Świece żarowe High-Tech, z możliwością grzania wstępnego, rozruchowego i dogrzewania (typ GE, typ GN)
Teraz diesel uruchamia się szybciej, pewniej i bezpieczniej dla środowiska.
Firma BERU jest jednym z wiodących światowych oferentów świec żarowych — i wynalazcą licznych innowacji technologii rozruchu na zimno napędów dieslowskich.
Aktualnie silniki wysokoprężne samochodów osobowych są wyposażane w innowacyjną technologię 3-stopniowego podgrzewania (podgrzewanie wstępne — rozruchowe — dogrzewanie). To znaczy: Świeca żarowa żarzy się nie tylko przed fazą rozruchu i w jej trakcie, lecz jeszcze przez ok. 180 sekund po uruchomieniu. Chroni to środowisko i silnik.
BERU oferuje 3-stopniowe świece żarowe typu GE i GN.
Świece żarowe GE i GN w technologii 2-spiralnej posiadają nie tylko spiralę grzejną dla utrzymania optymalnej temperatury żarzenia, lecz dodatkowo spiralę regulacyjną, chroniącą skutecznie przed przegrzaniem. Dzięki temu świece żarowe są niezwykle niezawodne i mają długą żywotność.
Świeca żarowa GE jest świecą o optymalnej wydajności, sterowaną, stosowaną w silnikach najnowszych generacji. Szybkie rozgrzanie świecy żarowej oraz sterowana praca odbywają się za pomocą programowalnego mikrosterownika w urządzeniu sterującym czasem podgrzewaniem.
BERU Slim Line — smukła, szybkodziałająca świeca żarowa Hightech, z dogrzewaniem
BERU Slim Line — smukła, szybkodziałająca świeca żarowa Hightech, z dogrzewaniem
Cechy techniczne
Świece żarowe bardzo szybkiego działania i smukłej konstrukcji
Bardzo krótki czas podgrzewania wstępnego: od 2 sekund
Pewne uruchomienie (nawet przy -30 °C!)
Z dogrzewaniem, w związku z tym bezpieczne dla środowiska: do 40 % mniej emisji szkodliwych substancji w fazie podgrzewania
Brak stuków przy rozruchu na zimno
Spokojniejsza praca silnika
Uruchamianie oszczędzające silnik
Działanie
Wstępne podgrzewanie rozpoczyna się w momencie uruchomienia wyłącznika zapłonu i trwa, w normalnych temperaturach zewnętrznych do chwili gotowości silnika do rozruchu, 2-7 sekund. Różnica w odniesieniu do dotychczasowej techniki [podgrzewania polega na tym, że świece żarowe grzeją nadal przez ok. 3 minuty po uruchomieniu silnika.
Zalety
Dzięki dogrzewaniu olej napędowy jest w fazie dogrzewania spalany lepiej i ciszej. Dzięki temu zanieczyszczenie spalin zmniejsza się do 40 %. Silnik pracuje od początku spokojniej a emisja spalin jest znacznie zredukowana. Dzięki spokojnej pracy silnika w fazie startu zwiększa się trwałość silnika.
Nasza wskazówka
Co 75.000 do 100.000 km świece żarowe sprawdzić za pomocą urządzenia do szybkiego testowania (demontaż świec nie jest konieczny.) Zapewnia to bezpieczny rozruch silników wysokoprężnych również w niskich temperaturach.zrudlo beru