Dzisiaj jest 25 kwie 2024, 10:38



regeneracja wtryskiwaczy




Odpowiedz
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:
Wprowadź tutaj treść wiadomości. Nie może ona mieć więcej niż 73000 znaków. 

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Opcje:
BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone
Wyłącz BBCode
Wyłącz emotikony
Wyłącz przetwarzanie odnośników
Pytanie
Wpisz w to pole słownie wynik działania matematycznego sześć plus sześć równa się:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   

Przegląd tematu - MEGANE 1,5 DCI - problem - bład ciśnienia na listwie
Autor Wiadomość
  Tytuł:  Re: MEGANE 1,5 DCI - problem - bład ciśnienia na listwie  Odpowiedz z cytatem
jak stary zawór zostawili to 10 hz pwm myjka ultradźwiękowa niech sobie pokleka i jeśli po wyczyszczeniu bedzie gorzej to zawór byl martwy od dawna a tylko syf go jeszcze trzymał
Post Zamieszczono: 07 lis 2013, 18:15
  Tytuł:  Re: MEGANE 1,5 DCI - problem - bład ciśnienia na listwie  Odpowiedz z cytatem
i czy w boschu zmienili zawór w pompie na nowy czy stary został
Post Zamieszczono: 07 lis 2013, 18:13
  Tytuł:  Re: MEGANE 1,5 DCI - problem - bład ciśnienia na listwie  Odpowiedz z cytatem
paliwo z bańki i próba wyeliminujesz cały układ zasilający
czujnik ciśnienia może świruje miałem taki przypadek że czujnik chodził wzorowo na stole a na samochodzie w różnych sytuacjach niezależnych od żadnych warunków bez reguły czasami strajkował na kilka sekund
czy wtryski nie mają przebicia cewki do masy po nagrzaniu
czy napięcie na czujniku ciśnienia jest stałe potrafi zanikać
a co do zapowietrzania za pompą czasami zwężka venturiego (czyt króciec wylotowy z pompy) jest nie szczelna i łapie bąble
jest też szansa że masz złe numery podzespołów np inne wtr i pompe sprawdź takie akcje szczególnie często się trafiają po amatorach
Post Zamieszczono: 07 lis 2013, 18:09
  Tytuł:  Re: MEGANE 1,5 DCI - problem - bład ciśnienia na listwie  Odpowiedz z cytatem
Sprawdź ładowanie podczas jazdy w sytuacji jak błąd wywala
Post Zamieszczono: 04 lis 2013, 22:05
  Tytuł:  Re: MEGANE 1,5 DCI - problem - bład ciśnienia na listwie  Odpowiedz z cytatem
a zapomniałem dodać jeszcze , że niekiedy na desce robi się choinka podczas jazdy , zapalają się kontrolki od oleju , świec , stop, ładowanie i kontrolka kierunkowskazów awaryjne , na dwie , trzy sekundy , auto jedzie normalnie nic się nie dzieje . Pytałem właściciela , mówił że przed awarią też tak było .
Post Zamieszczono: 11 wrz 2013, 22:14
  Tytuł:  Re: MEGANE 1,5 DCI - problem - bład ciśnienia na listwie  Odpowiedz z cytatem
Podczas jazdy ciśnienia brakuje , jakieś 250 bar , tylko czemu pompa na testach przechodzi , wtryski dziś ponownie zawiozłem do kolegi z Boscha sprawdzał przy mnie , przelew jak nówki . Pomysłu mi już brakuje , inwestycja spora , a renatka nie chce jeździć . Zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz , skąd biorą się małe bąbelki powietrza na powrocie , nie zawsze . Coś jest nieszczelne , tylko co ? Pompa?????? Wtryski i pompę robiłem w Boschu , rzadko jest po nich poprawka . Układ prosty , a problemy stwarza , tak to jest jak się weźmie auto po paprakach ( wcześniej właściciel próbował sam naprawiać razem z kolegom )
Post Zamieszczono: 11 wrz 2013, 22:06
  Tytuł:  Re: MEGANE 1,5 DCI - problem - bład ciśnienia na listwie  Odpowiedz z cytatem
a co się dzieje z ciś. podczas jazdy jest go za mało za dużo
Post Zamieszczono: 11 wrz 2013, 09:24
  Tytuł:  Re: MEGANE 1,5 DCI - problem - bład ciśnienia na listwie  Odpowiedz z cytatem
Też o tym myślałem , ale po nocy pali na dotyk więc zapowietrzanie odpada, przez parę dni nie miałem czasu zająć sie tym autem , jutro wrócę do tematu .
Post Zamieszczono: 10 wrz 2013, 21:18
  Tytuł:  Re: MEGANE 1,5 DCI - problem - bład ciśnienia na listwie  Odpowiedz z cytatem
a nie zapowietrza się gdzieś i stąd są spadki ciś.
Post Zamieszczono: 09 wrz 2013, 09:13
  Tytuł:  Re: MEGANE 1,5 DCI - problem - bład ciśnienia na listwie  Odpowiedz z cytatem
Na rozruszniku , wtryski odpięte podpięty drugi zawór IMV na zewnątrz bo to Renata na kartę i nie kręci bez podpiętego zaworu .
Prawda jest taka że przy pierwszym kręceniu nabija 1240 , ale minimum to 1050 , przy dłuższym kręceniu nabije 1460 max . Ale to powinno starczyć .
Dziś już nie miałem czasu zerknąć na instalację , ostatecznie liczydło ( sterownik ) mnie oszukuje .
Post Zamieszczono: 06 wrz 2013, 22:07


Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group