Dzisiaj jest 28 mar 2024, 23:13



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 19 mar 2015, 14:54 
Witam.
Czy wie ktoś może jak powinno się odpowietrzać/napełnić samo regulator tzw. wzmacniacz momentu we wtryskiwaczach bosch piezo?
Po rozebraniu wtryskiwacza zazwyczaj się opróżnia i wtedy wtryskiwacz nie otwiera się.
Natomiast jak jest za bardzo napełniony to zawór przelewowy się nie zamyka i wtryskiwacz przelewa.


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 30 mar 2015, 15:15 
podbijam ktoś wyjaśni


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 03 kwie 2015, 01:55 
Offline

Rejestracja: 22 lut 2015, 21:10
Posty: 231
Miejscowość: Zielona Góra
Raczej nie przynajmniej nie za free :lol:


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 06 kwie 2015, 11:36 
Offline

Rejestracja: 06 kwie 2015, 11:28
Posty: 33
Mam na to dwa sposoby :)

A na jakim stole testujesz te wtryskiwacze ?


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 07 kwie 2015, 09:50 
kędzia + eps205


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 01 maja 2015, 19:15 
"DROMAR" nikt ci nie zapłaci. Jak wiesz to napisz a jak nie ..... Ponawiam pytanie.


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 01 maja 2015, 20:05 
Offline

Rejestracja: 22 lut 2015, 21:10
Posty: 231
Miejscowość: Zielona Góra
Z miłą chęcią Ci te piezo naprawie, ale nie proś mnie i nikogo, żeby powiedział tobie rzeczy na które poświęcił przynajmniej 3 miesiące pracy.
Nikt kto wie, jak startować piezo i je regulować Ci tego nie powie, wiec nie pytaj !!!!!
Szybciej dojdziesz do tego sam.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 07 lis 2019, 10:31 
Offline

Rejestracja: 06 lis 2019, 14:37
Posty: 5
Witam.
Wątek trochę stary ale odświeżę żeby nie zakładać nowego. Nie spodziewam się, że ktoś tu zdradzi tajemnice zawodowe ale może ktoś w zarysie wyjaśni o co chodzi. Od niedawna przymierzam sie do robienia wtrysków piezo boscha. Zagłębiając się w internet zauwazyłem, że wielu fachowców do ściskania siłownika hydraulicznego uzywa takiego prostego ręcznego scisku z dźwignią. Głównie ten przyrząd widziałem też w ofertach sprzedawców narzędzi. Raczej nie ma tu chyba mowy o jakiejś szczególnej precyzji ściskania. Tym czasem czytam tu, że głębokość wciśnięcia tłoczka ma znaczenie. Nawet jeden z tutejszych forumowiczów oferuje na allegro takie ( dosyć drogie w porównaniu do w.w. ścisku ręcznego ) precyzyjne urządzenie z mikrometrem do ściskania siłownika z opisem, że to bardzo ważne. Mnie ten ręczny prosty ścisk nie przekonał swoja konstrukcją więc zamówiłem u tokarza dwa cylinderki nasuwające się na siebie, do których wkładam siłownik. Potem na małej prasce to ściskam i gotowe ( własny pomysł ). Rozebrałem i złożyłem już kilka wtrysków i wszystkie działają i trzymają parametry. Więc jaki jest problem z tym precyzyjnym ściśnięciem siłownika ? Czytam też o jakiejś specjalnej procedurze startowej przy uruchomieniu wtryskiwacza. Ja żadnej specjalnej procedury nie stosuje. Zakładam na stół, startuje i działa. Jak do tej pory miałem farta czy może jest tu gdzieś przerost teorii nad praktyką ? :)


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 07 lis 2019, 14:15 
Offline

Rejestracja: 22 lut 2015, 21:10
Posty: 231
Miejscowość: Zielona Góra
Seminarium z diagnostyki wtryskiwaczy producentów piezo Bosch i Siemens VDO, a także optymalizacji regulacji elektrozaworu Bosch przez pomiary elektryczne.
Data 30 listopada - 1 grudnia 2019 r
Siemens VDO przeprowadzony na przykładzie 03L130277B (VW, Audi, Skoda, seat, 1.6 TDI)
Bosch - dowolne dysze
Dzień 1.
Siemens VDO
Część teoretyczna (około 9: 00-10: 30)
1. Konstruktywne urządzenie wtryskiwacza.
2. Przyczyny niepowodzenia. Problemy mechaniczne i elektryczne.
3. Kontrola i diagnostyka, technologia naprawy.
4. Części zamienne do naprawy. Producenci
Część praktyczna (około 11: 00-14: 00)
1. Kontrola, diagnoza i naprawa wtryskiwaczy przez każdego z uczestników.
2. Ustawienie odstępu w elemencie piezo za pomocą Mega Testera V3.
Bosch
1. Część teoretyczna (około 15: 00-16: 00)
2. Dyskusja
Dzień 2
Część praktyczna Bosch (około 9: 00-14: 00)
1. Kontrola i diagnoza wtryskiwaczy przez każdego z uczestników.
2. Odzyskiwanie igły do ​​opryskiwania.
3. Odzyskiwanie zaworu.
Wtryskiwacze elektromagnetyczne (około 14: 30-17: 00)
Pomiary elektryczne skoku zaworu sterującego.
Cel:
- zwiększenie dokładności pomiaru i, odpowiednio, poprawa jakości naprawy.
- znaczne skrócenie czasu montażu.
Wszyscy uczestnicy otrzymują certyfikat uczestnictwa w seminarium.
Koszt uczestnictwa 600 €
Zimne i gorące napoje bezalkoholowe oraz gorący lunch dla wszystkich uczestników
Maksymalna liczba uczestników - 6
Rezerwacja pokoi hotelowych przez organizatorów na życzenie uczestników jest możliwa (koszt pokoju dwuosobowego wynosi około 35 € / noc)
Lokalizacja:
Ul. Wolanowska 135 b
26-601 Radom
Polska
Mam zamiar skorzystać :D


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 07 lis 2019, 14:38 
Offline

Rejestracja: 06 lis 2019, 14:37
Posty: 5
Troche tajemnicza ta informacja. Kto to organizuje ? Prawdopodobny organizator chyba nawet strony nie ma (?)


Ostatnio zmieniony 07 lis 2019, 15:59 przez Handyman, łącznie zmieniany 1 raz

Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna

Szybka odpowiedź
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Wiadomość:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Pytanie
Wpisz w to pole dużymi literami wyraz NARZĘDZIA:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Pytanie o rodzaj wtryskiwacza 2.7CDI  MERCEDES common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  7
 Swap wnętrzności wtryskiwacza 801d -> 504z  FORD common rail delphi - Regeneracja wtrysków | Naprawa wtryskiwaczy  Raz  1
 Przewód BOSCH PIEZO 1 684 465 671  COMMON RAIL INFORMACJE OGÓLNE - Regeneracja  zaksiu1985  2
 Modyfikacja wtryskiwacza bmw 525d e60 177  BMW common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  1
 Prośba o interpretację testu wtryskiwacza 0445110325  WTRYSKIWACZE COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE  rostex  1
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
cron Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group