Dzisiaj jest 25 wrz 2021, 00:11



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 02 wrz 2013, 23:13 
Po trzech latach bez awaryjnej eksploatacji Santa fe 2,0 16V CRDI zaczęły się problemy z opalaniem trzeba było dłużej kręcić aż pewnego razu wcale nie odpalił. Podmieniłem kompletną listwę COMMON RAIL i wtedy odpalił co ciekawe postanowiłem jeszcze raz zamienić listwą na tą która była i wtedy też odpalił wtedy już nie byłem pewien czy znowu mi się tak nie stanie najgorzej jak gdzieś w trasie.
Postanowiłem sprawdzić wtryski na przelewach okazało się że na czwartym biegu menzurka napełniła się do pełna w 30sekund na pozostałych w menzurkach było troszkę na spodzie.
Mam w domu w tryski wiem że są sprawne bo wymontowałem go z silnika który odpalał prawidłowo tyle że skrzywiony był korbowód -wtryski te oznaczone są 3380-27000 nr Bosch 0 445 110 064
W samochodzie mam zamontowane 33800-27010 nr Bosch 0 445 110 064
na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo .
Gdy podmieniłem wtrysk na ten 3380-27000 wyskoczył błąd zapaliła się lampka check silnik nie pracował na czwarty cylinder.
Postanowiłem podmienić cewki na wtryskach ,delikatnie odkręciłem nakrętki i zamieniłem ,zamontowałem wtrysk do samochodu silnik odpala od strzała .
Skasowałem błąd ,odpala elegancko na zimnym ,na przelewach jest teraz jednakowo.
Mam takie pytanko czy ktoś robił taki trik a może wie ktoś czum różni się wtrysk 33800-27000 od 33800-27010 numer Bosch jest taki sam 0 445 110 064 ?
Silnik odpala dobrze tyle że na zimnym nie równo pracuje przez chwilę ,moc wróciła do normy ,nie kopci ,fajnie przyspiesza


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 02 wrz 2013, 23:31 
Offline

Rejestracja: 27 maja 2013, 00:27
Posty: 222
To są te same wtryskiwacze. Najprawdopodobniej cewka była walniete elektrycznie albo podkłądka pod cewką (taka mała zaginęła i poszedł przelew- ale to byś widział)

Tak czy siak to są te same wtryskiwacze.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 03 wrz 2013, 22:15 
Podkładka na pewno była, mam cztery takie wtryski 3380-27000 sam wyciągałem z odpalającego silnika i na ani jednym mi nie chodził dopiero po przełożeniu cewki działa dla mnie to też jest zagadka .
Wczoraj wyczytałem że 3380-27000 mogą byś pierwszej generacji a 3380-27010 drugiej co kolega o tym myśli?
Dodatkowo zastanawia mnie czy nierówna praca silnika po odpaleniu na zimnym może być od wtrysków odpala od strzała lecz chwilę kuleje .
Czy poza sprawdzeniem przelewów ,jestem coś jeszcze przy tych wtryskach w stanie coś sprawdzić ?
Przelewy w tej chwili oczywiście na wolnych obrotach jednakowe .


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 04 wrz 2013, 00:46 
Offline

Rejestracja: 27 maja 2013, 00:27
Posty: 222
podaj rocznik, moc może być zarówno w kW albo w KM, model itp., to zobacze co tam powinno być.

Od 2010 wkładali CRI 2.2
Wcześniej były zwykłe wtryskiwacze CRI1

Auto od nowośći u Ciebie czy kupione już od kogoś?


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 04 wrz 2013, 00:48 
Offline

Rejestracja: 27 maja 2013, 00:27
Posty: 222
samodzielnie można jeszcze zobaczyć przelewy na rozgrzanym.
Jezeli masz kompa to można zobaczyć korekty wtryskiwaczy w trybie aktualnym, to też dużo mówi.

Jezeli na ciepłym jest ok to a na zimnym są jakieś jaja, to moze być też ze kompresja zaczyna szwankować.

Dawek paliwa nie sprawdzi się niestety na aucie.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 04 wrz 2013, 22:00 
Samochód sprowadziłem 3 lata temu z Niemiec z udokumentowanym przebiegiem w tej chwili ma przejechane 165000 km rok 2003 ,wtryskiwacze które mam z drugiego są z 2002 roku co do kompresji to raczej jest OK zastanawiam się jeszcze nad tym że może jak jest zimny któryś z wtryskiwaczy leje (problem z końcówką wtryskiwacza)


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 18 wrz 2013, 21:44 
Wiem już na pewno że są to pierwszej generacji wtryski ,w dalszym ciągu walczę z nierówną pracą po odpaleniu na zimnym silniku.
Świece żarowe wymieniłem ,wtryski na przelewach prawie jednakowo na pierwszym troszkę więcej przelewa ,kompresja dobra ,czy mogło by być tak żeby w pierwszej fazie po odpaleniu któryś z wtrysków szwankował?


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 28 lis 2019, 10:45 
Witam posiadam Santa fe 2.0 crdi pod komputerem wyskoczyły błędy czojnik ciśnienia paliwa wtryski i pompa paliwa.
Zbiornik czysty czojnik cisnienia działa...
Palił się czek odpala tylko na plaka i do 3tys obroty i gaśnie...czek już się nie pali ale problem z opaleniem tak jak by nie dawało odpowiedniego ciśnienia paliwa


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Szybka odpowiedź
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Wiadomość:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Pytanie
Wpisz w to pole dużymi literami wyraz NARZĘDZIA:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Problem z wyciekiem paliwa z szyny CR  INFINITI common rail Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  4
 Problem ciśnienie paliwa 2.0tdi cr  BMW common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Aciekk  3
 Problem z nowymi wtryskami bosch 0445110299  WTRYSKIWACZE COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE  MangoFett  11
 Mascott 3,0 dXi - problem z odpalaniem  RENAULT common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Matisr50  3
 Problem VW T5 2.0 TDI 140 KM  RÓŻNE TEMATY POWIĄZANE Z COMMON RAIL  GOODER  0
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group