Dzisiaj jest 23 kwie 2024, 17:57



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 01 wrz 2012, 23:12 
Offline

Rejestracja: 01 wrz 2012, 23:03
Posty: 5
Witam mam problem z moim Mercedes A170 . Byłem na komputerze u mechanika i wyskoczył Błąd P1187 . Gdy nim jadę to po dodaniu gazu samochód gaśnie i wyskakuje EPC. Żeby uruchomić go ponownie należy poczekać około 15-20 sekund.


Co robić ?? :ugeek:


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 01 wrz 2012, 23:28 
Błąd 1187 oznacza obwód czujnika na listwie zbadaj sygnał, napięcie,masę jeśli będzie ok masz walnięty tylny czujnik na listwie, standardowa usterka w tym silniku ( niby jest dobry a jednak powoduje zgasnięcie silnika) Może być też uszkodzony oring na zaworze i tak się też będzie działo. Warto sprawdzić sitko na zaworze ciśnienia może być zabite. Od tego bym zaczął. Chyba że coś się dzieje z sama pompą. Poz


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 03 wrz 2012, 21:09 
Offline

Rejestracja: 01 wrz 2012, 23:03
Posty: 5
Witam a jak sprawdzić tą pompę paliwa ?? Bo czujniki sprawne . Podmieniałem czujniki i to samo . Chodzi o to,że gdy w czasie jazdy gwałtownie przyspiesze to gasnie (na postoju mozna gazowac bez przerwy). Gdy jest zimny silnik to mozna przejechac dwa kilometry a jak rozgrzany to 200-300 metrów. Co robić ??


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 03 wrz 2012, 21:49 
Pompę można sprawdzić demontując ją na stole probierczym. Tam można precyzyjnie zmierzyć ciśnienia i wydatek pompy na poszczególnych obciążeniach. Pompa jest na stole probierczym bardzo mocno nagrzewana czyli sprawdzenie daje 100% pewność czy jest dobra czy jest zła. Najlepiej sprawdzić ją na stole np. Bosch EPS 815 lub EPS 708. Bardzo zaawansowane technologicznie stoły probiercze.


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 04 wrz 2012, 20:21 
Offline

Rejestracja: 01 wrz 2012, 23:03
Posty: 5
A wiesz,moze co jest przyczyną tego,ze gdy gazuje na postoju to chodzi a jak wyjade w droge np 2 km i przyspiesze to odrazu zgasnie(przy zimnym silniku) a gdy jest cieply to gora 200-300m . Czujniki wszystkie sprawne .


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 04 wrz 2012, 22:00 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2012, 23:01
Posty: 85
Witam !!!!

Kolego mercedes klasy A ..... wielu mechaników ząbki sobie połamało !!!!!!
Ja bym zaczął od filtra paliwa , następnie regulator ciśnienia na szynie reil .
Gdy te zabiegi nie pomogą to pompa do sprawdzenia - tak jak pisał ''Zybi" , a następnie wtryski pruć w dosłownym tego słowa znaczeniu , w co drugiej a klasie są duże problemy z wyjęciem wtryskiwaczy . ponieważ łapią przedmuchy i się spiekają . Wtryski też sprawdzić .
O ile pamiętam na listwie jest jeszcze zawór bezpieczeństwa zobacz czy trzyma ciśnienie .

Pytasz dlaczego na postoju autko chodzi , a podczas jazdy jest od razu tryb awaryjny ......
Ponieważ gdy dociskasz gazu podczas jazdy turbina ładuje obciążenie silnika rośnie , rośnie też zapotrzebowanie na paliwo , a co za tym idzie rośnie ciśnienie wtrysku .
Gdy wtryski przelewają , lub pompa słabo ładuje ciśnienie , lub zawór bezpieczeństwa nie trzyma sterownik silnika widzi że brakuje ciśnienia i przechodzi w tryb awaryjny , prawidłowo działający układ - zabezpieczenie producenta .

Pozdrawiam !!!!!!!!!!


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 10 wrz 2012, 07:47 
Offline

Rejestracja: 01 wrz 2012, 23:03
Posty: 5
Witam . Na pierwszym i na drugim wtrysku było po 3 jednostki a na trzecim i na czwartym 6 . (po dwóch minutach pracy na biegu jałowym).


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 11 wrz 2012, 22:03 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2012, 23:01
Posty: 85
Kolego sprawdzenie wtryskiwaczy , to miałem na myśli wyjęcie i sprawdzenie na stole probierczym .
W tej chwili to co podajesz to sprawdziłeś przelewy na aucie , a to nie jest adekwatne do stanu wtryskiwaczy . Sprawdzenie 100% tylko na stole .
Bosch jednoznacznie nie określa ile powinno być w menzurkach paliwa na przelewach w ciągu minuty . Np. Siemens , czy Delphi podają .
Wyciągaj wtryski i pompę za jednym zamachem , daj do sprawdzenia do BOSCH SERWISU - tylko dobrego i wtedy masz sprawę jasną .
Jedna rzecz mi nie pasuje w twoim opisie , piszesz że czujniki sprawne , a ciśnienie na listwie na biegu jałowym nie skacze przypadkiem ?
Jeśli podmieniałeś regulator to na nowy ?

Pozdrawiam !!!!!!


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 12 wrz 2012, 21:46 
Offline

Rejestracja: 01 wrz 2012, 23:03
Posty: 5
Regulator był wymieniany z samochodu który jeździ :twisted: Ciśnienie na szynie nie skacze . Obcina przy 1300Barów .


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 13 wrz 2012, 21:37 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2012, 23:01
Posty: 85
Nie pamiętam czy A klasa ma zawór bezpieczeństwa na szynie , jeśli ma to sprawdź czy trzyma ciśnienie . Być może że puszcza i dlatego auto przechodzi w awarię .


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna

Szybka odpowiedź
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Wiadomość:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Pytanie
Wpisz w to pole słownie wynik działania matematycznego sześć plus sześć równa się:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 BMW E91 335d niskie ciśnienie na szynie przy rozruchu.  BMW common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  czerwony335d  6
 Mercedes 2.7cdi wtryski  MERCEDES common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  2
 Kodowanie wtryskiwaczy mercedes mb w203 w211 2.2 2.7 cdi  WTRYSKIWACZE COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE  Anonymous  5
 Koniec niszczenia wtryskiwaczy CR przy demontażu  WTRYSKIWACZE COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE  Anonymous  18
 Mercedes S320cdi W220 2004 r. - auto nie odpala  MERCEDES common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Tomasz-Kalisz  4
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group