Dzisiaj jest 26 maja 2024, 14:06



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 08 lis 2014, 11:44 
Offline

Rejestracja: 08 lis 2014, 10:04
Posty: 1
Miejscowość: Lubuskie
witam..
Jestem nowy na forum i witam wszystkich serdecznie.
Mam problem z samochodem synka a mianowicie co jakiś czas i coraz częściej gaśnie podczas jazdy. Santa Fe 2002 2.0 CDRI 83kW.Co do tej pory zrobiłem to wymieniłem pompę wstępną, zregenerowana pompa wysokiego ciśnienia, wymieniony czujnik ciśnienia, sprawdzenie przez przelewy. I tu wszystko dobrze nawet po naprawie pompy wysokiego ciśnienia lepiej się zbiera, ale problem został. Miał taki przypadek 2 lata temu ale po wymianie pompy wstępnej przestał gasnąć. W związku z tym mam takie pytania ( bo chcę to sprawdzić):
1. Jakie ciśnienie powinno być na pompie wstępnej i czy można to sprawdzić wkręcając manometr w miejsce czujnika ciśnienia i przy włączonym zapłonie sprawdzić?
2. Jakie napięcia powinny być na czujniku ciśnienia przy włączony zapłonie( nie uruchomiony silnik), przy biegu jałowym i na obrotach np. 3 tyś/min. Bo po zmierzeniu u mnie to odpowiednio ( (1-różowy-2-zielony ) silnik ON 4,5V; bieg jałowy-3,8V 3000tyś-2,75V)
3. na zaworze ciśnienia na niebieskim przewodzie po podłączeniu oscyloskopu ma takie piki jak na załączonym pliku.
Może coś więcej można sprawdzić?
Nie wymieniłem jeszcze zaworu regulacyjnego, bo może on jest przyczyną ale chciałbym się upewnić bo to jednak koszty :(.
Z góry dzięki za odpowiedź.....


Załączniki:
santa fe.jpg
santa fe.jpg [ 138.14 KiB | Przeglądany 8108 razy ]
Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 

Szybka odpowiedź
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Wiadomość:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Pytanie
Wpisz w to pole dużymi literami wyraz NARZĘDZIA:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Men Basketball provides Santa Clara-go Tahj Eaddy  BMW common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Whaley  0
 Problem z wtryskiwaczem Santa fe 2,0 CRDi  HYUNDAI common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  7
 E90 320d gaśnie po dodaniu gazu  BMW common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  0
 Vito 638 2.2 CDI błąd P1187 i gasnie  MERCEDES common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  dawidd  2
 Gaśnie podczs przyspieszania  RENAULT common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  pele37  15
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
cron Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group