Renault Premium Route Common Rail
Premium Route zaprojektowane z myślą odgrywających coraz większą rolę wymaganiach w zakresie produktywności i komfortu, jawi się dzisiaj jako wzorcowy model w branży średnio- długodystansowych przewozów. Dzięki zastosowaniu elektronicznego systemu zarządzania pracą pojazdu V-MAC, silnika Common Rail charakteryzującego się wysokimi osiągami i niskim zużyciem paliwa, oferowanego w trzech wersjach (o mocy 313 KM, 362 KM i 412 KM) oraz Cruise Control i oprogramowania InfoMax wspomagającego zarządzanie, które łączy wysokie osiągi z przyjemnością jazdy i optymalizacją kosztów eksploatacji. Premium Route wyróżnia się także wysokim poziomem komfortu, przejawiającym się w szczególny sposób w kabinie Single, prawdziwym salonie na kółkach czy też w kabinie Privilege, otwierającej nowy poziom komfortu. Premium Route obejmuje także bogatą gamę pojazdów - ciągników i podwozi umożliwiających przewóz wielkogabarytowych ładunków bądź zapewniających optymalną ładowność.
Renault Premium Route : Właściwa odpowiedź na Twoje potrzeby.
Branża przewozów drogowych obejmuje bardzo różne specjalizacje jak przewozy wielkogabarytowe, ciężkie, materiałów budowlanych, ładunków sypkich czy materiałów niebezpiecznych. Wychodząc poza wspólne cechy przewozów takich jak intensywna eksploatacja, pokonywanie średnich lub długich tras, oczekiwania użytkowników są bardzo zróżnicowane które spełnia je Renault Premium Route.
STAWIAJĄC NA ELEKTRONIKĘ WYBIERASZ WŁAŚCIWĄ DROGĘ.
Wyższe osiągi i poziom komfortu jazdy dzięki elektronicznemu systemowi zarządzania pracą pojazdu.
Elektroniczne sterowanie stanowiące serce Premium Route jest zarazem synonimem większego komfortu kierowcy oraz poprawy osiągów pojazdu na drodze, System sterujący pracą pojazdu V-MAC przeprowadza analizę poszczególnych parametrów eksploatacji pojazdu i oblicza optymalną dawkę paliwa oraz kąt wyprzedzenia wtrysku, co zapewnia lepsze spalanie, zmniejszenie zużycia paliwa i optymalizację osiągów. V-MAC również kontroluje i reguluje obroty biegu jałowego. steruje hamulcem silnikowym i zwalniaczami na wale napędowym. V-MAC posiada także funkcję Cruise Control - inteligentnego regulatora prędkości który może sterować obrotami silnika. Również zastosowanie w Premium Route elektronicznego systemu wtrysku Common Rail, zapewniającego wysoki moment obrotowy w niskich zakresach obrotów, zmniejszenie zużycia paliwa oraz dostosowanie się do stylu jazdy kierowcy i obniżenie poziomu hałasów we wnętrzu przyczynia się do optymalizacji osiągów drogowych i komfortu kierowcy. ZWIĘKSZENIE WYDAJNOŚCI DZIĘKI NOWATORSKIM ROZWIĄZANIOM.
Silnik Common Rail : połączenie wysokich osiągów i oszczędności.
Premiom Route jest wyposażone w nowy silnik, w którym zastosowano technologie wtrysku elektronicznego Common Rail. Ten 6-cylindrowy silnik dCi 11 o pojemności 11 l jest proponowany 3 wersjach: 313 KM, 362 KM i 412 KM (Najbardziej interesujące jest zużycie paliwa, które wynosi w terenie płaskim: 28,5 l/100 km, a w górach: 42,1 l/100 km). Charakteryzuje się doskonałymi osiągami jeśli chodzi o moc i moment obrotowy w najbardziej ekonomicznych zakresach obrotów. Jest bardzo elastyczny przy przyspieszaniu i zapewnia mniejsze zużycie paliwa oraz lepszą ochronę środowiska dzięki optymalizacji spalania.
[color=#00FF40]Renault Premium Route Common Rail
Premium Route zaprojektowane z myślą odgrywających coraz większą rolę wymaganiach w zakresie produktywności i komfortu, jawi się dzisiaj jako wzorcowy model w branży średnio- długodystansowych przewozów. Dzięki zastosowaniu elektronicznego systemu zarządzania pracą pojazdu V-MAC, silnika Common Rail charakteryzującego się wysokimi osiągami i niskim zużyciem paliwa, oferowanego w trzech wersjach (o mocy 313 KM, 362 KM i 412 KM) oraz Cruise Control i oprogramowania InfoMax wspomagającego zarządzanie, które łączy wysokie osiągi z przyjemnością jazdy i optymalizacją kosztów eksploatacji. Premium Route wyróżnia się także wysokim poziomem komfortu, przejawiającym się w szczególny sposób w kabinie Single, prawdziwym salonie na kółkach czy też w kabinie Privilege, otwierającej nowy poziom komfortu. Premium Route obejmuje także bogatą gamę pojazdów - ciągników i podwozi umożliwiających przewóz wielkogabarytowych ładunków bądź zapewniających optymalną ładowność.
Renault Premium Route : Właściwa odpowiedź na Twoje potrzeby.
Branża przewozów drogowych obejmuje bardzo różne specjalizacje jak przewozy wielkogabarytowe, ciężkie, materiałów budowlanych, ładunków sypkich czy materiałów niebezpiecznych. Wychodząc poza wspólne cechy przewozów takich jak intensywna eksploatacja, pokonywanie średnich lub długich tras, oczekiwania użytkowników są bardzo zróżnicowane które spełnia je Renault Premium Route.
STAWIAJĄC NA ELEKTRONIKĘ WYBIERASZ WŁAŚCIWĄ DROGĘ.
Wyższe osiągi i poziom komfortu jazdy dzięki elektronicznemu systemowi zarządzania pracą pojazdu.
Elektroniczne sterowanie stanowiące serce Premium Route jest zarazem synonimem większego komfortu kierowcy oraz poprawy osiągów pojazdu na drodze, System sterujący pracą pojazdu V-MAC przeprowadza analizę poszczególnych parametrów eksploatacji pojazdu i oblicza optymalną dawkę paliwa oraz kąt wyprzedzenia wtrysku, co zapewnia lepsze spalanie, zmniejszenie zużycia paliwa i optymalizację osiągów. V-MAC również kontroluje i reguluje obroty biegu jałowego. steruje hamulcem silnikowym i zwalniaczami na wale napędowym. V-MAC posiada także funkcję Cruise Control - inteligentnego regulatora prędkości który może sterować obrotami silnika. Również zastosowanie w Premium Route elektronicznego systemu wtrysku Common Rail, zapewniającego wysoki moment obrotowy w niskich zakresach obrotów, zmniejszenie zużycia paliwa oraz dostosowanie się do stylu jazdy kierowcy i obniżenie poziomu hałasów we wnętrzu przyczynia się do optymalizacji osiągów drogowych i komfortu kierowcy. ZWIĘKSZENIE WYDAJNOŚCI DZIĘKI NOWATORSKIM ROZWIĄZANIOM.
Silnik Common Rail : połączenie wysokich osiągów i oszczędności. [img]http://www.20ton.friko.pl/zdjecia/renault_route/4.jpg[/img]
Premiom Route jest wyposażone w nowy silnik, w którym zastosowano technologie wtrysku elektronicznego Common Rail. Ten 6-cylindrowy silnik dCi 11 o pojemności 11 l jest proponowany 3 wersjach: 313 KM, 362 KM i 412 KM (Najbardziej interesujące jest zużycie paliwa, które wynosi w terenie płaskim: 28,5 l/100 km, a w górach: 42,1 l/100 km). Charakteryzuje się doskonałymi osiągami jeśli chodzi o moc i moment obrotowy w najbardziej ekonomicznych zakresach obrotów. Jest bardzo elastyczny przy przyspieszaniu i zapewnia mniejsze zużycie paliwa oraz lepszą ochronę środowiska dzięki optymalizacji spalania.[/color]
|
|