Filtr cząstek stałych FAP DPF DPF D-CAT D4D Toyota silniki D-CAT Przez lata, Toyota opracowała szereg technologii, które redukcji zanieczyszczeń z silników Diesla. W technologii common rail (D-4D), na przykład, ogranicza emisję CO2. Specjalne katalizatory zostały opracowane dla wychwytuje cząstki sadzy i tlenków azotu. Toyota D-4D i system recyrkulacji spalin, aby pomóc węglowodorów, tlenku węgla i zmniejszenia ilości sadzy.
W 2003 r. Toyota zrewolucjonizowały silnik wysokoprężny jako jednego, zintegrowanego systemu połączeniu tych technologii, Toyota jest nowoczesne, czyste technologie olej napędowy (Toyota D-CAT). Ten zaawansowany podejście znacznie zmniejsza ilość cząstek sadzy i tlenków azotu ze spalin z silników Diesla, w ten sposób na świecie najczystszych technologii silników wysokoprężnych. W 2005 roku Toyota D-CAT system został wprowadzony w zupełnie nowy 2,2-litrowy, o wysokiej mocy (177 KM DIN), który jest produkowany w polsce. Powstał również nowy 2,0-litrowy Toyota D-4D 125 konny silnik Diesla z filtrem cząstek stałych, który emituje jeszcze mniejszą ilość cząsteczek sadzy.
Toyota chce aby ich silniki osiągały poziom emisji spalin zbliżony do silników benzynowych.
2,2-litrowy D-4D Toyota D-CAT technologii zawiera specjalny reaktor, dzięki czemu zasoby NOx i pyłów są bardzo niewielkie.
Poglądowy schemat działania systemu D-CAT. 1. 5-ty wtryskiwacz 2. Piezoelektryczne wtryskiwacze paliwa (oraz listwa common-rail) 3. 4. Zawór recylkulacji spalin (EGR) 5. Czujnik różnicowy ciśnienia spalin 6. 7. NOx Katalizator 8. DPNR 9. czujnik temperatury 10. Sonda lambda 11. Oxigen Katalizator 12. Turbosprężarka Fap d4d toyoty
[color=#00FF40]Filtr cząstek stałych FAP DPF DPF D-CAT D4D Toyota silniki D-CAT Przez lata, Toyota opracowała szereg technologii, które redukcji zanieczyszczeń z silników Diesla. W technologii common rail (D-4D), na przykład, ogranicza emisję CO2. Specjalne katalizatory zostały opracowane dla wychwytuje cząstki sadzy i tlenków azotu. Toyota D-4D i system recyrkulacji spalin, aby pomóc węglowodorów, tlenku węgla i zmniejszenia ilości sadzy.
W 2003 r. Toyota zrewolucjonizowały silnik wysokoprężny jako jednego, zintegrowanego systemu połączeniu tych technologii, Toyota jest nowoczesne, czyste technologie olej napędowy (Toyota D-CAT). Ten zaawansowany podejście znacznie zmniejsza ilość cząstek sadzy i tlenków azotu ze spalin z silników Diesla, w ten sposób na świecie najczystszych technologii silników wysokoprężnych. W 2005 roku Toyota D-CAT system został wprowadzony w zupełnie nowy 2,2-litrowy, o wysokiej mocy (177 KM DIN), który jest produkowany w polsce. Powstał również nowy 2,0-litrowy Toyota D-4D 125 konny silnik Diesla z filtrem cząstek stałych, który emituje jeszcze mniejszą ilość cząsteczek sadzy.
Toyota chce aby ich silniki osiągały poziom emisji spalin zbliżony do silników benzynowych.
2,2-litrowy D-4D Toyota D-CAT technologii zawiera specjalny reaktor, dzięki czemu zasoby NOx i pyłów są bardzo niewielkie.
[img]http://foto.m.onet.pl/_m/c0d827ce571ad5f237a2e9a418e7d851,6,19,0.jpg[/img] Poglądowy schemat działania systemu D-CAT. 1. 5-ty wtryskiwacz 2. Piezoelektryczne wtryskiwacze paliwa (oraz listwa common-rail) 3. 4. Zawór recylkulacji spalin (EGR) 5. Czujnik różnicowy ciśnienia spalin 6. 7. NOx Katalizator 8. DPNR 9. czujnik temperatury 10. Sonda lambda 11. Oxigen Katalizator 12. Turbosprężarka Fap d4d toyoty [img]http://fap-dpf.pl/forum/img/toyota/2.2_d-cat_toyota_usuwanie_filtra.jpg[/img][/color]
|
|