Dzisiaj jest 28 mar 2024, 12:25



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 01 maja 2012, 16:32 
Offline

Rejestracja: 01 maja 2012, 16:21
Posty: 17
Mam Sprintera 2.2 CDI 2006r.
Dlaczego przy wyciągniętym przekazniku świec żarowych
Sprinter nie zapali?
Przecież w plusowych temperaturach nie korzysta z podgrzewania świec.
Może ktoś się na tym zna i mi wytłumaczy?


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 01 maja 2012, 16:45 
Jutro w pracy znajdę schemat przekaźnika i sterownika silnika CDI i myślę ,że odpowiem dlaczego tak się dzieje.


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 01 maja 2012, 19:09 
Offline

Rejestracja: 01 maja 2012, 16:21
Posty: 17
Wielkie dzięki że kolega chce pomóc.
Też jestem ciekaw jak wygląda schemat elektryczny.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 07 maja 2012, 12:01 
Offline

Rejestracja: 07 maja 2012, 10:53
Posty: 1
Witam. Kolego sterownik świec żarowych to nie zwykły przekaźnik. Oczywiście poza przekaźnikiem jest tam sterownik, który zbiera istotne informacje przed uruchomieniem procedury podgrzewania wstępnego. Wyciągnięcie sterownika świec żarowych powoduje usterkę ( ja to nazywam drugiego stopnia - czyli taka, która uniemożliwia rozruch auta ) niezależnie od temperatury otoczenia i silnika.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 09 maja 2012, 22:53 
Offline
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 wrz 2011, 09:14
Posty: 70
Obrazki: 0
Tak wyglada schemat i opis przekaźnika sprinter cdi


Załączniki:
ail1.jpg
ail1.jpg [ 54.16 KiB | Przeglądany 11901 razy ]
2.jpg
2.jpg [ 149.83 KiB | Przeglądany 11901 razy ]
Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 22 gru 2013, 03:56 
Dla potomnych, problem zazwyczaj leży w przekaźniku jak go otworzysz to masz przepaloną nóżkę lutujesz i ok


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Szybka odpowiedź
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Wiadomość:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Pytanie
Wpisz w to pole słownie wynik działania matematycznego sześć plus sześć równa się:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Stilo jtd - dziwny problem  FIAT common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Elrobertos  2
 Problem z uruchamianiem 1.7 Isuzu  ISUZU common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  2
 Problem z wyciekiem paliwa z szyny CR  INFINITI common rail Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  7
 problem 3.0 dci CR  RENAULT common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  0
 Problem z ciśnieniem paliwa 2.0 HDi 140km Delphi  RÓŻNE TEMATY POWIĄZANE Z COMMON RAIL  Franek12  0
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group