Witam !!!!!!!
AUDI A3 TDI 2.0 KOD SILNIKA ASV .Przebieg 192 tyś. Autko rano pali na dotyk , pół obrotu wału i chodzi . Historia tego auta zaczęła się w ASO - właściciel zaholował pojazd do ASO bo nagle zaczął szarpać i zgasł .Aso stwierdziło pompowtryskiwacz cyl. 2 . Gość zapłacił za diagnostykę i zabrał autko z aso - za drogo było . Kupił nowy pompowtrysk w Bosch Serwisie . Jego mechanik założył nowy wtrysk , po wymianie autko robi dokładnie to samo , szarpie gaśnie i nie idzie go odpalić . Audi trafiło do naszego warsztatu , pierwsza diagnoza - olej w paliwie , wymiana filtra paliwa , uszczelnienie pompy ( tandem ) . Diagnoza druga - wymiana wiązki prądowej pompowtrysków . Dodam że jak przyjechał był błąd w sterowniku silnika Unit Injector cyl.2 zwarcie . Po naprawie ( wiązka , filtr , uszczelnienie pompy ) , autko chodzi dobrze , nie szarpie , jedzie płynnie , ale jest mały problem . Mianowicie , przy ostrej jeździe auto gaśnie , przy zmianie biegów i nie idzie już go zapalić . Trzeba psiknąć Plaka , wystarczy troszkę w ssący autko pali od strzała , chodzi równo , w sterowniku silnika niema błędów , natomiast w ABS/ESP pojawił sie błąd 029C - za niskie napięcie .
MACIE POMYSŁ NA TE AUDI - OD CZEGO TERAZ ZACZĄĆ . PIERWSZY RAZ MAM TAKI PRZYPADEK .
POZDRAWIAM !!!!!!!!!
Witam !!!!!!!
AUDI A3 TDI 2.0 KOD SILNIKA ASV .Przebieg 192 tyś. Autko rano pali na dotyk , pół obrotu wału i chodzi . Historia tego auta zaczęła się w ASO - właściciel zaholował pojazd do ASO bo nagle zaczął szarpać i zgasł .Aso stwierdziło pompowtryskiwacz cyl. 2 . Gość zapłacił za diagnostykę i zabrał autko z aso - za drogo było . Kupił nowy pompowtrysk w Bosch Serwisie . Jego mechanik założył nowy wtrysk , po wymianie autko robi dokładnie to samo , szarpie gaśnie i nie idzie go odpalić . Audi trafiło do naszego warsztatu , pierwsza diagnoza - olej w paliwie , wymiana filtra paliwa , uszczelnienie pompy ( tandem ) . Diagnoza druga - wymiana wiązki prądowej pompowtrysków . Dodam że jak przyjechał był błąd w sterowniku silnika Unit Injector cyl.2 zwarcie . Po naprawie ( wiązka , filtr , uszczelnienie pompy ) , autko chodzi dobrze , nie szarpie , jedzie płynnie , ale jest mały problem . Mianowicie , przy ostrej jeździe auto gaśnie , przy zmianie biegów i nie idzie już go zapalić . Trzeba psiknąć Plaka , wystarczy troszkę w ssący autko pali od strzała , chodzi równo , w sterowniku silnika niema błędów , natomiast w ABS/ESP pojawił sie błąd 029C - za niskie napięcie .
MACIE POMYSŁ NA TE AUDI - OD CZEGO TERAZ ZACZĄĆ . PIERWSZY RAZ MAM TAKI PRZYPADEK .
POZDRAWIAM !!!!!!!!!
|