Po trzech latach bez awaryjnej eksploatacji Santa fe 2,0 16V CRDI zaczęły się problemy z opalaniem trzeba było dłużej kręcić aż pewnego razu wcale nie odpalił. Podmieniłem kompletną listwę COMMON RAIL i wtedy odpalił co ciekawe postanowiłem jeszcze raz zamienić listwą na tą która była i wtedy też odpalił wtedy już nie byłem pewien czy znowu mi się tak nie stanie najgorzej jak gdzieś w trasie. Postanowiłem sprawdzić wtryski na przelewach okazało się że na czwartym biegu menzurka napełniła się do pełna w 30sekund na pozostałych w menzurkach było troszkę na spodzie. Mam w domu w tryski wiem że są sprawne bo wymontowałem go z silnika który odpalał prawidłowo tyle że skrzywiony był korbowód -wtryski te oznaczone są 3380-27000 nr Bosch 0 445 110 064 W samochodzie mam zamontowane 33800-27010 nr Bosch 0 445 110 064 na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo . Gdy podmieniłem wtrysk na ten 3380-27000 wyskoczył błąd zapaliła się lampka check silnik nie pracował na czwarty cylinder. Postanowiłem podmienić cewki na wtryskach ,delikatnie odkręciłem nakrętki i zamieniłem ,zamontowałem wtrysk do samochodu silnik odpala od strzała . Skasowałem błąd ,odpala elegancko na zimnym ,na przelewach jest teraz jednakowo. Mam takie pytanko czy ktoś robił taki trik a może wie ktoś czum różni się wtrysk 33800-27000 od 33800-27010 numer Bosch jest taki sam 0 445 110 064 ? Silnik odpala dobrze tyle że na zimnym nie równo pracuje przez chwilę ,moc wróciła do normy ,nie kopci ,fajnie przyspiesza
Po trzech latach bez awaryjnej eksploatacji Santa fe 2,0 16V CRDI zaczęły się problemy z opalaniem trzeba było dłużej kręcić aż pewnego razu wcale nie odpalił. Podmieniłem kompletną listwę COMMON RAIL i wtedy odpalił co ciekawe postanowiłem jeszcze raz zamienić listwą na tą która była i wtedy też odpalił wtedy już nie byłem pewien czy znowu mi się tak nie stanie najgorzej jak gdzieś w trasie. Postanowiłem sprawdzić wtryski na przelewach okazało się że na czwartym biegu menzurka napełniła się do pełna w 30sekund na pozostałych w menzurkach było troszkę na spodzie. Mam w domu w tryski wiem że są sprawne bo wymontowałem go z silnika który odpalał prawidłowo tyle że skrzywiony był korbowód -wtryski te oznaczone są 3380-27000 nr Bosch 0 445 110 064 W samochodzie mam zamontowane 33800-27010 nr Bosch 0 445 110 064 na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo . Gdy podmieniłem wtrysk na ten 3380-27000 wyskoczył błąd zapaliła się lampka check silnik nie pracował na czwarty cylinder. Postanowiłem podmienić cewki na wtryskach ,delikatnie odkręciłem nakrętki i zamieniłem ,zamontowałem wtrysk do samochodu silnik odpala od strzała . Skasowałem błąd ,odpala elegancko na zimnym ,na przelewach jest teraz jednakowo. Mam takie pytanko czy ktoś robił taki trik a może wie ktoś czum różni się wtrysk 33800-27000 od 33800-27010 numer Bosch jest taki sam 0 445 110 064 ? Silnik odpala dobrze tyle że na zimnym nie równo pracuje przez chwilę ,moc wróciła do normy ,nie kopci ,fajnie przyspiesza
|
|