Dzisiaj jest 19 kwie 2024, 12:38



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 09 mar 2012, 21:57 
Offline

Rejestracja: 09 mar 2012, 21:39
Posty: 3
witam mam problem z 2.8 hdi gasnie mi po wyżej 2500 tys.obrotów chwile sie odczeka i znowu odpala citroen jumper


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 09 mar 2012, 22:04 
Offline
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 wrz 2011, 09:14
Posty: 70
Obrazki: 0
Wygląda , że brakuje ciśnienia paliwa i sterownik awaryjnie wyłącza silnik. Na początek zrób badanie komputerowe co się dzieje z ciśnieniem na magistrali jak gaśnie silnik . Jeżeli spada ciśnienie na magistrali common rail to może być wiele powodów ,które trzeba dokładnie sprawdzić lub zmierzyć np. wtryskiwacze (próba przelewowa na początek) ,pompa wysokiego ciśnienia itd. Ogólnie mówiąc układ niskiego i wysokiego ciśnienia common rail do diagnostyki.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 09 mar 2012, 22:17 
Offline

Rejestracja: 09 mar 2012, 21:39
Posty: 3
poprzedni właściciel auta miał taki problem i mówił ze wymienili mu załącznik ciśnienia mam ta stara część ale jestem w niemczech i muszę jakoś poradzić sobie z tym jest możliwość sprawdzenia lub zmierzenia tego załącznika


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 09 mar 2012, 22:23 
Offline

Rejestracja: 09 mar 2012, 21:39
Posty: 3
czyli jeżeli układ zasilania paliwa miałby jakiś wyciek lub nieszczelność też mogło by to prowadzić do takich objaw dodam jeszcze ze nie zawsze sie to dzieje niekiedy można przejezdzic cały dzień bez żadnego problemu


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 20 mar 2012, 21:31 
Offline
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 wrz 2011, 09:14
Posty: 70
Obrazki: 0
padi119 pisze:
czyli jeżeli układ zasilania paliwa miałby jakiś wyciek lub nieszczelność też mogło by to prowadzić do takich objaw dodam jeszcze ze nie zawsze sie to dzieje niekiedy można przejezdzic cały dzień bez żadnego problemu


Tak może się dziać.Przy zmianach temperatury poszczególnych elementów układ może być szczelny raz nieszczelny. Dlatego raz jest usterka raz nie.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Szybka odpowiedź
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Wiadomość:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Pytanie
Wpisz w to pole słownie wynik działania matematycznego sześć plus sześć równa się:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Problem z ciśnieniem paliwa 2.0 HDi 140km Delphi  RÓŻNE TEMATY POWIĄZANE Z COMMON RAIL  Franek12  2
 Stilo jtd - dziwny problem  FIAT common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Elrobertos  2
 Problem z uruchamianiem 1.7 Isuzu  ISUZU common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  2
 Problem z wyciekiem paliwa z szyny CR  INFINITI common rail Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  7
 problem 3.0 dci CR  RENAULT common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  0
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
cron Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group