Dzisiaj jest 24 kwie 2024, 21:31



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 02 sie 2012, 23:33 
Witam,

3 dni temu odebrałem autko od mechanika, wymieniał w nim wszystkie płyny, filtry i rozrząd przy przebiegu 98000km. Przejechałem może z 250km i podczas jazdy auto zaczęło lekko wibrować po czym zaczął kopcić, po przejechaniu ok 1,5km zaczął chodzić jak traktor i w tedy kopcił już jak parowóz po zatrzymaniu się w bezpiecznym miejscu i wyłączeniu zapłonu otwarłem maskę i odpaliłem go jeszcze raz po czym zobaczyłem że dym który wydostawał się przed zatrzymaniem z pod maski wydobywa się z pod 3 wtrysku. Okazało się że te wibracje i dźwięk "traktora" wydobywały się z wtrysku który ruszał się w górę i w duł jak by był nie przykręcony albo jakiś obruszany nie wiem czy jest możliwość żeby on tam z jakiegoś uchwytu wyskoczył czy coś bo się na tym nie znam. Ma ktoś może pojęcie i mi poradzić co z tym zrobić? Czy wtrysk będzie do wymiany czy coś jeszcze mogło się uszkodzić? Jaki to jest koszt?

Z góry dziękuje za pomoc.


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 04 sie 2012, 22:44 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2012, 23:01
Posty: 85
Z tego co piszesz to domyślam się że jest to 1,6 HDI 110 KM , często łapią przedmuchy na wtryskiwaczach .
Wystarczy zajechać do warsztatu gdzie robią tylko diesle , wtryskiwacz raczej jest ok. tylko w tych silnikach często zdarzają się przedmuchy na wtryskach , wystarczy wyjąć wtryskiwacz , idealnie wyczyścić dać nową podkładkę oraz wyczyścić gniazdo , obsadę wtrysku , ja zawszę dla pewności jeszcze lekko poprawiam gniazdo frezem żeby była idealna powierzchnia docisku .
Autka chodzą po takim zabiegu i nie wracają . Mechanik który wymieniał płyny , myślę ze tu nie zawinił , po prostu jest to zbieg okoliczności - tak jak wcześniej pisałem te motory często łapią przedmuchy .
Koszty od 70 - 100 zł - u mnie w firmie ok 70 zł .

Pozdrawiam !!!!!!!!!


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 

Szybka odpowiedź
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Wiadomość:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Pytanie
Wpisz w to pole dużymi literami wyraz NARZĘDZIA:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Problem z ciśnieniem paliwa 2.0 HDi 140km Delphi  RÓŻNE TEMATY POWIĄZANE Z COMMON RAIL  Franek12  2
 Stilo jtd - dziwny problem  FIAT common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Elrobertos  2
 Problem z uruchamianiem 1.7 Isuzu  ISUZU common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  2
 Problem z wyciekiem paliwa z szyny CR  INFINITI common rail Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  7
 problem 3.0 dci CR  RENAULT common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  0
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group