Dzisiaj jest 29 mar 2024, 01:36



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Pompa cr cp3
PostZamieszczono: 24 paź 2019, 21:36 
Offline

Rejestracja: 24 paź 2019, 20:46
Posty: 12
Miejscowość: Polska
Witam wszystkich mianowicie mam problem z diagnoza pompy cp3 . Po zamontowaniu na stole pomapa zsilająca pobiera paliwo lecz paliwo nie trafia na sekcje . Zaworki sekcji ssącej nowe . Ciśnienie na listwie zero . Mam pytanie jaki zsilajaca pompa musi wytworzyc cisnienie


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 25 paź 2019, 20:03 
Offline

Rejestracja: 22 lut 2015, 21:10
Posty: 231
Miejscowość: Zielona Góra
Witaj. Jeżeli pompka wstępna na pompie cr pobiera paliwo to gdzieś te paliwo musi się znajdować , prawdopodobnie zrzuca je na przelew jakie ciśnienie powinno tam być to nie wiem ale pompki elektryczne mają od 3 do chyba 9 bar, ale zawsze możesz zmierzyć wydatek tej pompki na przelewie na pewno musi mieć minimum wydatku pompy wysokiego ciśnienia np 800 ml/ min. Oznaczenia ma kazda bosxhiwska pompa.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 25 paź 2019, 21:59 
Offline

Rejestracja: 24 paź 2019, 20:46
Posty: 12
Miejscowość: Polska
Dzięki za zainteresowanie i już wyjaśniam ta pompka wstepna czyli zebata daje w przelew który znajduje się tuz nad nad zasilaniem a powinna dać na sekcje. Gdzie może byc problem ,drożności wszystkie posprawdzane pozdrawiam.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 26 paź 2019, 13:57 
Offline

Rejestracja: 22 lut 2015, 21:10
Posty: 231
Miejscowość: Zielona Góra
Problem możesz mieć w zaworze sterującym lub w zawodach mechanicznych w pompie , nie mówię o zaworach w sekcji. Sprawdź zawory czy nie są podwieszone. Rozumiem że sekcję są nowe.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 27 paź 2019, 18:33 
Offline

Rejestracja: 24 paź 2019, 20:46
Posty: 12
Miejscowość: Polska
Zawór regulacyjny elekt. sprawdzony sygnałem PWM i słychać ze działa ,zawór regulacyjny przelewowy mechaniczny też chodzi ladnie ,sekcje zrobione szczelne


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 27 paź 2019, 18:59 
Offline

Rejestracja: 22 lut 2015, 21:10
Posty: 231
Miejscowość: Zielona Góra
Cudów nie ma, jak nie wymieniałeś sekcj na nowe to sprawdź sprawność zaworów na sekcjach , jeżeli twierdzisz że zawór przelewowy i ele. jest ok.
Tłoczyska są sprawne?.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 27 paź 2019, 21:30 
Offline

Rejestracja: 24 paź 2019, 20:46
Posty: 12
Miejscowość: Polska
Wiem że cudów nie ma zaworki na sekcjach nowe i sekcje ok. chodzi o to że palwo z pompki zsilajacej nie trafia na sekcje tylko się leci jak poluzuje zawór przelewowy lecz dalej cisnienia nie ma


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 28 paź 2019, 00:45 
Offline

Rejestracja: 27 maja 2013, 00:27
Posty: 227
w miejsce elektrozaworu podłącz coś ala przerobiony zawór na manometr do 10bar i sprawdź czy masz tam ciśnienie w ogóle.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 28 paź 2019, 11:41 
Offline

Rejestracja: 24 paź 2019, 20:46
Posty: 12
Miejscowość: Polska
Zrobiłem tak i ciśnienie zerowe


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 28 paź 2019, 12:42 
Offline

Rejestracja: 27 maja 2013, 00:27
Posty: 227
no to więc albo pompa zębata jest uwalona (daje bardzo mało paliwa) - na oko może wyglądać że jest ok, albo korpus jest rozwalony


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna

Szybka odpowiedź
Ikona:
Brak
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Wiadomość:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Pytanie
Wpisz w to pole słownie wynik działania matematycznego sześć plus sześć równa się:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Fiat punto II Jtd - pompa paliwowa nie dzaiała  FIAT common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  2
 Pompa Delphi DFP6  POMPY COMMON RAIL DELPHI INFORMACJE OGÓLNE  Plonus2020  0
 Pompa CP1 cieknie po dwuch uszczelnieniach  POMPY COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE  grochszek  1
 Pompa cr Common Rail Denso budowa ma ktoś.....  POMPY COMMON RAIL DENSO INFORMACJE OGÓLNE  Anonymous  2
 Pompa Bosch CP3S3 r70 zestaw uszczelek Star made in Italy op  POMPY COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE  DwaLitry  0
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group