Common Rail – Regeneracja, naprawa wtryskiwaczy i pomp, pompowtryskiwacze
http://www.commonrailforum.pl/

Pomoc w odczytaniu protokołów
http://www.commonrailforum.pl/pomoc-w-odczytaniu-protokolow-t2205.html
Strona 1 z 3

Autor:  Henry58 [ 03 cze 2019, 15:21 ]
Tytuł:  Pomoc w odczytaniu protokołów

Witam. Na wstępie chciałem przeprosić forumowiczów jeżeli napisałem nie w tym wątku co potrzeba.
Potrzebuję pomocy w sprawie wtrysków siemensa przy volvo V50 2.0 . Wtryski były regenerowane i prosiłbym o odczytanie wyników testów wtryskiwaczy. Podobno montować i jeździć. Tak mechanik zrobił , ale dymienie przy rozruchu zimnego silnika zostało. Nadmienię że, wtryski były w innym serwisie firmy Bosch również regenerowane ,myte oraz regulowane efekt ? zerowy. Dlatego udałem się do innego serwisu i chciałbym aby Panowie spojrzeli na te wydruki swoim fachowym okiem .
Bardzo dziękuję i pozdrawiam
Henry58

Załączniki:
004.jpg
004.jpg [ 2.29 MiB | Przeglądany 6021 razy ]
003.jpg
003.jpg [ 2.3 MiB | Przeglądany 6021 razy ]

Autor:  Lukass [ 03 cze 2019, 23:12 ]
Tytuł:  Re: Pomoc w odczytaniu protokołów

Z wydruków widać, że pominięto rozgrzewanie i test wycieków CFL.
Przy tych wtryskach to jest niedopuszczalne i może całkowicie zmienić wyniki. Sprzęt na którym było sprawdzane raczej nie jest za dobry do siemensa także wyniki nie są miarodajne.
Z wydruków też nie wyczyta się czy końcówka nie podcieka lub czy szczelina powietrzna jest dobrze ustawiona oraz czy cewka jest w dobrym stanie.
Ogólnie trzeba zawieźć wtryski do sprawdzonego warsztatu i będzie gitara :)
Duże pojęcie o tych wtryskach ma użytkownik DROMAR to możesz się do niego odezwać.

Autor:  Feder [ 03 cze 2019, 23:37 ]
Tytuł:  Re: Pomoc w odczytaniu protokołów

Lukass nie żartuj sobie

Autor:  DROMAR [ 04 cze 2019, 10:44 ]
Tytuł:  Re: Pomoc w odczytaniu protokołów

powiedzieć w jakim kolorze dymi autko, czy dymi na zimnym czy na ciepłym czy tak i tak , jakie są korekty.

Autor:  zaksiu1985 [ 04 cze 2019, 14:36 ]
Tytuł:  Re: Pomoc w odczytaniu protokołów

Lukass pisze:
Z wydruków widać, że pominięto rozgrzewanie i test wycieków CFL.
Przy tych wtryskach to jest niedopuszczalne i może całkowicie zmienić wyniki. Sprzęt na którym było sprawdzane raczej nie jest za dobry do siemensa także wyniki nie są miarodajne.
Z wydruków też nie wyczyta się czy końcówka nie podcieka lub czy szczelina powietrzna jest dobrze ustawiona oraz czy cewka jest w dobrym stanie.
Ogólnie trzeba zawieźć wtryski do sprawdzonego warsztatu i będzie gitara :)
Duże pojęcie o tych wtryskach ma użytkownik DROMAR to możesz się do niego odezwać.

Test wycieku CFL powinien być zrobiony, dlaczego go nie zrobili bo to trwa około 1min (czy. nie ma czasu na pierdoły) problen w tym że to nie pierdoła.
Rozgrzewanie powinny być koniecznie zrobione, dlaczego go nie zrobili bo to dodatkowe 2min.
Maszyna jest właściwa do tego wtryskiwacza (ma autoryzacje producenta wtryskiwacza).
Wydruki otrzymane są wydrukami skróconymi i pokazują tylko warości średnie max,min. (jest to dopuszczalne ale lepsze są wydruki szczegółowe).
Według wydruków wtryskiwacze są wstanie nie złym (nie idealne ale całkiem nie złe).
Gdzie są wydruki do pozostalyn wtryskiwaczy , czy były robione czy nie.
Jakie częsci zostały wymienione, zakładam że rozpylacze pytanie na jakie bo jak siemens/conti albo firad to powinno być ok, jak firds to krzyż na drogę.
Jakie podkładki założone czy dobra grubość?
i tak jeszcze z 10 innych "mało ważnych" pytań.
I najważniejsza sprawa, o tym czy wtryskiwacz jest w 100% dobry czy nie dowiemy się dopiero na samochodzie bo nie ma jednej maszyny pewnej na 100% na podstawie której można stwierdzić czy obiekt badany jest idealny czy do dupy, taka niestety jest prawda kolego o wtryskiwaczach siemens/conti/vdo i jeszcze inne ich nazwy.
Napisał człowiek który nie zna się na tym....

Autor:  Henry58 [ 04 cze 2019, 22:54 ]
Tytuł:  Re: Pomoc w odczytaniu protokołów

Witam. Dziekuje za szybką odpowiedź. Jeżeli chodzi o dymienie to dymi tylko po długim postoju np. po nocnym. Muszę nadmienić że, to najlepiej wykonana usługa z trzech (najmniej dymi) .Dwie poprzednie regeneracje były do bani czyli bez widocznej poprawy. Z tego co się dowiedziałem to zostały wymienione cewki w sumie w 4 szt wtryskiwaczy, były myte, regulowane i tyle. Wkladac i jezdzic takie padały wypowiedzi przy odbiorze. Autko nie dymi w czasie jazdy, ani podzas przyspieszania na żadnych biegach. Ładnie pali na ciepłym i zimnym spalanie dobre około 6l/100 km.Jest tylko jeden mankament dymienie przy rozruchu, co prawda po ostaniej czyli tej regeneracji o której piszę jest o niebo lepiej niż po poprzednich (wszystkie w serwisie firmy Boch). Juz powoli zaczynam tracić wiarę w wykonywanie prawidowej regeneracji wtrysków. Może nie ma takiej możliwości ? Na temat innych wymienionych części typu podkładki lub elementy nic mi nie wiadomo.
Z poszanowaniem
Henry 58.
PS. Bardzo dziękuję za poświęcony czas oraz pomoc z Waszej strony.Są jeszcze ludzie na tym ziemskim padole na których można polegać chociaż na odległość :)

Autor:  zaksiu1985 [ 04 cze 2019, 23:08 ]
Tytuł:  Re: Pomoc w odczytaniu protokołów

dymienie na zimno może też powodować silnik, słaba kompresja, to takie trochę wróżenie z fusów, może to może tamto. Jeżeli nie ma innych objawów to rada taka, zostawić w spokoju te wtryskiwacze dolewać co 2 tankowanie jakieś 300ml mixolu (albo do każdego tankowania) i obserwować. Najlepsze wyjście znależć identyczne auto (w 100% sprawne)i przełożyć wtryskiwacze i w tedy będzie na 100%pewne (wyjście strasznie upierdliwe).

Autor:  Henry58 [ 05 cze 2019, 10:42 ]
Tytuł:  Re: Pomoc w odczytaniu protokołów

Witam raz jeszcze. Cóż , skoro tak mówią fachowcy to tak zrobię. czas pokaże czy coś się zmieni. Jeszce raz dzięki wielkie za pomoc w odczytaniu protokołów. Pozdrawiam serdecznie .

z poszanowaniem

Henry 58

Autor:  Henry58 [ 05 cze 2019, 15:23 ]
Tytuł:  Re: Pomoc w odczytaniu protokołów

Witam. Panowie jeżeli tak jak pisaliście powyżej w poście chyba kolega zaksiu 1985 , zostały pominięte niektóre parametry (test CFL , czy rozgrzewanie ) i to nie są pierdoły to dlaczego Panowie z autoryzowanego serwisu boscha tego nie zrobili ? Cóż , zadzwonię
i zapytam się jestem ciekaw odpowiedzi. Jeżeli tak jest jak piszecie , to napiszę reklamację z tytułu rękojmi .Przecież zapłaciłem za całkowitą usługę tzn. regenerację wtryskiwaczy firmy Siemens i to nie małe pieniążki.
Dziękuję bardzo za pomoc
z poszanowaniem
Henry 58

Autor:  Henry58 [ 05 cze 2019, 15:37 ]
Tytuł:  Re: Pomoc w odczytaniu protokołów

Witam raz jeszcze.Tak jak pisałem wcześniej pozwoliłem sobie wykonać rozmowę telefoniczną do serwisu gdzie została wykonana regeneracja wtrysków i otrzymałem odpowiedź że, po pierwszym sprawdzeniu wtryskiwaczy na maszynie (dotyczy również końcówki wtrysku ) nie ma potrzeby rozgrzewać maszyny oraz ponownie sprawdzać szczelność. Mam wrażenie że Pan serwisant troszkę " pływał " w czasie wypowiedzi.
przepraszam że, pisze post pod postem ale,chciałem przedstawić jak najlepiej sytuację.

z poszanowaniem

Henry58

Strona 1 z 3 Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/