Dzisiaj jest 28 mar 2024, 16:26



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 26 paź 2020, 19:29 
Offline

Rejestracja: 26 paź 2020, 18:25
Posty: 1
Miejscowość: Szczecin
Witam, mam problem odpalaniem w mascott 3,0 DXI . Przejrzałem całe forum i nie znalazłem odpowiedzi na swój przypadek . Rano przy próbie odpalenia mogę go kręcić do woli i tak bez skutku , wystarczy że psikne plaka i pali od strzała, jak sie nagrzeje wtedy odpala lepiej ale tez trzeba pokręcić około 10sek . Pod kompem oczywiście za niskie ciśnienie tzn. przy odpalaniu skacze od 50-100-150-200-150-250-300 i wtedy dopiero odpala. Pierwszy wymieniony regulator na pompie cr ze względu na to że stary został wyczyszczony wkręcony i auto przez chwile odpalało normalnie , następnego dnia kupiłem nowy ale nic to nie dało.
Następnie test na przelewy wykazał 4 wtrysk oczywiście wymieniony bez skutku.
Kolejny zawór na listwie wtryskowej i tu kupiłem używkę , wymieniłem i przy okazji wyczyściłem czujnik położenia wału i nagle auto zaczęło normalnie odpalać przez miesiąc czasu.
Problem na nowo wrócił , zawór na listwie został wymieniony tym razem na nowy , czujnik położenia wału wyczyszczony i diabli pierun nie chce normalnie odpalać , dziś jeszcze nowy akumulator kupiłem bo już łudziłem się że może ten nie daje takiego kopa .

Może ktoś podpowie mi co jeszcze można sprawdzić / wymienić . Byłem u mechanika mówi żeby pompe cr wymienić a przy tym odrazu wtryski nowe wrzucać ale jak wiadomo wiąże się to w kwotami rzędu kilku tyś wiec chciałbym wykluczyć wszystko co się da a to na koniec bo zastanawiające jest to ze był problem pożniej na miesiąc znikł i teraz dalej się pojawił . Pozdrawiam i z góry dzięki za podpowiedzi


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 04 lis 2020, 13:21 
Offline

Rejestracja: 14 paź 2020, 14:10
Posty: 7
Miejscowość: ...
Wtryski na stół.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 05 lis 2020, 19:15 
Offline

Rejestracja: 22 lut 2015, 21:10
Posty: 231
Miejscowość: Zielona Góra
501507744 mój tel zadzwoń, za dużo pisania


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 15 mar 2021, 21:48 
Offline

Rejestracja: 15 mar 2021, 21:34
Posty: 1
Miejscowość: Buk
Witam
Mam bardzo podobny problem - prawie identyczny.
Rano po całej nocy auto można kręcić aż się rozrusznik skończy i nic - NIE zapala. Wystarczy plaka dać odrobinę i już chodzi. W ciągu dnia jak jest gaszone na tzw chwile to pali w miarę tzn chwilka kręcenia i pali - może parę sekund dłużej niż od strzała...
Ale zauważyłem , że w filtrze paliwa jakby brakowało paliwa. Tzn po odkręceniu filtra po całym dniu jeżdżenia paliwa w nim prawie nie ma...
Taki przykład :
Wracam piątek wieczorem i odkręcam filtr, paliwo jest na dnie może 1/6 filtra.
Po zalaniu go ropą na następny dzień(sobota) rano jest normalne odpalanie. ale auto stoi nie jeżdżone.
Niedziela rano znowu test odpalania - i Pali na DOTYK. - nie jeżdżone.
Poniedziałek rano pali na dotyk, ale po całym dniu jeżdżenia odpala coraz później.
Wtorek rano już nie zapala... i w filtrze paliwa znowu brak.
Pompka elektryczna która jest za filtrem niby podaje.
Wydaje mi się , że w filtrze powinno być tyle paliwa, żeby sie wylało przy odkręcaniu..? czy się myle? co może byc przyczyną takiego stanu..? jak odpali jeździ normalnie, ma moc nie dymi...
Proszę o pomoc bo pomysły się kończą...


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Szybka odpowiedź
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Wiadomość:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Pytanie
Wpisz w to pole dużymi literami wyraz NARZĘDZIA:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Stilo jtd - dziwny problem  FIAT common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Elrobertos  2
 Problem z uruchamianiem 1.7 Isuzu  ISUZU common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  2
 Problem z wyciekiem paliwa z szyny CR  INFINITI common rail Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  7
 problem 3.0 dci CR  RENAULT common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  0
 Problem z ciśnieniem paliwa 2.0 HDi 140km Delphi  RÓŻNE TEMATY POWIĄZANE Z COMMON RAIL  Franek12  0
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group