Co do zappa to jeżeli będziesz go kupował to zaczekaj na nową wersje ITBR, będzie na pompie wysokiego ciśnienia a nie a powietrze. To będzie bardzo duży plus. Ja dlugo pracowałem na CRU2r dość dobrze sobie radzi z boschem i denso. Z delphi jak złożysz na nowych częściach to zakoduje dobrze ale jak zostawisz starą końcówkę to pokazuje, że jest dobrze a w rzeczywistości dawki mogą być w cały świat i na samochodzie nie będzie działać chociaż nada nowy kod.
Jet to to znam tylko ze słyszenia. Bosch i Delphi dobrze robi, Denso średnio.
Z siemensami to się nie wypowiem bo na obu może wychodzić jak się odpowiednio ustawi szczelinę powietrzną, bo tak ustawiając patrząc na dawki to wychodzi źle. Jet to chociaż mierzy przelew na biegu jałowym to już duży plus czego nie można powiedzieć o Cru.
Co do wyboru to Ci nie pomogę bo to każdy musi sobie sam wybrać mniejsze zło ;D
a i jeszcze nawiązując do wcześniejszych wypowiedzi...
Ogólnie to te stoły na 4 wtryski to według mnie straszna lipa bo one sprawdzają wtryskiwacze nie w tym samym czasie tylko każdy po kolei. Także jak jednego delphi koduje 30 min to cztery takie wtryski 2 godziny a zakładania i mieszania przewodów jest co niemiara. Nowy stół Boscha DCI700 sprawdza 4 wtryski w tym samym czasie