Cześć Wszystkim, może ktoś się spotkał z podobnym problemem w VW 2.0 TDI-CR CBAB. Sprawa dotyczy VW Passat B6 z 2008 roku 200tkm. Głośna praca silnika pojawia się tylko rano jak samochód stoi całą noc. Silnik pracuje przez chwilę jak na poniższym filmie: [youtube]https://youtu.be/EIRD8abJA_A[/youtube] Co udało mi się ustalić: 1. Zalecono wymianę świec żarowych, które i tak z założenia wiedziałem, że nie przyniosą pozytywnych rezultatów bo poniżej 5stC nie działają i tak, ale 200tkm - wymieniłem. 2. Brak jakichkolwiek błędów na komputerze. 3. Parametry pracy wtryskiwaczy: zimny silnik, grupa 013 (-0,09mg/H; -0,19mg/H; 0,19mg/H; 0,02mg/H, rozgrzany silnik, grupa 013 (-0,38mg/H; 0,09mg/H; 0,64mg/H; -0,42mg/H), na zimnym kąt zapłonu -9,61st., na rozgrzanym -5,27 st. na zimnym kąt synchronizacji -2,70oKW, na rozgrzanym -1,35oKW.
4. Najważniejsze chyba? Jak rano wciskam kluczyk kilka 4-5 razy bez uruchamiania silnika to za 6 razem odpalam i silnik chodzi cicho jak fabryka.... Zastanawiam się czy coś się nie dzieje z ciśnieniem paliwa... Stukanie wskazuje raczej na zbyt bogatą mieszankę w paliwo? Tylko czemu po kilkukrotnym przekręceniu kluczyka bez odpalania jest OK?
Te stuki to jedyny objaw jaki występuje i trwa dosłownie minuty. Ogólnie auto jedzie bardzo dobrze - brak problemów z przyśpieszaniem itd...
Może ktoś się z czymś podobnym spotkał w swoim CR? Z góry dzięki za wszystkie sugestie!
Cześć Wszystkim, może ktoś się spotkał z podobnym problemem w VW 2.0 TDI-CR CBAB. Sprawa dotyczy VW Passat B6 z 2008 roku 200tkm. Głośna praca silnika pojawia się tylko rano jak samochód stoi całą noc. Silnik pracuje przez chwilę jak na poniższym filmie: [youtube]https://youtu.be/EIRD8abJA_A[/youtube] Co udało mi się ustalić: 1. Zalecono wymianę świec żarowych, które i tak z założenia wiedziałem, że nie przyniosą pozytywnych rezultatów bo poniżej 5stC nie działają i tak, ale 200tkm - wymieniłem. 2. Brak jakichkolwiek błędów na komputerze. 3. Parametry pracy wtryskiwaczy: zimny silnik, grupa 013 (-0,09mg/H; -0,19mg/H; 0,19mg/H; 0,02mg/H, rozgrzany silnik, grupa 013 (-0,38mg/H; 0,09mg/H; 0,64mg/H; -0,42mg/H), na zimnym kąt zapłonu -9,61st., na rozgrzanym -5,27 st. na zimnym kąt synchronizacji -2,70oKW, na rozgrzanym -1,35oKW.
4. Najważniejsze chyba? Jak rano wciskam kluczyk kilka 4-5 razy bez uruchamiania silnika to za 6 razem odpalam i silnik chodzi cicho jak fabryka.... Zastanawiam się czy coś się nie dzieje z ciśnieniem paliwa... Stukanie wskazuje raczej na zbyt bogatą mieszankę w paliwo? Tylko czemu po kilkukrotnym przekręceniu kluczyka bez odpalania jest OK?
Te stuki to jedyny objaw jaki występuje i trwa dosłownie minuty. Ogólnie auto jedzie bardzo dobrze - brak problemów z przyśpieszaniem itd...
Może ktoś się z czymś podobnym spotkał w swoim CR? Z góry dzięki za wszystkie sugestie!
|
|