Common Rail – Regeneracja, naprawa wtryskiwaczy i pomp, pompowtryskiwacze
http://www.commonrailforum.pl/

Uszcelnienie korpusu wtryskiwacza przy końcówce
http://www.commonrailforum.pl/uszcelnienie-korpusu-wtryskiwacza-przy-koncowce-t2030.html
Strona 1 z 1

Autor:  gość [ 25 sie 2016, 15:25 ]
Tytuł:  Uszcelnienie korpusu wtryskiwacza przy końcówce

Witam mam problem z uszczelnieniem wtrysku o numerze 0 445 110 270. Paliwo przesiąka pod nakrętką końcówki wtrysku, w jaki sposób można to doszczelnić.

Autor:  zaksiu1985 [ 25 sie 2016, 20:39 ]
Tytuł:  Re: Uszcelnienie korpusu wtryskiwacza przy końcówce

Rozkręcić wtryskiwacz, wyczyścić gwint korpusu i gwint nakrętki, skręcić ponownie najlepiej w specjalnym imadle żeby nie urwać kołków trzymających rozpylacz.

Jeżeli to nie pomoże to wymienić nakrętkę na nową.
Jeżeli to nie pomoże to skleić specjalnym klejem do gwintów gwint nowej nakrętki.
Jeżeli to nie pomoże to wywalić do kosza wtryskiwacz :D

Autor:  gość [ 26 sie 2016, 09:31 ]
Tytuł:  Re: Uszcelnienie korpusu wtryskiwacza przy końcówce

Wtryskiwacz jest skręcany na specjalnym imadle, nakrętka jest dociskana odpowiednim momentem. Na korpusie i końcówce nie widać żadnych rys pod mikroskopem. Paliwo zaczyna wyciekać dopiero jak wtryskiwacz przekroczy tem. 55 stopni. Korpusu nie mogę wyrzucić bo nie mam nic na podmiankę. Ma ktoś te urządzenie z firmy KRUGERQ Obrazek

Autor:  moto_cholewa [ 07 wrz 2016, 16:27 ]
Tytuł:  Re: Uszcelnienie korpusu wtryskiwacza przy końcówce

mam dokładnie ten zestaw jak chcesz go to daj znac na pw

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/