Dzisiaj jest 28 mar 2024, 15:06



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 12 maja 2013, 14:52 
Offline

Rejestracja: 06 kwie 2012, 19:29
Posty: 73
Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój
nie sprawdzisz tych wtryskiwaczy dobrze ani na MM ani na eps 200, w jednym i w drugim przypadku wtryskiwacze mogą okazać się sprawne na protokołach, ale fizycznie dawki będą zaniżone lub zawyżone. Nie nazywaj nikogo oszustem bo tak naprawdę sam siebie oszukałeś kusząc się niską ceną za naprawę i długim terminem gwarancji.
Zdjęcia pokazują wypracowane zawory raczej z normalnej eksploatacji, patrząc na cenę którą zapłaciłeś od szt. to nie były wymienione i nastał ich koniec, co do opiłków z pompy to trzeba wiedzieć gdzie ich szukać ale to nie jest powiedziane że na pewno w Twojej pompie są, trzeba dokładnie sprawdzić pompę.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 12 maja 2013, 18:05 
Kolego,ja nie nazywam nikogo oszustem,tylko zapytuje czy to mozliwe!

Regenerujac wtryskiwacze WYBRALEM (JEDYNI DAJA 24 MIESIACE GWARANCJI)

Dlaczego tych wtryskiwaczy sie nie sprawdzi na MM ,EPS -wytlumacz !

Gdzie szukac opilkow -podpowiedz!


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 12 maja 2013, 23:26 
Wgląda na to ,że krzysiek ma rację ten zawór nie wygląda na nowy. A jeśli nie był wymieniany to cena wcale nie była atrakcyjna. Co do gwarancji to sam już się wypowiedziałeś nie ma co komentować.


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 13 maja 2013, 23:07 
Offline

Rejestracja: 06 kwie 2012, 19:29
Posty: 73
Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój
Na pytanie czy jest możliwe, tak możliwe jest wszystko.
Jeśli chodzi o opiłki, nie powiedziałem że u ciebie są, zawory posiadają ślady pracy więc nie można określić czy były wymieniane w końcu przeleciały 20tyś, natomiast świadczy o tym niska cena za naprawę i adekwatna do wymiany końcówki i uszczelnień wew.
Czy twoje zawory zostały zniszczone od opiłków, trudno określić nie mając układy przed sobą, raczej nie, natomiast jest pewna grupa wtryskiwaczy których nie można zregenerować tanio, będą z tego problemy może nie od razu ale właśnie tak jak w twoim przypadku po pewnym czasie. W twoim przypadku jeden z parametrów który odpowiada za prawidłową pracę całego wtryskiwacza stracił swoją sprawność, co spowodowało zmiany w pracy całego wtryskiwacza, krótko mówiąc wtryskiwacz się rozkalibrował i jest to dość typowa usterka do wtryskiwaczy BMW CRI 2.1.
Nie można powiedzieć że firma która wykonała usługę wykonała ją źle, w końcu wtryskiwacz pracował jakiś czas poprawnie, natomiast na pewno nie wykonała jej dobrze, ale tak zazwyczaj kończą się tanie naprawy, które kończą się bardzo drogo.
Urządzenia takie jak Magneti czy EPS200 i podobne są wstanie sprawdzić dobrze wtryskiwacze CRI 1, natomiast w CRI 2.0 2.1 2.2 dobrze sprawdzą przelew, nie poradzą sobie z dawkami z powodu niedokładnego układu pomiarowego, taki urok tanich urządzeń.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 19 maja 2013, 22:40 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2012, 23:01
Posty: 85
Witam !!!!!!!!!

Czytając polemikę prowadzoną na temat naprawy wtrysków i czy ktoś kogoś oszukał czy też nie , to mogę was poniekąd pogodzić ponieważ , i krzysiek i osiemnastocylind poniekąd mają rację .
Ja byłem kierownikiem w Bosch Serwisie nie Car tylko w Diesel . Więc temat znam od podszewki , jeśli chodzi o badanie wtryskiwaczy to najbardziej wiarygodnymi urządzeniami są EPS 708 oraz 815 tylko te dwa stoły są wstanie fachowo i dokładnie przetestować wtryski czy to CRIN czy CRI . Więc jeśli ktoś posługuje się badaniem z EPS 200 to niestety ma problem . I to badanie zawsze można podważyć .
Jeśli chodzi o gwarancję to powiem tylko tyle nieważne czy jest to wtrysk , czy czujnik , czy przepływomierz czy też usługa regeneracji wtryskiwaczy to w Bosch Serwisie na wszystko jest okres gwarancji ROK CZASU i tego należy sie trzymać . A 24 miesiące to jakaś ściema bo nawet na nową część jest rok gwarancji a co tu dopiero regenerowana jeśli ktoś łyka kit o gwarancji 24 miesiące to dla mnie jest naiwniakiem .
Jeśli chodzi o ten konkretny przypadek to niestety , przedstawione trzpienie na zdjęciach nie były wymieniane na 100% , mat tego trzpienia to wyraźnie pokazuje , a kolega niech zrobi zdjęcie gniazda pod mikroskopem tam gdzie przychodzi kula , to tam też widać jak powstaje nieszczelność .
Jeśli chodzi o cenę to moim zdaniem troszkę kolegę niestety ,ale w błąd wprowadzili , nie wiem jak była wypisana gwarancja , każdy Bosch Diesel rozpisuje części użyte do naprawy oraz operacje które zostały przeprowadzone na wtryskiwaczach , np. Regulacja ETAP III . Jeśli na gwarancji są trzpienie + zawory jako wymieniane to wtedy nożna powiedzieć że to jest oszustwo .
Cena 500 zł to jeśli chodzi o remont czyli wszystkie elementy zużywające się wtrysku do wymiany to troszkę mało . I tu należało by się też zastanowić .

Myślę że krzysiek pisząc o wymianie rozpylacza oraz uszczelnienia wewnętrznego miał rację , bo moim skromnym zdaniem to tylko było zrobione .
A żądanie dodatkowych pieniędzy , i zrzucanie winy na paliwo to norma , jak nie wiadomo do czego się przyczepić to najlepiej do słabej jakości paliwa .

Pozdrawiam !!!!!!!!!!


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 20 maja 2013, 00:20 
Witam.
A dlaczego EPS 200A ma gorzej testować wtryskiwacze Common Rail od EPS 708 czy EPS 815. Pytam dlatego ,że firma BOSCH wyprodukowała takie urządzenie jak EPS 200A i do dzisiaj go sprzedaje i nigdzie się nie doczytałem z ramienia boscha ,że na tym urządzeniu bzdury wychodzą. Mam takie wrażenie, że Bosch wypuszczając na rynek urządzenia wie co robi , a nie daje zabawki dla dziecka zwłaszcza za prawie 100000 zł. A jeśli tak jest to do czego w takim razie służy EPS 200A jak nie do testowania wtryskiwaczy Common Rail? Poz.


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 20 maja 2013, 22:21 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2012, 23:01
Posty: 85
Boszek proponował bym dokładnie przeczytać instrukcję obsługi oraz użytkowania EPSa 200 , albo udać się na szkolenia techniczne które organizuje Bosch Polska teraz chyba na ulicy Jutrzenki 105 Warszawa . Oni sami "dwusetkę" nazywają spłuczką ..... , a cena wiadomo jak to w Boschu ......
A tak poważnie EPS 200 tak jak pisze krzysiek nie jest to sprzęt do testów wtryskiwaczy o których jest mowa .

krzysiek pisze:
rządzenia takie jak Magneti czy EPS200 i podobne są wstanie sprawdzić dobrze wtryskiwacze CRI 1, natomiast w CRI 2.0 2.1 2.2 dobrze sprawdzą przelew, nie poradzą sobie z dawkami z powodu niedokładnego układu pomiarowego, taki urok tanich urządzeń.




Mało tego sprawdzenie wtryskiwaczy CRIN na EPS 200 jest niedopuszczalne .

Zasadnicza różnica jeśli chodzi o EPS 200 i 708 czy 815 to oczywiście dokładność pomiarów ( a co za tym idzie ilość i jakość przepływomierzy ) oraz pompa która tam została zastosowana + kilku punktowa regulacja ciśnienia oraz oprogramowanie .


pozdrawiam !!!!!!!!


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 21 maja 2013, 08:43 
Offline

Rejestracja: 06 kwie 2012, 19:29
Posty: 73
Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój
Inox co do CRIN to tak samo jak do 2-letniej gwarancji wszystko można :twisted: a zawsze znajdzie się ktoś kto się na to złapie, urządzenia takie jak EPS-200 i podobne są tylko próbnikami które sprawdzają czy wtryskiwacz pracuje, ale nie są wstanie określić precyzyjnie jak pracuje


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 21 maja 2013, 22:29 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2012, 23:01
Posty: 85
Właśnie tak jak piszesz krzysiek , ja wam powiem Panowie EPS 200 to dodrze sprawdza wtryski dwusprężynowe od starszych autek . Fajnie widać drugie ciśnienie , i to tyle ........


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 27 maja 2013, 00:57 
Offline

Rejestracja: 27 maja 2013, 00:27
Posty: 227
Testowanie CRIN na EPS 200 jest niedopuszczalne?
To dlaczego Bosch wyprodukował adaptery do tego urządzenia czyli do EPS 200 do różnych ciężarówek? jak MAN, DAF ,Iveco????

Posiadam EPS 200A i mówie że da się robić sprawdzenie a nawet naprawę na nim!!!!
Problem polega jak zwykle w człowieku. Jeżeli ktoś zmontuje wtryski i wrzuci go na EPS i będzie wszysko w zielonym polu tylko że jedna dawka u góry druga u dołu a przelew zamiast 50 będzie miał 70, i teraz to pomnożyc razy 6 to wiadomo ze będzie problem.
Jezeli ktoś kto to robi umie to robić to zrobi to dobrze i koniec tak samo jak na 815 czy 708, trzeba tylko chcieć.
Wiem to bo przez mojego eps już przeszły dziesiątki kompletów i nie ma reklamcji.
Poprostu trzeba chcieć.

PS. Trzeci etap jest kosmicznie przereklamowany i tym samym nie potrzebny.
EPS 200 czy też 200A został wymyślony pod common rail.!!!


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Wtryskiwacze w Mercedesie W211  MERCEDES common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Zbyszek197  0
 Jakie wtryskiwacze w 2.0 dieselu Jaguara?  JAGUAR common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  3
 Uszkodzone wtryskiwacze silnika 1,5 dCi  DACIA common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  2
 KOPCI NA BIAŁO FIAT SCUDO 2,0 RHK - wtryskiwacze SIMENS  FIAT common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  8
 Wtryskiwacze Bravo 2.0 Multijet. Ktoś pomoże odczytać wydruk  WTRYSKIWACZE COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE  aroooesss  7
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group