Witam, problem mam z Fordem Focusem, 2002, 115PS, TDCI. Ford, miał zregenerowane 3 wtryski, 4 był dobry - więc nie robiono. W sumie to było pół roku temu, i Ford chodził bez problemów równo, cicho. Jak zaczęła się zima, był problem z odpaleniem. Rozruch trwał zbyt długi - parę sekund, i niezbyt równo chodził. Wymiana: Wszystkich świec, Akumulatora, Fitra paliwa, rozrusznika, sprawdzone ciśnienie na listwie ok 240bar, dodatkowo wymieniony czujnik ciśnienia na listwie. Ford nadal ciężko pali, i nierówno chodzi do tego silnilk. No to wtrysk ten ostatni do regeneracji i sprawdzenia. Po testach wynika, że nie ma potrzeby wymiany, wszystkie wtryski dają dobre dawki paliwa. Więc w ocenie mechanika - prawdopodobnie zamieszanie powoduje inny numer jednego wtrysku, jakby nie od kompletu. Mam pytanie czy to możliwe? Skoro wcześniej latem chodził prawidłowo? Dodam, że były tez kodowane te wtryski. Czy jest możliwe też, że mogły sie rozkodować, ze względu na słaby akumulator? Dzięki za porady.
Witam, problem mam z Fordem Focusem, 2002, 115PS, TDCI. Ford, miał zregenerowane 3 wtryski, 4 był dobry - więc nie robiono. W sumie to było pół roku temu, i Ford chodził bez problemów równo, cicho. Jak zaczęła się zima, był problem z odpaleniem. Rozruch trwał zbyt długi - parę sekund, i niezbyt równo chodził. Wymiana: Wszystkich świec, Akumulatora, Fitra paliwa, rozrusznika, sprawdzone ciśnienie na listwie ok 240bar, dodatkowo wymieniony czujnik ciśnienia na listwie. Ford nadal ciężko pali, i nierówno chodzi do tego silnilk. No to wtrysk ten ostatni do regeneracji i sprawdzenia. Po testach wynika, że nie ma potrzeby wymiany, wszystkie wtryski dają dobre dawki paliwa. Więc w ocenie mechanika - prawdopodobnie zamieszanie powoduje inny numer jednego wtrysku, jakby nie od kompletu. Mam pytanie czy to możliwe? Skoro wcześniej latem chodził prawidłowo? Dodam, że były tez kodowane te wtryski. Czy jest możliwe też, że mogły sie rozkodować, ze względu na słaby akumulator? Dzięki za porady.
|