Dzisiaj jest 19 kwie 2024, 12:02



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 04 paź 2020, 16:11 
Cześć Wszystkim,
może ktoś się spotkał z podobnym problemem w VW 2.0 TDI-CR CBAB. Sprawa dotyczy VW Passat B6 z 2008 roku 200tkm. Głośna praca silnika pojawia się tylko rano jak samochód stoi całą noc. Silnik pracuje przez chwilę jak na poniższym filmie:
[youtube]https://youtu.be/EIRD8abJA_A[/youtube]
Co udało mi się ustalić:
1. Zalecono wymianę świec żarowych, które i tak z założenia wiedziałem, że nie przyniosą pozytywnych rezultatów bo poniżej 5stC nie działają i tak, ale 200tkm - wymieniłem.
2. Brak jakichkolwiek błędów na komputerze.
3. Parametry pracy wtryskiwaczy: zimny silnik, grupa 013 (-0,09mg/H; -0,19mg/H; 0,19mg/H; 0,02mg/H, rozgrzany silnik, grupa 013 (-0,38mg/H; 0,09mg/H; 0,64mg/H; -0,42mg/H), na zimnym kąt zapłonu -9,61st., na rozgrzanym -5,27 st.
na zimnym kąt synchronizacji -2,70oKW, na rozgrzanym -1,35oKW.

4. Najważniejsze chyba? Jak rano wciskam kluczyk kilka 4-5 razy bez uruchamiania silnika to za 6 razem odpalam i silnik chodzi cicho jak fabryka.... Zastanawiam się czy coś się nie dzieje z ciśnieniem paliwa... Stukanie wskazuje raczej na zbyt bogatą mieszankę w paliwo? Tylko czemu po kilkukrotnym przekręceniu kluczyka bez odpalania jest OK?

Te stuki to jedyny objaw jaki występuje i trwa dosłownie minuty. Ogólnie auto jedzie bardzo dobrze - brak problemów z przyśpieszaniem itd...

Może ktoś się z czymś podobnym spotkał w swoim CR? Z góry dzięki za wszystkie sugestie!


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 11 sty 2021, 00:18 
Witam, mam podobny problem, aczkolwiek przekręcanie kluczyka nie pomaga... czy rozwiązałeś swój problem ?


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 16 sty 2021, 23:03 
Offline

Rejestracja: 16 wrz 2015, 23:33
Posty: 4
Miejscowość: kętrzyn
Miałem taki problem u mnie w serwisie audi A3 1,6 tdi na siemensie korekcje ok ,moc ok ,popychacze wymienione ,miał słabe cewki wtryskiwaczy ,też naprawiłem wtryski ,jak ranne odpalenie to grał silnik skończyło się na wymianie tłoków nad wymiarowych ,w starych były podpalone denka .


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 

Szybka odpowiedź
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Wiadomość:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Pytanie
Wpisz w to pole dużymi literami wyraz NARZĘDZIA:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Problem ciśnienie paliwa 2.0tdi cr  BMW common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Aciekk  4
 FORD FOCUS TDCI CIĘZKI ROZRUCH ZIMNEGO SILNIKA ?????????  FORD common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  inox  12
 170 2.0tdi CR nierówna praca na ciepłym silniku  COMMON RAIL INFORMACJE OGÓLNE - Regeneracja  Anonymous  0
 A3 8v 2.0tdi  COMMON RAIL INFORMACJE OGÓLNE - Regeneracja  Anonymous  2
 1.9dci ciężkie odpalanie tylko po dłuższym postoju  RENAULT common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  3
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group