Witam. Mam problem ze Skoda Superb II 2.0TDI CR 170KM. Otoz pewnego, mroznego dnia rano przejechalem autem ok 2km i wlaczyla mi sie kontrolka swiec zarowych i napis workshop. po podlaczeniu pod vcds pokazuje:
000135 - Fuel Rail/System Pressure: Too Low P0087 - 000 - - Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 172007 km Time Indication: 0 Date: 2018.14.31 Time: 15:00:55
Freeze Frame: RPM: 2852 /min Inj. Quantity: 7.4 mg/str (no units): 5.0 Pressure: 688.0 bar Pressure: 496.0 bar Temperature: 18.0°C Tank Cont.: 40.6 l
000136 - Fuel Rail/System Pressure: Too High P0088 - 000 - - Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 172007 km Time Indication: 0 Date: 2018.14.31 Time: 15:01:44
Freeze Frame: RPM: 1932 /min Inj. Quantity: 5.2 mg/str (no units): 5.0 Pressure: 528.0 bar Pressure: 800.0 bar Temperature: 18.0°C Tank Cont.: 39.5 l
a wiec raz cisnienie paliwa na listwie cr jest za niskie, raz za wysokie. zauwazylem ze tak sie dzieje na postoju po przekroczeniu 2500rpm. wtedy tez zaczynaja falowac obroty i w blokach pomiarowych cisnienie najpierw spada z 600bar na 250bar potem leci w gore do ok 1000bar. poza tym auto normalnie pali, bez zadnych problemow. Pierwsze co to wymienilem olej i wszystkie filtry. po drugie zmienialem czujniki na listwie cr. fakt ze byly uzywane, ale objawy dalej te same. odkrecilem zawor na pompie wysokiego cisnienia, przedmuchalem powietrzem, zmienilem oring, ale to tez nic nie dalo. przedmuchalem tez filterek pomiedzy pompka zasilajaca a pompa wysokiego cisnienia. teraz juz mi brak pomyslow. myslalem tez o zaworze na pompie wys. cisn. ale to jest chyba zawor regulujacy dawke paliwa a nie regulujacy cisnienie. wtryski w blokach vcds sa zblizone do zera, wiec ok. POMOCY!
|
|