Dzisiaj jest 25 kwie 2024, 10:32



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 28 sie 2012, 12:17 
Offline

Rejestracja: 21 lip 2012, 17:05
Posty: 3
Witam wszystkich.
Mam wielki problem z moim Dolo 1,9 Multijet,mianowicie po dłuższej jeżdzie
zapala się lampka chek ,następuje spadek mocy silnika.
Na skanerze diagnostycznym namiętnie wywala błąd , regulator ciśnienia ,drugi
obwód sterujący(kod bodajże 2294).Nadmienię ,że czujnik na listwie i pompie
wtryskowej wymieniłem na nowe.Może Panowie macie jakieś sugestie?
Jeszcze jedno,jeżeli jest chłodniej na polu,nie chodzi klima,problem rzadziej występuje.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 28 sie 2012, 18:01 
A co się dzieje z ciśnieniem na magistrali kiedy zapala się kontrolka czy spada ciśnienie. Bo jeśli tak to wchodzi w tryb awaryjny i trzeba szukać przyczyny może we wtryskiwaczach lub pompie. Objawy na to wskazują bo jak robi się ropa gorąca to jest rzadka jak woda i wtedy nie utrzymuje prawidłowego ciśnienia.


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 29 sie 2012, 17:34 
Offline

Rejestracja: 21 lip 2012, 17:05
Posty: 3
Do Diablo.
Dzięki za jakikolwiek komentarz.
Ciśnienie paliwa spada,ale jest też coś innego.Jeżeli zgaszę auto i zaraz odpalę,wszystko wraca do normy,ma moc i wszystko co potrzeba.
Po paru zgaszeniach i odpaleniach gaśnie kontrolka i wszystko cacy.Jest jeden warunek,nie mogę przegonić autka bo wszystko się powtarza. Jazda do 2000 obr.
i idzie jakoś posuwać do przodu.Jak przywalę do dechy to czarny dym
i pozamiatane,dalej ten sam problem.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 29 sie 2012, 21:08 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2012, 23:01
Posty: 85
Witam

Tryb awaryjny i kontrolka są spowodowane brakiem ciśnienia na listwie , przynajmniej tak wynika z Twojego opisu usterki .
"Diablo" dobrze podpowiada , jeśli zawór DRV w pompie jest nowy i czujnik mierzący też jest nowy na listwie reil , to pozostają dwie opcje :

_ wtryski przelewają i autko pod obciążeniem wpada w awarię
_ pompa ma za mały wydatek i słabo ładuje ciśnienie w górnych granicach gdy jest zapotrzebowanie na paliwo

Stawiał bym na pompę , gdyż wtryski jak przelewają to są problemy z zapalaniem autka , a gdy autko pali na dotyk czy ciepłe czy zimne wskazywało by na pompę .

Tak czy siak do sprawdzenia pompa i wtryski .



pozdrawiam


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 30 sie 2012, 12:05 
Offline

Rejestracja: 21 lip 2012, 17:05
Posty: 3
Witam,do inox.
Co do palenia autka,jak zimne to niczego sobie,gorzej gdy ciepłe trzeba trochę
pokręcić nim odpali.
Wracając do tematu pompy,za bardzo nie chcę dopuszczać do siebie tej myśli.
Tylko czemu raz jest dobrze a raz żle.Czasem objeżdżę cały dzień i jest dobrze.
Jednak dzięki za radę,będę się musiał pochylić nad tym tematem.
Jeżeli ma ktoś jeszcze jakieś sugestie względem tego tematu będę
bardzo wdzięczny,dzięki z góry i pozdrawiam.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Szybka odpowiedź
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Wiadomość:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Pytanie
Wpisz w to pole dużymi literami wyraz NARZĘDZIA:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Doblo 1.6 Multijet 105 problem z wtryskiwaczami  FIAT common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Ibmacir  1
 S80 D5 Spadek mocy po regeneracji wtrysków, wysokie korekty  VOLVO common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  4
 Wtryskiwacze Bravo 2.0 Multijet. Ktoś pomoże odczytać wydruk  WTRYSKIWACZE COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE  aroooesss  7
 vectra c Z19DTH spadek mocy po rozgrzaniu  OPEL common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  vario  1
 załozyłem regenerowane wtryski i moja mazda nie ma mocy  WTRYSKIWACZE COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE  kazik865  19
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group