Dzisiaj jest 24 mar 2019, 01:41



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 109 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 14 mar 2019, 01:43 
Online

Rejestracja: 22 lut 2015, 21:10
Posty: 107
Miejscowość: Zielona Góra
Zaksiu. Można kupić też gniazdo i końcówkę do 0445110110 no ale...……… kto zapłaci 550 zł za regenerowany wtrysk 110 jak nowy jest za 670, ta sama sytuacja jest z simensem do volvo 136/ 140 km.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 14 mar 2019, 02:07 
Offline

Rejestracja: 27 maja 2013, 00:27
Posty: 163
DROMAR pisze:
Zaksiu. Można kupić też gniazdo i końcówkę do 0445110110 no ale...……… kto zapłaci 550 zł za regenerowany wtrysk 110 jak nowy jest za 670, ta sama sytuacja jest z simensem do volvo 136/ 140 km.

Jak dobrze i zgodnie z prawdą wytłumaczysz właścicielowi na czym polega naprawa porządna wtryskiwacza za te 550zł a na czym polega niby nowy wtryskiwacz za 670zł to połowa uzna że robisz go w konia ale druga połowa powie że masz racje i zgodzi się na naprawę. Połowa wtryskiwaczy za te 670 zł to odrzuty produkcji które mają jakiś feler. Ostatnio taki mi się trafił 0445110265 to dobrze że mechanik był kumaty i od razu go wyciągnął bo tłok by długo nie pociągnął.
A co do siemensa to jak można dać gwarancję na niby regenerowaną cewkę w VW 1,6 skoro nawet oryginalne wtryskiwacze to jedna wielka mina. Mój rekordzista to 12 tyś km (auto pewne kupione w salonie) i dupa jedziesz takim na autostradzie i nagle pyk i po wszystkim.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 14 mar 2019, 22:27 
Online

Rejestracja: 22 lut 2015, 21:10
Posty: 107
Miejscowość: Zielona Góra
Tak samo daje się gwarancje jak na wtryskiwacz który pada po 12 tys. i tak samo jak na szlifowane gniazda i końcówki.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 14 mar 2019, 22:38 
Każdy szanujący dislowiec nie szlifuje tylko wymienia na nowe czesci. Jak nie ma części to się mówi prawdę klientowi a nie liczy tylko zysk z zarobku. Szlifowane części do common rail to jest pic na wodę i naciaganie klienta. Co do siemens nie wypowiem się bo nie naprawiam


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 15 mar 2019, 00:27 
Online

Rejestracja: 22 lut 2015, 21:10
Posty: 107
Miejscowość: Zielona Góra
Jaro, takiego toku myślenia uczyli na szkoleniach w Bosch diesel serwis po 2010, i założę się ze przed tym rokiem nigdy nie byleś na szkoleniu, kiedy polityka Bosch była jeszcze nastawiona na regeneracje wtryskiwacza a nie na naprawę (czytaj wymiana części na nowe) jak teraz lub zakup nowego. Założę się tez ze nie potrafisz zweryfikować części w jakim okresie może się popsuć, bo Ciebie tego nie nauczono , jak widać. Ale ja jestem za tym żebyś tak myślał, i reszta tez tak może myśleć, jestem zadowolony, tylko co powiesz jak się skończą elektro magnetyczne wtryski bo bosch nie wypuści technologii naprawy piezo i nowych elektromagnesów też nie9 o technologii naprawy piezo i setach z częściami slysze już od 2012 a mamy 19. )przynajmniej dla zwykłego śmiertelnika. Zamkniesz warsztat regeneracji ?, to proponuje już nie inwestować.
Pracowałem w bosch disel jak była oficjalna polityka regeneracji nie naprawy czy wymiany, regeneracji ! jak nazwa wskazuje, robiliśmy 2000 wtrysków miesięcznie i myślisz że one szły na nowych gratach buahahahah , sam bosch przysyłał frezowane gniazda czytaj (szlifowane) a w ogóle to nowe gniazdo kosztowało wtedy cos ok 100.
I idę o zakład, że zregeneruje wtryskiwacz tak samo dobrze na starych gratach, jak Ty na nowych częściach, a kto wie może lepiej, i to bez żadnych pompek do sprawdzania ciśnienia, szlifierek do gniazd itp itd wystarczy mi otoskop mikroskop i wiertarka :twisted: tak tylko to.

Kiedyś podjąłem temat w dziele delphi naprawa układu za chyba 3000 zl ,to ktoś chciał mi tego setki przysłać, inny gadał ze to niemożliwe, a dzisiaj sami robią za tyle, lub mniej, hhhmmmmm ciekawe :o .
Więc prosze nie pisz że czegoś sie nie da i coś jest złe, rozumiem że możesz tego nie wiedziec lub nie potrafić zrobić, ale to nie znaczy ze sie nie da lub jest złe, be be, czy jak chcesz. Bo napewno sie da i napewno wytrzyma 2 lata lub 2000 tys. km bo takie byly okresy gwarancyjne. I jeszcze jedno osobiscie wypusciłem na chinskich gniazdach ponad 100 kompletów delphai i lataja ponad 20000 tys. km, wiec bajki ze chinskie jest zle tez mozna wsadzic miedzy ksiązki. Ale żeby wiedzieć jakie te gniazda kupowac zajeło mi to ponad rok, na testy , więc miedzy innymi własnie dlatego i ja i żaden z tu obecnych za free tego nikomu nie powie. Bo tak właśnie buduje się przewagę na rynku.


Ostatnio zmieniony 15 mar 2019, 00:36 przez DROMAR, łącznie zmieniany 1 raz

Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 15 mar 2019, 00:29 
Online

Rejestracja: 22 lut 2015, 21:10
Posty: 107
Miejscowość: Zielona Góra
AAAAA Zapomniałem wiesz jak nazywają mechaników z serwisów aso ?...………
"wymieniacze" lub "dupa nie mechanicy". Każdy dobry i szanujący się mechanik nie pracuje dłużej niż 3 lata w aso, idzie na swoje.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 15 mar 2019, 01:02 
Online

Rejestracja: 22 lut 2015, 21:10
Posty: 107
Miejscowość: Zielona Góra
Zaksiu. Nie chodziło mi do końca o maximusa ,aby od niego kupować, On był moją inspiracją ;) no bo jak to może być On może a ja nie :D , sam doszedłem do tego jak on prawdopodobnie regeneruje te cewki, technologia w fazie testów, silnik psa 1,6 ponad miesiąc jeździ. Jest oczywiste że nie naprawisz sfajczonej cewki, ale cewki o zaniżonej pojemności poniżej 3..... i oporności np. 17.... pod obciążeniem, doprowadziłem do wartości fabrycznych, prędzej takie cewki wyrzucałem . Oczywiście nie na śmietnik :lol:


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 16 mar 2019, 13:06 
Co myślicie o tym testerze do regeneracji cewek od krygera?


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 19 mar 2019, 00:10 
Online

Rejestracja: 22 lut 2015, 21:10
Posty: 107
Miejscowość: Zielona Góra
Już pisałem, moim zdaniem mało precyzyjny.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 19 mar 2019, 00:18 
Online

Rejestracja: 22 lut 2015, 21:10
Posty: 107
Miejscowość: Zielona Góra
Pociągnę temat parę lat temu jakieś 4 w intercarsie był 3 etap do simensa kosztował on ponad 60000 zł., nie wiem czy jest dzisiaj, i mam pytanie. Ile można zapłacić za takie urządzenie waszym zdaniem, oczywiście takie po którym nie ma kłopotu z wtryskami.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 109 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 sprzet  COMMON RAIL INFORMACJE OGÓLNE - Regeneracja  Anonymous  0
 sprzęt do testowania i naprawy pompowtryskiwaczy  POMPOWTRYSKIWACZE INFORMACJE OGÓLNE SAMOCHODY OSOBOWE  Anonymous  0
 Zapp diesel tech czy warto  RÓŻNE TEMATY POWIĄZANE Z COMMON RAIL  lokiju1233  10
 Jaki sprzęt do naprawy na początek  RÓŻNE TEMATY POWIĄZANE Z COMMON RAIL  gumis  4
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group