Dzisiaj jest 28 mar 2024, 19:17



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 23 lis 2012, 13:15 
Offline

Rejestracja: 23 lis 2012, 13:00
Posty: 64
Miejscowość: Wolsztyn
Witam !
Naprawiam wtryski common rail i mam pytanie.
Czym chłopaki szlifujecie gniazda we wtryskiwaczach elektromagnetycznych bosch np
0445110190
chodzi mi o to jakiej maszyny używacie mam już mikroskop i próbowałem szlifować a bardziej polerować tymi docierakami na pastę ale średnio to wychodzi z góry dzięki za odpowiedzi.
Pozdrawiam Jakub


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 23 lis 2012, 18:03 
Frezarka do gniazd wtryskiwaczy CR

Frezarka urządzenie bardzo precyzyjne przeznaczone do frezowania i wygładzania podstawy zaworka ,zapewnia profesjonalne pasowanie kuli do gniazda i uszczelnienie tych elementów.Urządzenie ma regulację obrotów,czas frezowania,siłę nacisku frezu,pomiar zfrezowania otworu, test wacum zaworka z kulką.

Obrazek

Coś takiego ciekawego jest , ale chyba włoski sprzęt.


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 25 lis 2012, 12:05 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2012, 23:01
Posty: 85
Witam !!!!!!

O czym jest ta rozmowa ........ o docieraniu gniazd zaworów ?
Chyba sobie żarty robicie , nienawidzę partaczy i knociazy .
Docieranie zaworów mija się z celem , jest to sabotaż własnej firmy oraz psucie swojej reputacji .
Na docieranych auto przejeżdża 20 tyś .km. i jest koniec .
Wtryski albo przelewają , albo mają za małe ( to lepsza wersja ) gorsz za duże dawki paliwa grozi to wytopieniem tłoka .
Takim Bosch serwisom co docierają powinni od razu autoryzację zabrać i tak dopier.... aż stękną , kasują za nowe a odwalają popelinę . BSy to wiedzą o co chodzi , jeżdżą na szkolenia na Jutrzenki , znają technologię wyrobu oraz naprawy .
Tylko wymiana na oryginał , regulacja 3 stopniem i nie macie się czego wstydzić , wtryski będą śmigać , dajecie gwarancję , kasujecie i wszyscy są zadowoleni .

Pozdrawiam !!!!!!!!!!


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 27 lis 2012, 21:09 
No właśnie... A jaka jest prawda dlaczego nie wolno szlifować tych gniazd. Jeżeli są takie maszyny do szlifowania i przeszlifuje się dokładnie to dlaczego ma to nie działać jakie są przeciwwskazania do szlifowania. Może ma ktoś jakieś doświadczenia ile pracuje przeszlifowane gniazdo, a ile nowe i czy na przeszlifowanym są osiągnięte prawidłowe parametry wtryskiwacza>


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 01 gru 2012, 15:26 
Offline

Rejestracja: 23 lis 2012, 13:00
Posty: 64
Miejscowość: Wolsztyn
Jestem wielkim wrogiem wypowiedzi na forach w stylu pana inox jest to pierwsze forum jakiego jestem członkiem i muszę przyznać że na dzień dobry jestem zniesmaczony reakcją tego użytkownika zamieściłem nowy temat nie po to żeby wysłuchiwać wszystkowiedzących speców wyzywających ludzi od partaczy i knociarzy. Forum jest po to żeby wymieniać się informacjami, mamy się tu czegoś dowiedzieć. Wiem że wymiana gniazda na nowe oryginalne jest najlepszą metodą i nie pytam co sądzi ktoś o szlifowaniu czy docieraniu, pytam czym to robicie, jakim sprzętem. Szlifowałem już nie raz gniazda i potrafię zrobić to dobrze, nie mam problemów z dawkami ani przelewami. Koryguję skok kulki i wszelkie odległości i jest dobrze. Nie mam na tyłku kagańca BOSCHA nie dynda mi przed nosem flaga, także żadnej autoryzacji mi nikt nie zabierze. Jeśli ktoś twierdzi flaga BOSCHA sprawi że mamy do czynienia z profesjonalistami to jest w MEGA błędzie. Jeśli bez zagranicznego kapitału ( lub tatusia ) stać kogoś na oryginalny 3 stopień boscha i na stoły za 630 000 zł to Sory ale nie kasuje uczciwie za naprawę tylko rzeźbi klientów jak mu się podoba a dlaczego ?? bo ma takie koszty amortyzacji sprzętu że poranne uruchomienie maszyny już kosztuje dniówkę pracownika. Żyjemy w Polsce i klient jest jaki jest, jeden zgadza się na kapitalny remont na oryginałach a drugi chce samochód sprzedać i chętnie godzi się na szlifowanie a jeśli panowie nie obsługujecie biednych klientów to dużo świadczy o was i jest to wasza strata. Na koniec jeszcze jedno proszę nie oskarżać mnie o kasowanie za gniazdo jak za nowe tylko je szlifując. ZAWSZE klient dostaje wymienione podzespoły do ręki przy zapłacie jako dowód że je wymieniłem i opakowania po nowych jako dowód że założone teraz ma nowe oryginalne.
Pozdrawiam Jakub Pogonowski
NIE serwisant wielkiego brata Boscha


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 01 gru 2012, 18:42 
Witam Panie Jakubie. Też tu dość często zaglądam bo jest tu na prawdę dużo ciekawej wiedzy na temat Common Rail. Wydaje mi się ,że INOX jak i Pan macie dużo racji na swoja korzyść w zależności z jakiego punktu popatrzy się na całą sprawę. Ale ja pokusiłem się zabrać głos w tym temacie bo nie chodzi chyba tu na pewno ,żeby się niepotrzebnie obrażać, a wymieniać ciekawe doświadczenia jakie zdobywamy na co dzień. Jeżeli chodzi o szlifowanie gniazd to wydaje się ,że jest to metoda faktycznie dla mniej zamożnych klientów ,a jeśli przynosi zamierzony efekt to można i szlifować. Klient się na to zgadza bo pieniążki mniejsze ok, obie strony są zadowolone i niech tak zostanie. Ale trzeba też trochę przyznać rację INOXowi ,że nowe oryginalne części i co do tego chyba się wszyscy zgodzimy to z punktu widzenia technologii naprawy wtryskiwaczy common rail jest najlepsze rozwiązanie, oczywiście tak jak Pan powiedział niestety trochę droższe. Wydaje się ,że to klient powinien finalnie zdecydować czy chce szlifowane tańsze gniazdo czy nowe droższe. Udowadnianie ,że obrabiany materiał jest lepszy niż fabrycznie nowy jest chyba bez celowe bo każdy kto cośkolwiek zna się na tym temacie wie co jest leprze i nie ma co tego więcej roztrząsać. Bardzo dobrze ,że jest taki serwis jak Pana Jakuba klient może zrobić to taniej , a jak jest zadowolony to ok. Bosch Service faktycznie posiada bardzo drogi sprzęt, ale nie można mówić ,że robią krzywdę klientowi zakładając tylko oryginalne części i testując na sprzęcie o dużej dokładności pomiarów. Prawda jest taka ,że klient ma wybór, a w dzisiejszych czasach to bardzo ważne bo każdy pieniążki liczy, a naprawa wtryskiwaczy do najtańszych nie należy.Bardzo mnie cieszy ,że wypowiadają się tu ludzie, którzy zajmują się wtryskiwaczami chętnie posłucham merytorycznej dyskusji jakie są plusy i minusy szlifowania gniazda bo na pewno takie są, a w ogóle założony nowy temat przez Pana Jakuba jest bardzo ciekawy.Pozdrawiam


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 03 gru 2012, 13:28 
Offline

Rejestracja: 23 lis 2012, 13:00
Posty: 64
Miejscowość: Wolsztyn
Dobra zacznijmy od nowa może mnie poniosło Pan INOX nie myli się odnośnie jakości takiej usługi, plusami szlifowania jest cena naprawy i wielu klientom ten argument wystarczy. Co do trwałości elementów to nikt nie mówi że szlifowane gniazdo wytrzyma tak samo długo jak nowe bo wiadomo nie ma fizycznych podstaw do tego ( pierwsza powłoka jest zwykle twardsza i wytrzymalsza od tego co odsłonimy po szlifowaniu ) Natomiast jeśli wyeliminujemy z układu opiłki tzn nowy zbiornik, zrobiona pompa wysokociśnieniowa i nowa pompka zasilająca oraz czyszczenie układu i wymiana filtrów to przedłużymy przydatność szlifowanego gniazda natomiast nie zniwelujemy zjawiska kawitacji, które na 100% lepiej zniesie nowe oryginalne. Nie zapominajmy również o tym że nie każde gniazdo da się zregenerować liczą się tylko te, które mają nieznacznie odkształcony stożek i nie uszkodzony trzpień. To jest tak samo jak z regeneracją rozpylaczy wiele firm trudniących się tą profesją zawiesiło swoją działalność ze względu na tanie jak barszcz zamienniki i niższe ceny części oryginalnych. W mojej firmie operacja szlifowania miała największe uzasadnienie jakiś czas temu, gdy bosch jeszcze nie wprowadził do obiegu gniazd ( niektórzy pewnie pamiętają te czasy )


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 03 gru 2012, 13:32 
Offline

Rejestracja: 23 lis 2012, 13:00
Posty: 64
Miejscowość: Wolsztyn
I oczywiście zawsze klient decyduje jakie rozwiązanie ma być u niego zastosowane pierwszą propozycją jest oryginał reszta na jego wyraźne polecenie i po uświadomieniu go wad szlifowania i wracając do tematu czego Panowie używacie, ta szlifierka, którą zamieścił pan Mecho2 jest jednym z przykładów proszę podać jakieś jeszcze


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 05 gru 2012, 21:50 
Offline

Rejestracja: 05 gru 2012, 21:46
Posty: 3
Witam.

Miałem styczność ze szlifierką firmy K diesel , indeks: KD 0005075

Prosta budowa i obsługa. Szlifowanie papierami diamentowymi.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 11 lut 2013, 23:40 
Ja używam NOWA DITEX docieraczka do kupienia za ok 6tys zł w DCP Warszawa. Dołączając do dyskusji wyrażę swoje zdanie popierając stwierdzenie iż wielkie serwisy niby montują nowe bo taką kasują kasę, a i tak w większości docierają!
Byłem, pracowałem i widziałem!!!


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 ceramika gniazd  WTRYSKIWACZE COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE  moto_cholewa  0
 Jaki skok w wtryskiwaczach Denso ?  WTRYSKIWACZE COMMON RAIL DENSO INFORMACJE OGÓLNE  WojtekCR  1
 Pomiar przelewu na wtryskiwaczach CR KIA Delphi  KIA common rail delphi - Regeneracja wtrysków | Naprawa wtryskiwaczy  Anonymous  0
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group