Dzisiaj jest 20 kwie 2024, 08:37



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 25 sie 2014, 15:23 
Witam . Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu z odpaleniem sprintera 308Cdi 2.1 80km mianowicie przebywam w uk żaden z mechaników nie potrafił zdiagnozować problemu nie wspominając o jego naprawie.. zostałem zmuszony zabrać się do tego sam i doszedłem do przyczyny .. nie dochodzi napięcie do wtryskiwaczy sprawdzałem za pomocą miernika i stara metodą z zaroweczka ani na wyłączonym ani na włączonym zapłonie nawet podczas kręcenia rozrusznikiem nie dochodzi napiecie. Z silnikiem nie miałem nigdy wcześniej jakich kolwiek problemów palił doslownie na dotyk aż do dnia kiedy wsiadłem do samochodu odpalił bez problemu przejechałem około kilometra zat
rzymałem się na parkingu nie gaszac samochodu po oko 5 minutach ruszyłem i auto zgasło w dziwny sposób jak by zabrakło paliwa i zaczął się dusić po około 5 sek auto zgasło i już nie odpala . Jakieś pomysły co może być przyczyną braku podawania napięcia do wtryskiwaczy ? Lub jak ktoś posiada chociaż schemat instalacji elektrycznej był bym wdzięczny .


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 06 wrz 2014, 23:28 
Offline

Rejestracja: 13 sty 2013, 23:23
Posty: 50
-Bezpiecznik któryś z tych dużych mógł sie przepalić.
-Immobilizer jeśli sie zablokuje wtedy też nie pójdzie napięcie na wtryski.
-Możesz poruszać wiązką która wchodzi z komory silnika do budy w sprinterach lubią sie tam przecierać kable i robi zwarcie
Ale jeśli nie ma ciśnienia w układzie lub jest za duże sterownik też nie uruchomi wtryskiwaczy


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 16 wrz 2014, 00:45 
Problem z impulsem dochodzacym na wtryski rozwiązany... Mianowicie została pominieta kostka od zaworu z tyłu szyny .. wystarczlo podlaczc :mrgreen: lecz problem z uruchomieniem silnika nie został rozwiazany ... Jakieś sugestie ? Propozycje? Czy jest możliwość sprawdzenia czujnika ciśnienia na szynie i pompy wysokiego cisnnienia ? Z góry dzieki.


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 

Szybka odpowiedź
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Wiadomość:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Pytanie
Wpisz w to pole dużymi literami wyraz NARZĘDZIA:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Problem z ciśnieniem paliwa 2.0 HDi 140km Delphi  RÓŻNE TEMATY POWIĄZANE Z COMMON RAIL  Franek12  2
 Stilo jtd - dziwny problem  FIAT common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Elrobertos  2
 Problem z uruchamianiem 1.7 Isuzu  ISUZU common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  2
 Problem z wyciekiem paliwa z szyny CR  INFINITI common rail Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  7
 problem 3.0 dci CR  RENAULT common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  0
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group