EPS 708 – nowa generacja stanowiska probierczego firmy Bosch.
W ostatnich latach znacząco podwyższyły się ciśnienia wtrysku w nowoczesnych systemach Common Rail stosowanych w silnikach Diesla.
Dlatego najnowsze stanowisko probiercze EPS 708 firmy Bosch wykonuje pomiary pomp wtryskowych i wtryskiwaczy Common Rail z wykorzystaniem ciśnienia dochodzącego do 2200 barów. Jest przygotowane na dalszy rozwój techniki diesla i już dziś w wersji podstawowej ma szynę 2500 barów.
Coraz powszechniejsze wykorzystanie wtryskiwaczy piezoelektrycznych wymaga od warsztatów stosowania odpowiednich urządzeń diagnostycznych. Na stanowisku probierczym EPS 708 można przeprowadzić pełną kontrolę wtryskiwaczy. Urządzenie diagnostyczne plasujące się pod względem relacji ceny do wydajności pomiędzy systemem EPS 200 a EPS 815 pozwala osiągać dodatkowe zyski z naprawy pomp i wtryskiwaczy Common Rail. Dzięki nowej przystawce diagnostycznej CRI Piezo warsztat może dodatkowo wykonywać naprawy gwarancyjne.
Elektroniczny pomiar dawek umożliwia precyzyjną i ekonomiczną kontrolę komponentów systemu Common Rail. Również ciśnienie zasilania pompy i oleju smarującego jest sterowane elektronicznie. Zintegrowany system chłodzenia obniża zużycie wody w warsztacie. Natomiast zintegrowany filtr w nowej szynie wysokociśnieniowej chroni elementy hydrauliczne przed zanieczyszczeniami. Przewidziano również system chłodzenia, który utrzymuję temperaturę oleju probierczego na właściwym poziomie.
Wiele elementów wyposażenia EPS 708 zapewnia sprawne i bezobsługowe działanie stanowiska probierczego. Bezpieczeństwo jego obsługi zapewnia wytrzymała pokrywa, a w razie jej otwarcia silnik natychmiast się wyłącza. Elektronika nadzoruje i informuje użytkownika o terminach przeglądów, np. wymiany oleju probierczego lub wymiany filtrów. Ponadto, stanowisko jest wyposażone w system autodiagnozy i sygnalizuje konieczność wymiany filtrów.
EPS 708 firmy Bosch
EPS 708 – nowa generacja stanowiska probierczego firmy Bosch.
W ostatnich latach znacząco podwyższyły się ciśnienia wtrysku w nowoczesnych systemach Common Rail stosowanych w silnikach Diesla.
Dlatego najnowsze stanowisko probiercze EPS 708 firmy Bosch wykonuje pomiary pomp wtryskowych i wtryskiwaczy Common Rail z wykorzystaniem ciśnienia dochodzącego do 2200 barów. Jest przygotowane na dalszy rozwój techniki diesla i już dziś w wersji podstawowej ma szynę 2500 barów.
Coraz powszechniejsze wykorzystanie wtryskiwaczy piezoelektrycznych wymaga od warsztatów stosowania odpowiednich urządzeń diagnostycznych. Na stanowisku probierczym EPS 708 można przeprowadzić pełną kontrolę wtryskiwaczy. Urządzenie diagnostyczne plasujące się pod względem relacji ceny do wydajności pomiędzy systemem EPS 200 a EPS 815 pozwala osiągać dodatkowe zyski z naprawy pomp i wtryskiwaczy Common Rail. Dzięki nowej przystawce diagnostycznej CRI Piezo warsztat może dodatkowo wykonywać naprawy gwarancyjne.
Elektroniczny pomiar dawek umożliwia precyzyjną i ekonomiczną kontrolę komponentów systemu Common Rail. Również ciśnienie zasilania pompy i oleju smarującego jest sterowane elektronicznie. Zintegrowany system chłodzenia obniża zużycie wody w warsztacie. Natomiast zintegrowany filtr w nowej szynie wysokociśnieniowej chroni elementy hydrauliczne przed zanieczyszczeniami. Przewidziano również system chłodzenia, który utrzymuję temperaturę oleju probierczego na właściwym poziomie.
Wiele elementów wyposażenia EPS 708 zapewnia sprawne i bezobsługowe działanie stanowiska probierczego. Bezpieczeństwo jego obsługi zapewnia wytrzymała pokrywa, a w razie jej otwarcia silnik natychmiast się wyłącza. Elektronika nadzoruje i informuje użytkownika o terminach przeglądów, np. wymiany oleju probierczego lub wymiany filtrów. Ponadto, stanowisko jest wyposażone w system autodiagnozy i sygnalizuje konieczność wymiany filtrów.
[img]http://www.wtryskiwacz.com/galeria/EPS708.jpg[/img]
EPS 708 firmy Bosch