Dzisiaj jest 20 kwie 2024, 11:32



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 28 paź 2012, 11:49 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2012, 23:01
Posty: 85
Witam !!!!!!!

AUDI A3 TDI 2.0 KOD SILNIKA ASV .Przebieg 192 tyś.
Autko rano pali na dotyk , pół obrotu wału i chodzi .
Historia tego auta zaczęła się w ASO - właściciel zaholował pojazd do ASO bo nagle zaczął szarpać i zgasł .Aso stwierdziło pompowtryskiwacz cyl. 2 .
Gość zapłacił za diagnostykę i zabrał autko z aso - za drogo było .
Kupił nowy pompowtrysk w Bosch Serwisie . Jego mechanik założył nowy wtrysk , po wymianie autko robi dokładnie to samo , szarpie gaśnie i nie idzie go odpalić .
Audi trafiło do naszego warsztatu , pierwsza diagnoza - olej w paliwie , wymiana filtra paliwa , uszczelnienie pompy ( tandem ) .
Diagnoza druga - wymiana wiązki prądowej pompowtrysków .
Dodam że jak przyjechał był błąd w sterowniku silnika Unit Injector cyl.2 zwarcie .
Po naprawie ( wiązka , filtr , uszczelnienie pompy ) , autko chodzi dobrze , nie szarpie , jedzie płynnie , ale jest mały problem .
Mianowicie , przy ostrej jeździe auto gaśnie , przy zmianie biegów i nie idzie już go zapalić . Trzeba psiknąć Plaka , wystarczy troszkę w ssący autko pali od strzała , chodzi równo , w sterowniku silnika niema błędów , natomiast w ABS/ESP pojawił sie błąd 029C - za niskie napięcie .

MACIE POMYSŁ NA TE AUDI - OD CZEGO TERAZ ZACZĄĆ .
PIERWSZY RAZ MAM TAKI PRZYPADEK .

POZDRAWIAM !!!!!!!!!


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 

Szybka odpowiedź
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Wiadomość:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Pytanie
Wpisz w to pole dużymi literami wyraz NARZĘDZIA:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Problem ciśnienie paliwa 2.0tdi cr  BMW common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Aciekk  4
 Głośny (tylko rano po odpaleniu zimnego) 2.0TDI-CR CBAB.  WTRYSKIWACZE COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE  Anonymous  2
 170 2.0tdi CR nierówna praca na ciepłym silniku  COMMON RAIL INFORMACJE OGÓLNE - Regeneracja  Anonymous  0
 Czy można czyścić wtryskiwacze diesla tak jak benzynowe ?  RÓŻNE TEMATY POWIĄZANE Z COMMON RAIL  Anonymous  3
 A3 8v 2.0tdi  COMMON RAIL INFORMACJE OGÓLNE - Regeneracja  Anonymous  2
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
cron Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group