Dzisiaj jest 29 mar 2024, 18:16



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: silnik nie pali
PostZamieszczono: 23 cze 2013, 20:28 
Offline

Rejestracja: 23 cze 2013, 20:03
Posty: 1
Miejscowość: przeworsk
Witam.Mam frilandera 2,0 z silnikiem od BMW common rail 116km.Moim problemem jest to,że ciężko pali,a jak osiągnie temperaturę to wogóle nie zaskoczy.Nie chcę już dawać samochodu do męczenników,którzy naprawiają na chybił trafił.Wymieniłem zawór na listwie,zapłaciłem 500zł.Było lepiej przez tydzień i dalej to samo.Podpowiedzcie co może być tego przyczyną i czy opłaca się to robić czy może poszukać używanych części z angli


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 23 cze 2013, 22:33 
Pierwsze pytanie, czy robiłeś próbę przelewowa na wtryskiwaczach. Bo jak jest duży przelew na wtryskiwaczach to może tak ciężko palić zwłaszcza na ciepło bo ropa jest rzadka jak woda.


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 23 cze 2013, 22:52 
Offline

Rejestracja: 06 kwie 2012, 19:29
Posty: 73
Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój
zwróć się do serwisu który zajmuje się diesle a na pewno będą wstanie ci pomóc, myślę że takowy znajdzie się w twojej okolicy, diagnostyka tego typu usterki nie powinna zająć więcej niż 2-3 godz. max, ale możesz spróbować sam jak pisał Marcin zaczynając od przelewów jeśli masz pojęcie jak to zrobić


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 25 lip 2022, 13:35 
Offline

Rejestracja: 23 lut 2022, 13:43
Posty: 16
Miejscowość: Knyszyn
Dislowy serwis rozwiąże większość problemów. Nie ma co samemu przekombinowywać bo jak nie masz zdolności mechanicznych to możesz więcej namieszać.


https://www.medipakiet.pl/blog/benefity-pracownicze-jak-wybrac-najlepsze/


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Szybka odpowiedź
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Wiadomość:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Pytanie
Wpisz w to pole dużymi literami wyraz NARZĘDZIA:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Silnik Fiat 2,4 JTD Common Rail wady, zalety, usterki  FIAT common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  1
 Najnowszy silnik Hondy Accord 2.2 i-DTEC w praktyce  HONDA common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  2
 Mazda 3 silnik common rail i PDF  MAZDA common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  1
 Nowy silnik diesla Vogue 4,4 TDV8 i 5,0 V8 S/C  LAND ROVER common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  1
 Alfa Romeo silnik 2.4 JTD duża moc, ale czasem..........  ALFA ROMEO common rail - Regeneracja wtryskiwaczy / Naprawa wtrysków  Anonymous  3
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group