Dzisiaj jest 29 mar 2024, 04:12



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 21 sty 2012, 22:43 
W układach common rail w każdym momencie pracy silnika można wytworzyć odpowiednie ciśnienie w szynie (zasobniku). Można kontrolować w każdej chwili ciśnienie panujące w szynie na podstawie odczytów z czujnika ciśnienia oraz korygować z pomocą nastawników. W pierwszej generacji układów common rail ciśnienie paliwa regulowane jest tylko w układzie wysokiego ciśnienia. Zawór regulacyjny za pomocą sprężyny utrzymuje ciśnienie od 5 do 10 MPa zależnie od rodzaju pompy. Jeżeli wartość ciśnienia jest za mała elektromagnes wspomaga siłę docisku sprężyny natomiast jak ciśnienie jest za wysokie elektromagnes zwalnia nacisk sprężyny i paliwo podawane jest na przelew aż osiągnie żądaną wartość. W tej generacji układu jest to wada dlatego , że pompa cały czas pracuje z pełną wydajnością co prowadzi do większego zużycia paliwa. Taka regulacja ciśnienia paliwa powoduje wzrost temperatury paliwa i konieczność schłodzenia paliwa przez dodatkową chłodnice paliwa. W układach 2 generacji common rail zmieniono sposób regulacji wysokiego ciśnienia stosując dławienie przepływu lub regulację wydatku co spowodowało , że pompa wytwarza tyle ciśnienia ile faktycznie potrzebuje, czyli pracuje pod mniejszym obciążeniem , a to przekłada się na zmniejszenie zużycia paliwa.


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Duże wycieki na pompie wysokiego ciśnienia w 2.0 CDT  ROVER common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  2
 Pompa wysokiego ciśnienia bosch  POMPY COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE  Anonymous  3
 Jaki kod IMA dla wtryskiwaczy 7700111014 - 1.9 dci  RENAULT common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  grzes1608  0
 Jak przebiega i wygląda prawidłowy montaż pompowtryskiwacza  POMPOWTRYSKIWACZE REGENERACJA NAPRAWA SAMOCHODY CIĘŻAROWE I DOSTAWCZE  Anonymous  3
 pompa wysokiego cisnienia c3 1.4 HDI 2008r  CITROEN common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  10
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
cron Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group