Dzisiaj jest 22 wrz 2019, 21:18



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 03 lut 2016, 11:16 
Offline

Rejestracja: 22 lut 2015, 21:10
Posty: 140
Miejscowość: Zielona Góra
Krzyś takie diagnozy zawsze mnie irytowały, co Ty Kaszpirowski jesteś aby cokolwiek powiedzieć o wtrysku po za wydrukiem należy przeprowadzić diagnozę wizualną czego rozumiem nie zrobiłeś, więc skąd taka opinia ?


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 04 lut 2016, 01:33 
Offline

Rejestracja: 13 sty 2013, 23:23
Posty: 50
Nie moje pokolenie żebym był Kaszpirowskim :P A tak na poważnie jeżeli zawór jest szczelny i przelewa jak nowy to po co go wymieniać ? No chyba że jest naprawde mat albo gniazdo wywalone


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 05 lut 2016, 01:18 
Offline

Rejestracja: 22 lut 2015, 21:10
Posty: 140
Miejscowość: Zielona Góra
W tym konkretnym przypadku prawdopodobnie to kwestia regulacji do wymiany tylko uszczelnienie. ;)


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 27 cze 2018, 22:51 
Czy byłby ktoś w stanie powiedzieć coś o wynikach testów moich wtryskiwaczy?
Pacjent: AR 159 2.4JTDm 210KM
Wrzucam zdjęcie wtryskiwacza 1 cylindra, ale reszta wygląda podobnie.

https://zapodaj.net/ed61f34dfa702.jpg.html

W zakładzie gdzie robili te testy powiedziano mi że dawka wtrysku pilotażowego jest za mała i proponują wymianę końcówek rozpylaczy na nowe (350zł netto / szt.). Trochę sporo pieniędzy, więc wolę zapytać jeszcze kogoś o opinię.
Dodatkowo wartości min/max między wtryskami:
VL 63,73/70,47
EM 20,62/22,77
LL 3,69/4,23
VE 0,80/1,40


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 01 lip 2018, 21:03 
Offline

Rejestracja: 27 maja 2013, 00:27
Posty: 173
jeżeli na samochodzie nic się nie dzieje, to nie ma konieczności ich robienia, są jakie są normalne używane wtryskiwacze.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 30 lip 2018, 15:11 
Offline

Rejestracja: 05 mar 2018, 13:29
Posty: 1
Miejscowość: kraków
Witam, podepnę się pod temat. Mam takiego uciążliwego pacjenta 1.3 Cdti . Silnik ciężko się
uruchamia, czyli zapala i odrazu gaśnie i tak kilkanaście razy w końcu wejdzie na obroty jałowe, kolejny objaw praktycznie zero reakcji na gaz. Wkręca się bardzo powoli i max 2000obr. do tego siwy dym.. Im bardziej gorący pali normalnie lecz nie mam mowy żeby ruszyć z miejsca, można go zdławić na półsprzęgle! Wymienione pierścienie tłokowe (były spękane) sprawdzony układ wysokiego ciśnienia (Pompa , zawór regulujący ciśn., czujnik ciśnienia. Pompa bez zaworu dawkującego. Generalnie wszystko sprawdzone , zero błędów w sterowniku! Pozostają tylko wtryski i sterownik. Stąd prośba o ocenę wtryskiwaczy względem objawów które opisałem. Diagnosta nie był w stanie stwierdzić jednoznacznie czy naprawa wtrysków wyeliminuje ten objaw.


Załączniki:
DSC_0224.jpg
DSC_0224.jpg [ 91.8 KiB | Przeglądany 1420 razy ]
Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 01 sie 2018, 22:39 
Offline

Rejestracja: 27 maja 2013, 00:27
Posty: 173
2284, 2236 są słabe ale to nie ich wina. wymień komputer


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 23 sie 2019, 03:54 
Offline

Rejestracja: 23 sie 2019, 03:41
Posty: 1
Miejscowość: Wybrzeże
Witam kolegów (i koleżanki).
Pozwolę się podpiąć pod temat. Miałem testowane wtryski Piezo Bosch'a (0445 115 052) z Audi 3.0TDI (ASB) na stole probierczym Hartrige.

Dwa wtryskiwacze zostały zakwalifikowane jako niesprawne, ponieważ nie było odpowiedzi/wyniku w teście ISA przy dwóch parametrach ("dawka kondycjonowania" oraz "dawka nauki napięcia"), wyrażanych w mm3/st (mm3 na suw). Odczytane zostało jedynie ciśnienie z wynikiem 1601bar.
Czy brak wiadomości zwrotnej / pomiaru dwóch w/w parametrów może wskazywać na jakieś problemy z tymi wtryskiwaczami?

Pozostałe wtryskiwacze również w całokształcie nie przeszły sumarycznej diagnostyki, gdyż "poległy" na następujących elementach testów:

1) Maksymalna moc - tutaj 3 parametry pracy (ciśnienie, reakcja, dostawa) mają wzorowe, natomiast przepływ przeciekowy powrotny wykracza poza dopuszczalną normę (0-15ml/min), gdzie dwa przykładowe wyniki do 21ml/min i 36ml/min.

2) Emisja - tutaj również te same 3 parametry mieszczą się w dopuszczalnych normach i znów jedynie przepływ przeciekowy powrotny wykroczył poza normę (w przypadku "emisji" wynosi ona 0-30ml/min) - dwa przykładowe pomiary wskazały 32,2ml/min oraz 46,8ml/min.


Czy ktoś byłby w stanie mi wyjaśnić czym dokładnie są rzeczone "przepływy przeciekowe powrotne", a także czy odchyłek od wskazanej normy np. o 2.2ml/min oraz 6ml/min, podczas gdy wszystkie pozostałe parametry pracy wtryskiwaczy są zgodne z ustalonymi przedziałami dyskwalifikuje dany wtryskiwacz (bo właśnie pomiary tego jednego parametru zadecydowały o "oblaniu" testu na stole probierczym Hartridge)?

Ostatnie moje zapytanie dotyczy dwóch wtrysków, które właściwie przy żadnym z testów nie dawały informacji zwrotnych - jedyne odpowiedzi były z testu elektrycznego - kapacytancja (w dopuszczalnych widełkach), a przy testach ISA, maksymalnej mocy, emisji oraz "pilota" jedyna wartością, jaką udało się pomierzyć było ciśnienie (w każdym przypadku w dopuszczalnych normach). Przy pozostałych parametrach czterech w/w testów (czyli reakcja, dostawa i przepływ przeciekowy powrotny) pomiary wyniosły wartość "0".
Jaki może być powód, iż nie udało się pomierzyć tychże parametrów i czy takie coś jednoznacznie sugeruje uszkodzenie tych wtryskiwaczy?

Byłbym wdzięczny za wszelkie odpowiedzi / przemyślenia / podpowiedzi oraz właściwą interpretację podanych tutaj zmiennych / wyników testów - za co z góry dziękuję.

Pozdrawiam serdecznie,
ericsson


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 25 sie 2019, 11:45 
Offline

Rejestracja: 22 lut 2015, 21:10
Posty: 140
Miejscowość: Zielona Góra
Ericsson. Dwa wtryskiwacze które nic nie pokazały na testach maja uszkodzone cewki, nie przechodząc testu isa nie otrzymają kodów ima. Wtryskiwacze te można naprawić po przez wymianę stosu piezo widziałem już taka robotę , ale jest nie estetyczna :D i raczej polecam to dla handlarzy. Jeżeli chodzi o przecieki to dla wtryskiwaczy bosch piezo nawet 30 ml/min to już dużo, ja toleruje od 10-20 ml/min zależy od ciśnienia, oczywiście są one do naprawy bez większych kłopotów.
Pytanie do Ciebie, czy auto kopciło na bialo?


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2

Szybka odpowiedź
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Wiadomość:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Pytanie
Wpisz w to pole słownie wynik działania matematycznego sześć plus sześć równa się:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 prośba o interpretację wtrysków  WTRYSKIWACZE COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE  Anonymous  1
 Wtryskiwacze - interpretacja wyników  FIAT common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Dulson  4
 Prośba o interpretację testu wtryskiwacza 0445110325  WTRYSKIWACZE COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE  rostex  1
 Dobór rozpylacza prośba  COMMON RAIL INFORMACJE OGÓLNE - Regeneracja  smailer123  2
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group