Dzisiaj jest 19 kwie 2024, 11:20



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 176 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 18  Następna
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 21 mar 2019, 00:18 
Offline

Rejestracja: 22 lut 2015, 21:10
Posty: 231
Miejscowość: Zielona Góra
Zaksiu. Czy ja gdziekolwiek odpowiadałem komuś na pytania związane z kodowaniem?.Widzę ze o swoje dbasz " czy ja napisałem że mam problem z 2.2"
…… nie chce mi się cytować innych postów. Jeszcze raz proszę Ciebie o czytanie ze zrozumieniem, bo chyba jakiś problemik z tym jest. Spróbuje zadać pytanie najprościej jak potrafię.
1 Czy sądzisz ze w fabryce jest hala ze stołami probierczymi na których są sprawdzane wszystkie wtryskiwacze jakie zostały wyprodukowane przez dana firmę nawet kiedy trzeba je kodować ?. Ja myślę że nie.
2. Czy wiesz dlaczego po odkręceniu cewki 5 do 6 razy nie ustawisz już simensa, który prędzej był dobry, nawet na ZAPPIE ?.
A co do elektro magnesów bosch to nie chce mi sie już gadać bo każdy ma swoja technologie naprawy lepszą lub gorszą , a pozatym są tak proste że przyuczenie pracownika trwa góra 3 miesiace. Proszę o odpowiedzi na temat a nie owijanie w bawełne.


Ostatnio zmieniony 21 mar 2019, 00:37 przez DROMAR, łącznie zmieniany 2 razy

Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 21 mar 2019, 00:34 
Offline

Rejestracja: 22 lut 2015, 21:10
Posty: 231
Miejscowość: Zielona Góra
Lukas. Przejrzałem sobie filmik na spokojnie wczoraj i widzę że uwzględnili, problem ciśnienia.
1.Mianowicie przy pomiarze ciśnienia przez przelew wytwarza się podciśnienie przez pracującą cewkę. Widzę że ich zegar zaczyna się od minusa, to ok.
2. Martwi mnie troszkę za duży zakres zielonego pola, niby jest to podane w paskalach, no i to mnie martwi bo na wejściu jest 5 bar . Test przeprowadzali na 50v wychył dobrej cewki powinien wynosić 0,010, to bardzo dużo, przy tym położeniu cewki nawet 0,001 robi duży skok ciśnienia, jeżeli wszystko jest dobrze rozwiązane. Podsumowując , trzeba kupić i sprawdzić :D , lub jechać na targi do Turcji, chyba będą za miesiąc jak dobrze pamiętam.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 21 mar 2019, 02:12 
Offline

Rejestracja: 27 maja 2013, 00:27
Posty: 227
DROMAR pisze:
Zaksiu. Czy ja gdziekolwiek odpowiadałem komuś na pytania związane z kodowaniem?.Widzę ze o swoje dbasz " czy ja napisałem że mam problem z 2.2"
…… nie chce mi się cytować innych postów. Jeszcze raz proszę Ciebie o czytanie ze zrozumieniem, bo chyba jakiś problemik z tym jest. Spróbuje zadać pytanie najprościej jak potrafię.
1 Czy sądzisz ze w fabryce jest hala ze stołami probierczymi na których są sprawdzane wszystkie wtryskiwacze jakie zostały wyprodukowane przez dana firmę nawet kiedy trzeba je kodować ?. Ja myślę że nie.
2. Czy wiesz dlaczego po odkręceniu cewki 5 do 6 razy nie ustawisz już simensa, który prędzej był dobry, nawet na ZAPPIE ?.
A co do elektro magnesów bosch to nie chce mi sie już gadać bo każdy ma swoja technologie naprawy lepszą lub gorszą , a pozatym są tak proste że przyuczenie pracownika trwa góra 3 miesiace. Proszę o odpowiedzi na temat a nie owijanie w bawełne.


czasami ręce opadają ale no cóż odpowiadam.
sam zadajesz głupie pytanie (pytanie nr 1) i sam odpowiadasz na nie i to głupio.
pyt nr 1: (1 Czy sądzisz ze w fabryce jest hala ze stołami probierczymi na których są sprawdzane wszystkie wtryskiwacze jakie zostały wyprodukowane przez dana firmę nawet kiedy trzeba je kodować ?. Ja myślę że nie. )

sądze że tak właśnie jest bo jak inaczej wytłumaczysz że każdy nowy wtrysk (oleje tu temat CRI1) ma nadany na cewce kod? w/g Twojej teorii to co w fabryce malują na cewkach jakieś symbole metodą chybił trafił? w boschu może chybił trafił by przeszło bo te wtryskiwacze mają to do siebie że na byle jakim kodzie działają, ale w delphi? tak po prostu jakieś cyferki i literki powpisywać ? jakim cudem to komputer samochodu by akceptował (jest po prostu niemożliwe by sumy zbiorcze się zgadzały). W/g tej teorii to szwindel VW przy tym to pikuś i cała teoria działania CR była by do kosza. Po prostu to niemożliwe. I tu jest odpowiedz na to co pisałem wcześniej na temat kodowania w/g Twojej teorii, po co kodować wtryski na aucie skoro w fabryce wpisali coś tam nie sprawdzając go???
pyt nr 2 i to jest mądre pytanie przyznaje.
5-6 razy mówisz, ja twierdze że już za drugim razem możesz siemensa nie ustawić, nie ma reguły czasami możesz odkręcić cewkę 1 raz i jest koniec a czasami 10 razy i ustawisz go. dlaczego tak jest ? moment dokręcenia, kąt dokręcenia, ugniatanie się nic nie wartych podkładek regulacyjnych nawet korozja na gwintach robi swoje. to po prostu są trefne wtryski. Jak ktoś pisze że na 100% taki wtryskiwacz będzie działał po naprawie to nie wie co mówi. On będzie prawdopodobnie działał ale może się zdarzyć przypadek że po miesiącu nagle go szlag trafi tak po prostu.

Tekst że " Widzę ze o swoje dbasz "
znajdź mi takiego który o swoje nie dba.

To teraz ja zadam pytanie z cyklu (niemożliwe/głupie ale prawdziwe). Kupujesz nowy oryginalny wtryskiwacz Continentala (naprawdę nowy). Zakładasz go na samochód, kodujesz. Auto odpala bez zastrzeżeń ale nie ma mocy? DLACZEGO???? silnik, komputer, turbina elektryka w aucie jest ok, podkladki pod wtryskami są takie jakie mają być. dlaczego tak się stało???


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 22 mar 2019, 02:44 
Offline

Rejestracja: 22 lut 2015, 21:10
Posty: 231
Miejscowość: Zielona Góra
Zaksiu. Dzisiaj jestem wyjątkowo zmęczony, ciężki dzień, wiec postaram się streścić.
Zacznę od tego że nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi, najczęściej ludzi którzy nie maja pojęcia o danej sprawie a próbują podjąć temat przez improwizacje.
Nigdy nie odpowiedziałem na pytanie które Ci zadałem. To co nazywasz odpowiedzią na pytanie jest stwierdzeniem, i w dodatku moim nie wszystkich, o czym świadczą słowa " moim zdaniem", bo jak widać Twoim jest inaczej.
Nigdy też nie twierdziłem że ima są nadawane na chybił trafił , to Ty doszedłeś do wniosku że ja tak sądzę, co oczywiście jest troszkę prostolinijne.
Teraz powiem Ci dlaczego sądzę, że nie ma hali ze stołami probierczymi. Za przykład wezmę Boscha i nie cri 1 ;).
Firma ta produkuje bardzo dużo wtryskiwaczy jak dużo, łatwo to można przeliczyć po modelu auta i danych produkcyjnych firmy ( nie będę tego robił specjalnie na potrzeby naszej konwersacji ), są to setki tysięcy, do tego muszą wyprodukować wtryskiwacze na sprzedaż to są następne setki tysięcy. Z wiarygodnych źródeł wiem że odrzut produkcyjny części to 30% i drugie tyle po skręceniu wtrysku.
śtół probierczy 708 potrzebuje z tego co pamiętam ponad 40 min. na sprawdzenie 6 wtrysków, oczywiście jeżeli jest wszystko ok , bo jak wypadnie kod to zabawa od nowa. Więc sumując to wszystko doba musiała by mieć 7 dni lub hala na której stoją te stoły musiała by być wielkości naszego kraju :D lekko przesadzone ;) ewentualnie w każdym państwie Europy musiała by być fabryczka bosch. A chyba tak nie jest. Weź tez pod uwagę, że niemiaszki nie zasuwają po 12 godzin tak jak my i żaden zachodnioeuropejczyk .
Jest taki pomiar o którym bosch kiedyś głośno gadał ale dzisiaj to ucichło na pewno o nim słyszałeś, CZAS REAKCJI WTRYSKIWACZ i to właśnie na tej podstawie jest nadawany ima kod zaznaczam podstawie. Ja ośmielę się nawet powiedzieć że na tej podstawie można ocenić dawkowanie wtryskiwacza nie zakładając go na stół probierczy, oczywiście warunkiem jest dobra sprawność części ( żebyś mi nie mówił zaraz że końcówka zapchana gniazdo źle wyszlifowane). To jest główny powód dlaczego zadałem Tobie takie pytanie, i już wiem dlaczego tak mocno stawiasz na stoły probiercze. Rozwiązanie to jest mega tanie i 100 razy szybsze niż stoł , a to dość mocny argument. Więc bosch i inni będą dalej ludziom wciskać stoły za grube tysiące bo jest to opłacalne. Dalej sądzisz że to głupie pytanie?
Co do simensa. Nie chodziło mi o rdze masz racje przy starych wtryskach ale przy nówkach nie ma rdzy , chodziło mi właśnie o te jak to piszesz tandetne podkładki, zdradzę rąbka tajemnicy ta podkładka ma większe znaczenie niż Ci się wydaje i nie jest z gównolitu ;) :D , owszem jest z miękkiego stopu ale tak ma być, nie sądzisz że sztab inżynierów chciał oszczędzić na wtrysku wkładając jakiś badziew. Służy ona jako oczywiście podkładka dystansowa ale także jako kontra aby cewka się nie luzowała i właśnie dlatego jak kręcisz cewka kilka razy a zwłaszcza z większą siłom niż jest to przewidziane to wrzyna ona się w korpus, który ma oczywiście specjalne nacięcia, co za tym idzie zmieniasz ustawienia wtryskiwacza. Dlatego sadze że do simensa tak ważny jest 3 etap a nie jakiś śmieszny zapp eps rabotti czy inny badziew o nie mam innego określenia na stoły po których wtryski nie chodzą.

Co do pytania nie jestem Hary Potter i nie znam takich czarów żeby stwierdzić co jest popsute w samochodzie telefonicznie a już na pewno na forum :D ;) , mogę tylko podejrzewać, za mało danych.
Jeżeli wszystko było ok przed to:
1 Objaw taki jest kiedy wtryskiwacz ma za niskie vl , z tym że nie jestem pewny czy tylko przy jednym wtrysku, wiem że nowy wtrysk, ale mogło dostać się zanieczyszczenie np. z gwintu przewodu zasilającego
2 Może kupiony tani wtrysk z allegro właśnie ten z 30% odrzutu.
3. Zbiek okoliczności i padł egr lub zapchany dpf .
4 Zbyt małe ciśnienie na rail przy obciążeniu
5 zapchany filtr paliwa
6 nie wyzerowana mapa wtrysków wystarczy zakodować
Powodów może być jeszcze parę, jak doszedłeś to napiszesz jak nie to zadzwoń spróbuje pomóc
zapomniałem o jeszcze jednym. Nigdy nie miałem problemów z kodami do delphi wpisywałem inne bo nie było dojścia żeby zobaczyć lub naklejki były zerwane. Kodowanie pomaga zgadza się ale nie jest niezbędne , przykładem jest kts który mówi że na adaptacje potrzebne jest 15 min. na wtryskiwacz przy spełnionych odpowiednich warunkach np.
: 70 stopni tem. silnika i prędkość obrotowa pomiędzy 1800 a 2500, po spełnieniu takich warunków wtryskiwacz zacznie sam się adoptować, po przerwaniu adoptowanie nastąpi po kolejnym spełnieniu warunków. Kodowanie jest informacja dla sterownika ze wtryski zostały wymienione co za tym idzie zostaje wyzerowana mapa wtryskiwaczy.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 22 mar 2019, 11:18 
Offline

Rejestracja: 27 maja 2013, 00:27
Posty: 227
W skrócie, to co mówisz o czasie reakcji to RSP.
Fabryk boscha na świecie jest kilkadziesiąt o ile nie więcej i tylko mała ich ilość jest DE.
O reszcie nie ma sensu pisać bo każdy i tak będzie mówił swoje. :D

Co do mojego pytania to zadałem je nawet dla forumowiczów dla wiedzy ogólnej. Nie jest to przypadek jeden na milion a częsty przypadek o którym się nie mówi bo mało kto o nim wie.

Powtórze, wtryskiwacz przy zakupie jest 100% oryginalny i 100% sprawny (żaden odrzut). Auto przyjeżdza powiedzmy na cokolwiek, dla ułatwienia np. nie zapala bo walnięty jest wtrysk stary na 100% (powiedzmy cewka). Kupujesz nowy, zakłasz kodujesz, wszystko pozostałe w aucie jest ok. Odpalasz i tak jak pisałem brak mocy, z auta zrobił się ślimak, czasami lubi wpadać w kangura(rzadko ale się zdarza). jak to pisał kiedyś klasyk co się stało że się zesr.....
Piszcie odpowiedzi, sam jestem ciekaw czy ktoś miał taki przypadek. jak nie będzie odpowiedzi do soboty to napisze co jest grane (odpowiedz jest kuriozalna ale droga) :D


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 22 mar 2019, 11:28 
Offline

Rejestracja: 19 lut 2019, 10:14
Posty: 12
Miejscowość: Warszawa
Pewnie trzeba jechać do serwisu na adaptację :D
Nie mylmy produkcji z regeneracją. Produkcja to całkiem inny dział i nie obywa się to przez regulację na 3 stopniu boscha i sprawdzaniu później na stołach typu EPS 708 czy 815. Tam wszystko składają maszyny i owszem wtryski są sprawdzane ale na urządzeniu za grube miliony gdzie wtryskiwacz jest sprawdzany max 20 sekund i pewnie większa ilość sztuk niż sześć. W delphi tak to wygląda to pewnie w boschu też.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 22 mar 2019, 11:30 
Offline

Rejestracja: 27 maja 2013, 00:27
Posty: 227
Adaptacja-pudło.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 22 mar 2019, 13:28 
Offline

Rejestracja: 22 lut 2015, 21:10
Posty: 231
Miejscowość: Zielona Góra
Nigdy nie miałem takiego przypadku. Zakladam że z autem wszystko jest ok i z wtryskiem tez to postawił bym na:
Wymianę co najmniej dwóch wtrysków. Jest zależność jeżeli chodzi o piezo a książkowo powinno się wymienić 4.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 22 mar 2019, 13:52 
Offline

Rejestracja: 27 maja 2013, 00:27
Posty: 227
pozostałe wtryskiwacze są ok.
ja miałem 4 takie przypadki, po pierwszym myślałem że ktoś sobie robi jaja ze mnie.
po 2 razie że to przypadek, po 3 razie że coś jest na rzeczy, po czwartym już wiedziałem co jest grane na 100%. Jak nikt nie odpowie to i tak powiem chociaż nie wiem czy uwierzycie bo ja nie wierzyłem, a jednak.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 22 mar 2019, 15:43 
Offline

Rejestracja: 22 lut 2015, 21:10
Posty: 231
Miejscowość: Zielona Góra
No to jak wsio ok to po wypowiedź wnioskuję że uszkodzony nowy wtrysk , był przelewowy ?


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 176 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 18  Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Zapp przystawka DCDR  RÓŻNE TEMATY POWIĄZANE Z COMMON RAIL  Darom  1
 sprzet  COMMON RAIL INFORMACJE OGÓLNE - Regeneracja  Anonymous  0
 sprzęt do testowania i naprawy pompowtryskiwaczy  POMPOWTRYSKIWACZE INFORMACJE OGÓLNE SAMOCHODY OSOBOWE  Anonymous  0
 Zapp diesel tech czy warto  RÓŻNE TEMATY POWIĄZANE Z COMMON RAIL  lokiju1233  10
 Jaki sprzęt do naprawy na początek  RÓŻNE TEMATY POWIĄZANE Z COMMON RAIL  gumis  4
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group