Dzisiaj jest 25 kwie 2024, 08:21



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 05 mar 2012, 14:55 
Renault Premium Route Common Rail

Premium Route zaprojektowane z myślą odgrywających coraz większą rolę wymaganiach w zakresie produktywności i komfortu, jawi się dzisiaj jako wzorcowy model w branży średnio- długodystansowych przewozów. Dzięki zastosowaniu elektronicznego systemu zarządzania pracą pojazdu V-MAC, silnika Common Rail charakteryzującego się wysokimi osiągami i niskim zużyciem paliwa, oferowanego w trzech wersjach (o mocy 313 KM, 362 KM i 412 KM) oraz Cruise Control i oprogramowania InfoMax wspomagającego zarządzanie, które łączy wysokie osiągi z przyjemnością jazdy i optymalizacją kosztów eksploatacji. Premium Route wyróżnia się także wysokim poziomem komfortu, przejawiającym się w szczególny sposób w kabinie Single, prawdziwym salonie na kółkach czy też w kabinie Privilege, otwierającej nowy poziom komfortu. Premium Route obejmuje także bogatą gamę pojazdów - ciągników i podwozi umożliwiających przewóz wielkogabarytowych ładunków bądź zapewniających optymalną ładowność.

Renault Premium Route : Właściwa odpowiedź na Twoje potrzeby.

Branża przewozów drogowych obejmuje bardzo różne specjalizacje jak przewozy wielkogabarytowe, ciężkie, materiałów budowlanych, ładunków sypkich czy materiałów niebezpiecznych. Wychodząc poza wspólne cechy przewozów takich jak intensywna eksploatacja, pokonywanie średnich lub długich tras, oczekiwania użytkowników są bardzo zróżnicowane które spełnia je Renault Premium Route.

STAWIAJĄC NA ELEKTRONIKĘ WYBIERASZ WŁAŚCIWĄ DROGĘ.

Wyższe osiągi i poziom komfortu jazdy dzięki elektronicznemu systemowi zarządzania pracą pojazdu.

Elektroniczne sterowanie stanowiące serce Premium Route jest zarazem synonimem większego komfortu kierowcy oraz poprawy osiągów pojazdu na drodze, System sterujący pracą pojazdu V-MAC przeprowadza analizę poszczególnych parametrów eksploatacji pojazdu i oblicza optymalną dawkę paliwa oraz kąt wyprzedzenia wtrysku, co zapewnia lepsze spalanie, zmniejszenie zużycia paliwa i optymalizację osiągów. V-MAC również kontroluje i reguluje obroty biegu jałowego. steruje hamulcem silnikowym i zwalniaczami na wale napędowym. V-MAC posiada także funkcję Cruise Control - inteligentnego regulatora prędkości który może sterować obrotami silnika. Również zastosowanie w Premium Route elektronicznego systemu wtrysku Common Rail, zapewniającego wysoki moment obrotowy w niskich zakresach obrotów, zmniejszenie zużycia paliwa oraz dostosowanie się do stylu jazdy kierowcy i obniżenie poziomu hałasów we wnętrzu przyczynia się do optymalizacji osiągów drogowych i komfortu kierowcy.
ZWIĘKSZENIE WYDAJNOŚCI DZIĘKI NOWATORSKIM ROZWIĄZANIOM.

Silnik Common Rail : połączenie wysokich osiągów i oszczędności.
Obrazek

Premiom Route jest wyposażone w nowy silnik, w którym zastosowano technologie wtrysku elektronicznego Common Rail. Ten 6-cylindrowy silnik dCi 11 o pojemności 11 l jest proponowany 3 wersjach: 313 KM, 362 KM i 412 KM (Najbardziej interesujące jest zużycie paliwa, które wynosi w terenie płaskim: 28,5 l/100 km, a w górach: 42,1 l/100 km). Charakteryzuje się doskonałymi osiągami jeśli chodzi o moc i moment obrotowy w najbardziej ekonomicznych zakresach obrotów. Jest bardzo elastyczny przy przyspieszaniu i zapewnia mniejsze zużycie paliwa oraz lepszą ochronę środowiska dzięki optymalizacji spalania.


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 15 kwie 2024, 12:21 
Offline

Rejestracja: 12 cze 2023, 12:42
Posty: 33
Miejscowość: Czakczak
Renault Premium Route to ciężarówka zaprojektowana z myślą o średnio- i długodystansowych przewozach, oferująca wysoką produktywność i komfort. Wyposażona jest w elektroniczny system zarządzania pracą pojazdu V-MAC oraz silnik Common Rail o mocy od 313 KM do 412 KM, co gwarantuje wysokie osiągi przy niskim zużyciu paliwa. Dodatkowo, pojazd wyposażono w Cruise Control i oprogramowanie InfoMax, które wspomaga zarządzanie trasą i kosztami eksploatacji.

Premium Route wyróżnia się również wysokim poziomem komfortu, szczególnie w kabinie Single i kabinie Privilege. Jest to pojazd wszechstronny, który może być używany do różnych rodzajów przewozów, takich jak materiały budowlane, ładunki sypkie czy materiały niebezpieczne.

Elektroniczny system zarządzania pojazdem V-MAC zapewnia lepsze spalanie, zmniejszenie zużycia paliwa i optymalizację osiągów poprzez analizę parametrów eksploatacji i obliczanie optymalnej dawki paliwa oraz kąta wyprzedzenia wtrysku. Dodatkowo, system kontroluje obroty biegu jałowego, hamulec silnikowy i zwalniacze na wale napędowym, co przyczynia się do zwiększenia wydajności pojazdu.

Silnik Common Rail dCi 11 o pojemności 11 l charakteryzuje się doskonałymi osiągami, elastycznością przy przyspieszaniu oraz mniejszym zużyciem paliwa. Dzięki technologii wtrysku elektronicznego Common Rail, silnik ten oferuje wysoką moc i moment obrotowy, zapewniając jednocześnie optymalne spalanie i ochronę środowiska.





________________________________
https://otomedi.pl/kalkulator-cholesterolu/


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 

Szybka odpowiedź
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Wiadomość:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Pytanie
Wpisz w to pole słownie wynik działania matematycznego sześć plus sześć równa się:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Jaguar, Ford silnik 2,0 TDCI  JAGUAR common rail delphi - Regeneracja wtrysków | Naprawa wtryskiwaczy  Anonymous  3
 Silnik Fiat 2,4 JTD Common Rail wady, zalety, usterki  FIAT common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  1
 Najnowszy silnik Hondy Accord 2.2 i-DTEC w praktyce  HONDA common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  2
 Serwis ukladow common  HONDA common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  4
 Dwa silniki diesla common rail 2.5 i 3.0 ISUZU  ISUZU common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  1
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group