Dzisiaj jest 19 kwie 2024, 07:43



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 12 lis 2013, 00:06 
Offline

Rejestracja: 11 lis 2013, 23:43
Posty: 5
Miejscowość: Rzeszow
Witam
Mam 330d 184km 2000r. i taki problem kod błędu 4496{kontrola ciśnienia magistrali odchylka regulacji) silnik zapala idealnie, objawem jest odcięcie obrotów przy 3000obr przy pedale w podłodze, przy delikatnym przyspieszaniu kreci się do końca czy ktoś wie co możne być przyczyną, pompa zbiornikowa i progowa sprawdzone 4 bar wstępnego, regulator przy pompie cr podmieniany, problem wystąpił po wymianie silnika w którym był brak kompresji ale osprzęt został mój wraz z pompą wtryskami itd... a po odpaleniu i pierwszej przejażdżce problem, proszę o podpowiedzi dziękuje.
Pozdrawiam


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 12 lis 2013, 01:51 
Offline

Rejestracja: 27 maja 2013, 00:27
Posty: 227
Wygląda albo na przelew na wtryskach, albo druga ewentualność to zawór bezpieczeństwa na szynie zaczyna puszczać paliwo ( przy Twoich objawach akurat zawór jest mało prawdopodobny).

Trzeba zrobić próbe przelewową albo podpiąć kompa i jechać ostro przegazawać, jeżeli to wtryski to na kompie w czasie jazdy będzie to doskonale widać.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 12 lis 2013, 14:34 
Offline

Rejestracja: 11 lis 2013, 23:43
Posty: 5
Miejscowość: Rzeszow
Wtryski na kompie sprawdzane dochodziło na jednym +1,50 więc tragedii nie ma, a na bucie za bardzo się nie da bo sterownik ingeruje do 1500obr,min powyżej sterownik ustawia na 0,00, tylko mogłem jeszcze sprawdzić przelewy sam bez kompa czego nie zrobiłem a pompe wczoraj wyciągnąłem i dziś oddałem do sprawdzenia.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 13 lis 2013, 22:15 
Offline

Rejestracja: 11 lis 2013, 23:43
Posty: 5
Miejscowość: Rzeszow
Pompe odebrałem lecz nie naprawioną, poprosiłem pompiarza o diagnozę pompy a on stwierdził że jest cała oprócz obudowy do wymiany, tylko nie wiem jak to stwierdził ponieważ nawet nie była rozebrana może oprócz z przodu te trzy imbusy, ale nie wiem czy byłby w stanie stwierdzić usterkę, a ciśnieniowo nie zgodził się twierdząc że może być w środku syf i maszyne popsuje.
Pompe zamontowałem ponownie do dalszych testów, podmieniłem wtryski i nic się nie zmieniło, tylko po podmianie regulatora na pompie cr problem pojawił się na jałowym co wcześniej tylko pod obciążeniem, więc założyłem ten własny ale nic już nie zmieniło za każdym razem po przegazowaniu na jałowym wywala błąd (4496 Rail-pressure plausibility) i zaczyna szatkować aż do skasowania błędu.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 14 lis 2013, 01:52 
Offline

Rejestracja: 27 maja 2013, 00:27
Posty: 227
Najwyraźniej Twój pompiarz albo nie ma pojęcia o Common Railu albo poprostu chciał się pozbyć problemu.

Twoja pompa jest najprostszą z możliwych.
W tych pompach często są wycieki z pod pokrywek i to jest fakt, ale jeżeli jest sucha, i zapala to nie ma możliwości żeby winna była pompa. Czasami te zawory na niej szwankują ale to tyle jeżeli chodzi o pompe.

Zato w Twoim układzie paliwowym jest szyna z mechanicznym zaworem bezpieczeństwa. Z jednej strony szyny jest czujnik ciśnienia (na 3 kabelki) a zdrugiej jest własnie ten zawór, obok którego odchodzi przelew. Zawór mechaniczny to zkolei często siada, porostu na początku zaczyna się z niego sączyć paliwo a po pewnym czasie już leci tak mocno że nie idzie odpalić.

Trzeba założyć przezroczysty przewód na to odejście przelewu obok zaworu bezpieczeństwa i odpalić samochód i obserwować czy czasem nie leci z tego przelewu.
Powinni być sucho tam jak na saharze.
Na Twoim miejscu zrobiłbym też tą próbę przelewową bo to podstawa i 95% usterek to wtrskiwacze.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 14 lis 2013, 10:11 
Offline

Rejestracja: 11 lis 2013, 23:43
Posty: 5
Miejscowość: Rzeszow
zaksiu1985 pisze:
Zato w Twoim układzie paliwowym jest szyna z mechanicznym zaworem bezpieczeństwa. Z jednej strony szyny jest czujnik ciśnienia (na 3 kabelki) a zdrugiej jest własnie ten zawór, obok którego odchodzi przelew. Zawór mechaniczny to zkolei często siada, porostu na początku zaczyna się z niego sączyć paliwo a po pewnym czasie już leci tak mocno że nie idzie odpalić.


Ten zawór został zaspawany jakieś 3lata temu bo właśnie tak się działo jak opisałeś, wtryski postaram się sprawdzić dziś, tylko wydaje mi się że tam nie ma problemu bo założyłem inne wtryski na których auto jeździło a u mnie zmian żadnych nie było. Czekam jeszcze na pompe, może dzisiaj się zjawi to podmienię.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 14 lis 2013, 22:15 
Offline

Rejestracja: 11 lis 2013, 23:43
Posty: 5
Miejscowość: Rzeszow
Problem rozwiązałem, okazało się że przy wyciąganiu silnika i rozpinaniu węży paliwa od pompy wyszła tulejka razem z wężem, (ta od filtra wstępnego ciśnienia) i jest tam sprężynka która wypadła i się zapodziała, dziś ją znalazłem i założyłem, wszystko ładnie hula. Dzięki zaksiu1985 za zainteresowanie.
Pozdrawiam


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 26 kwie 2015, 22:58 
Offline

Rejestracja: 26 kwie 2015, 22:55
Posty: 2
Miejscowość: Olecko
Witam. Pojawil sie nastepujacy problem u mnie w aucie. Auto to BMW e39 530d
Przy ok 4tys obrotow gasnie mi auto.
Pompra progowa jest ok (+-4 bary), pompa CR w porzadku.
Od pewnego czasu auto nie posiada swojej mocy. Nie wkreca sie na obroty tak jak wczesniej. Wymienialem przeplywle ale to nic nie dalo.
Oto screen z INPY:
Obrazek


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 01 maja 2015, 20:14 
Offline

Rejestracja: 22 lut 2015, 21:10
Posty: 231
Miejscowość: Zielona Góra
Sprawdź przelewy wtryskiwaczy, oraz zawór drv (regulacji ciśnienia paliwa)


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 11 maja 2015, 19:54 
Offline

Rejestracja: 26 kwie 2015, 22:55
Posty: 2
Miejscowość: Olecko
Dromar, jeśli mógłbyś to odezwij się do mnie- 505369324, z góry dzięki


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 

Szybka odpowiedź
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Wiadomość:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Pytanie
Wpisz w to pole dużymi literami wyraz NARZĘDZIA:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Ford MONDEO MK3 BŁĄD 1664  FORD common rail delphi - Regeneracja wtrysków | Naprawa wtryskiwaczy  Anonymous  0
 Błąd P0087 (szyna paliwowa/ciśnienie w układzie - za niskie)  MERCEDES common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  0
 Bmw e46 330d Nie odpala ,  BMW common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  1
 [E46] 330D M57N Napęcie we wtyczce zaworu DRV  BMW common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  maciek06  0
 V40 1.9 DCI Błąd ciśnienia paliwa na magistrali  VOLVO common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  6
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
cron Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group