Dzisiaj jest 19 kwie 2024, 21:29



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 26 maja 2014, 23:30 
Offline

Rejestracja: 09 gru 2012, 18:47
Posty: 6
Witam mam pytanie czy ktoś pracuje na CRU2i .Jak się spisuje ten sprzęt , czy odbiega od eps 200a czy może jest lepszy czy gorszy. Nosze się z zamiarem kupna . Dziekuje


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 16 cze 2014, 17:40 
nie warto to jest zabawka na sprężone powietrze


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 20 wrz 2015, 00:16 
Offline

Rejestracja: 19 wrz 2015, 21:44
Posty: 2
Miejscowość: Kraków
A co wybrać? Może ktoś zaproponuje alternatywę?


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 20 wrz 2015, 23:48 
Offline

Rejestracja: 22 lut 2015, 21:10
Posty: 231
Miejscowość: Zielona Góra
Każda maszyna na menzurki jest lepsza, a co chcesz robić ?


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 23 wrz 2015, 00:34 
Offline

Rejestracja: 27 maja 2013, 00:27
Posty: 227
Nie ma maszyny idealnej, a właściwie jest ale wydać 600 tyś na EPS-a 708 to trochę za dużo. Podstawa to jakaś maszyna w miarę prosta i w/g mnie menzurkowa, taka na którą wkładasz wtryskiwacze "prawie" z auta jedynie po grubszym oczyszczeniu. Dzięki temu sprawdzisz je dobrze na przelew i nazwijmy " tak sobie " na dawkowanie, gdyż nie ma możliwości idealnie sprawdzić dawkowania wtryskiwaczy na menzurkach. Dodatkowo maszyna na menzurki się nie popsuje od zanieczyszczeń w przeciwieństwie do EPS-a 200/205 którego można bardzo szybko załatwić jeżeli będzie się sprawdzać wtryskiwacze prosto z auta. Dużo bardziej wytrzymały niż EPS jest właśnie CRU. Jeżeli nie ma na wtryskiwaczu nagaru to można go sprawdzić na CRU i nic się nie stanie. Dodatkowo CRU da ci wydruk z prawdziwymi wynikami, gdyż w przeciwieństwie do maszyny na menzurki nie da się do protokołu wpisać co się chce.

Jeżeli chcesz robić wtryskiwacze to nie ma jak EPS 200/205 z takiej przyczyny że większość wtryskiwaczy to wtryskiwacze Boscha. Dodatkowo można na nim sprawdzać wtryskiwacze Delphi, Denso i nawet teoretycznie Siemensa. Denso sprawdza dobrze, Delphi sprawdza tak sobie, a Siemensa to porażka. I tu pojawia się potrzeba drugiej maszyny właśnie na wtryskiwacze innych firm. CRU dobrze sprawdza Delphi i Siemensa, natomiast z Denso są "małe kwiatki".

EPS jest na prąd więc podłączasz pod siłkę i już ale za to się grzeje i jest bardzo głośny gdy się załączy chłodzenie. CRU z kolei jest na powietrze i potrzebny jest potężny kompresor na min chyba 9 bar, ale za to się nie grzeje i w porównaniu do EPS-a jest dużo cichszy.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 28 wrz 2015, 21:16 
Offline

Rejestracja: 23 lip 2012, 22:23
Posty: 8
Witam, też poszukuje maszyny do wtryskiwaczy. do tej pory pracowałem właśnie na magneti marelli a teraz zastanawiam się nad eps - em 205. Ktoś na nim pracuje i może napisać jak się sprawuje?


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 29 wrz 2015, 19:37 
Offline

Rejestracja: 27 maja 2013, 00:27
Posty: 227
Ja mam EPS-a 200a przerobionego na 205 więc pytaj, bo sprawuje się dobrze :D ale to trochę mało konkretne pytanie i mało konkretna odpowiedz.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 29 wrz 2015, 22:46 
Offline

Rejestracja: 23 lip 2012, 22:23
Posty: 8
Konkretniej to czy jest dokładne, jak radzi sobie z innymi wtryskiwaczami niz bosch, szczególnie z siemensem, czy jest awaryjne, drogie w eksploatacji, ogólnie czy jest warte swojej ceny?


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 30 wrz 2015, 22:01 
Offline

Rejestracja: 27 maja 2013, 00:27
Posty: 227
Jeżeli chodzi o Boscha CRI i CRIN no to wiadomo OK.
Bosch PIEZO też OK (chociaż mogli by wpaść na pomysł by sprzedawać również czujnik RSP).
Wtryskiwacze DENSO (elektromagnetyczne) również sprawdza dobrze.
DELPHI teoretycznie powinno sprawdzać dobrze z tym że dane dawek po prostu przekłamują i często wtryski nie przechodzą testów mimo tego że są OK. No i nie koduje wtryskiwaczy bo przecież poco.
Jeśli chodzi o Siemensa to padaczka, sprawdziłem ze 3 typy i równie dobrze mógłbym ich nie sprawdzać w cale bo wyniki były od sasa do lasa.

Tak więc do Boscha i Denso najlepszy jest EPS, do Siemensa i Delphi - Hartridge (ale tu znowu cena powala) dlatego też zamiast Hartridge CRU.

Jeżeli chodzi o eksploatacje i koszty, to filtry są w cywilizowanej cenie. Co dwa lata trzeba niestety wymieniać przewód wysokiego ciśnienia i tu jest zonk -2500zł.
Najważniejsze jest systematycznie wymieniać filtry (wszystkie) i używać dobrego płynu probierczego. Jeżeli chodzi o cenę, to wiadomo 100tyś pęka ale jest wart tego.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 07 maja 2016, 01:42 
Offline

Rejestracja: 13 sty 2013, 23:23
Posty: 50
Ja twierdze że najlepsza opcja do sprawdzania wtryskiwaczy jest zwykły chińczyk menzurkowy i do tego oprzyrządowanie DITEX wszystkie dane sa sprawdzisz wszystkie wtryski łącznie z piezo.
Eps 708 ma dane te same i dawki co Ditex więc teraz pytanie kto od kogo ukradł te dane :D


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Lexus 220d czy warto?  LEXUS common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  2
 Czy warto wybrać najmocniejszą wersję silnika VCDi?  CHEVROLET common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  4
 Czy warto kupić Mercedesa 2.2 CDI Common Rail ?  MERCEDES common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  3
 CR Czy warto?  WTRYSKIWACZE COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE  Anonymous  16
 Ford Mondeo mk3 czy warto?, Proszę o opinie  FORD common rail delphi - Regeneracja wtrysków | Naprawa wtryskiwaczy  Anonymous  13
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
cron Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group