd P051 i jak gaśnie to dołącza do niego P1211. Diagnoza uszkodzony zawór IMV czy jak go nazywają bo już z wieloma się spotkałem. Po wymianie zaworu regulacji ciśnienia paliwa BEZ ZMIAN!!!
Za każdym razem gdy dochodzi do magicznej wartości 150MPa ( sprawdzone w bloku wartości mierzonych ) pokazuje się błąd, albo dwa na raz.
Sterowanie zaworem ze strony ECU sprawdzone. Oscyloskop wykazuje poprawne sterowanie zaworem. Chyba że ktoś ma dokładniejsze wartości jakie powinny wychodzić na oscyloskopie dla tego zaworu to z miłą chęcią skonfrontuje moje pomiary.
Wszystkie rzeczowe sugestie mile widziane...
Post Zamieszczono: 04 gru 2013, 22:05


Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group