Dzisiaj jest 28 mar 2024, 19:39



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 30 sty 2016, 20:14 
Witam. Mam problem ze Skoda Superb II 2.0TDI CR 170KM. Otoz pewnego, mroznego dnia rano przejechalem autem ok 2km i wlaczyla mi sie kontrolka swiec zarowych i napis workshop. po podlaczeniu pod vcds pokazuje:

000135 - Fuel Rail/System Pressure: Too Low
P0087 - 000 - -
Freeze Frame:
Fault Status: 01100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 172007 km
Time Indication: 0
Date: 2018.14.31
Time: 15:00:55

Freeze Frame:
RPM: 2852 /min
Inj. Quantity: 7.4 mg/str
(no units): 5.0
Pressure: 688.0 bar
Pressure: 496.0 bar
Temperature: 18.0°C
Tank Cont.: 40.6 l

000136 - Fuel Rail/System Pressure: Too High
P0088 - 000 - -
Freeze Frame:
Fault Status: 01100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 172007 km
Time Indication: 0
Date: 2018.14.31
Time: 15:01:44

Freeze Frame:
RPM: 1932 /min
Inj. Quantity: 5.2 mg/str
(no units): 5.0
Pressure: 528.0 bar
Pressure: 800.0 bar
Temperature: 18.0°C
Tank Cont.: 39.5 l


a wiec raz cisnienie paliwa na listwie cr jest za niskie, raz za wysokie. zauwazylem ze tak sie dzieje na postoju po przekroczeniu 2500rpm. wtedy tez zaczynaja falowac obroty i w blokach pomiarowych cisnienie najpierw spada z 600bar na 250bar potem leci w gore do ok 1000bar. poza tym auto normalnie pali, bez zadnych problemow.
Pierwsze co to wymienilem olej i wszystkie filtry. po drugie zmienialem czujniki na listwie cr. fakt ze byly uzywane, ale objawy dalej te same. odkrecilem zawor na pompie wysokiego cisnienia, przedmuchalem powietrzem, zmienilem oring, ale to tez nic nie dalo. przedmuchalem tez filterek pomiedzy pompka zasilajaca a pompa wysokiego cisnienia. teraz juz mi brak pomyslow. myslalem tez o zaworze na pompie wys. cisn. ale to jest chyba zawor regulujacy dawke paliwa a nie regulujacy cisnienie. wtryski w blokach vcds sa zblizone do zera, wiec ok.
POMOCY!


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 30 sty 2016, 22:37 
Offline

Rejestracja: 27 maja 2013, 00:27
Posty: 227
Pompa CP4 czytaj będziesz miał wydatek. Jeżeli masz szczęście to walnięty jest zawór na pompie (ten elektryczny) i należało by go podmienić na inny aby się upewnić ( dmuchanie kompresorem, czy nowy oring nic nie pomoże, myjka ultradźwiękowa może trochę). Jak masz pecha to pompa do wymiany (niestety ten typ tak ma).
Mimo wszystko z objawów bardziej prawdopodobny zawór.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 31 sty 2016, 00:11 
jak chwile potrzymam obroty na 2500 to po paru sekundach zaczynaja falowac obroty. wychodzi na to ze jezeli jest walniety ten zawor na pompie a on odpowiedzialny jest za dawkowanie paliwa to wtedy w vcds w bloku pomiarowym 001 wyswietlana dawka paliwa powinna zmieniac wartosc jak zaczna falowac obroty. zzgadza sie?


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 31 sty 2016, 00:17 
Czytalem gdzies jeszcze ze po wymianie ktorys z tych czujnikow wymagana jest adaptacja. czy to prawda? i jak sie wykonuje taka adaptacje w vcds??


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 31 sty 2016, 12:22 
Offline

Rejestracja: 13 sty 2013, 23:23
Posty: 50
a może ty szukasz nie wiadomo czego a wystarczy zmienic filtr paliwa ? Miałem ostatnio taki przypadek że zamarzło po prostu paliwo.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 31 sty 2016, 13:38 
Pisałem że wymieniłem olej i wszystkie filtry, w tym paliwowy.


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 31 sty 2016, 13:47 
Offline

Rejestracja: 13 sty 2013, 23:23
Posty: 50
a zawór wysokiego cisnienia na listwie ?


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 01 lut 2016, 21:36 
Czyli okazało się że to wina zaworu na pomoże. Wymieniłem i śmiga. Dzięki za pomoc. Pozdrawiam


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 07 mar 2016, 13:57 
Offline

Rejestracja: 07 mar 2016, 13:31
Posty: 6
Miejscowość: Poznań
Nie chciałem zakładać nowego wątku, ale być może na tym forum uzyskam jakąś pomoc przynajmniej od czego zacząć.

Mój problem to właśnie jeden z błędów:

Błąd 000136 Fuel Rail/System Pressure

auto przy gwałtownym przyspieszaniu i dość wysokich obrotach zazwyczaj powyżej 3 tyś w zależności od biegu zaczyna gwałtownie tracić moc. Dzieje się tak do momentu,aż nie puszczę nogi z gazu i o ile nie zdąży zapalić się sprężynka to błędu w sterowniku nie ma.

Silnik to 2.0 TDI CR CBAB


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 07 mar 2016, 15:16 
Offline

Rejestracja: 27 maja 2013, 00:27
Posty: 227
Tak jak kolega wyżej albo coś z pompą CR (ale raczej nie ) albo wtryski zaczynają siadać (raczej to).

Jakie auto? rocznik? moc?

filtr paliwa kiedy wymieniony?


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Problem z wyciekiem paliwa z szyny CR  INFINITI common rail Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  7
 Ciśnienie common rail w citroenie  CITROEN common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  2
 Problem z ciśnieniem paliwa 2.0 HDi 140km Delphi  RÓŻNE TEMATY POWIĄZANE Z COMMON RAIL  Franek12  0
 Mondeo mk4 2.0 tdci dw10c wymiana czujnika ciśnienia paliwa  FORD common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  lobaner  1
 BMW E91 335d niskie ciśnienie na szynie przy rozruchu.  BMW common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  czerwony335d  6
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group