Czytając posty o regeneracji wtryskiwaczy Denso , trochę się podśmiewam . Dlaczego , ktoś naprawia , regeneruje jak niema dostępności części w oryginale .....potocznie powiem dla mnie jest to "rzeźba" . O ile pamiętam to rozpylacz jest dostępny tylko włoski Firado , z tymi rozpylaczami też jest różnie.Nieraz po małym przebiegu cuda działy się z dawką . Swego czasu serwisowaliśmy auta BUSY z firmy kurierskiej , mieli sporo aut przeważnie Citroeny Jumpery , lub Peugeoty Boxery . I akurat z układem paliwowym Denso . Jak zaczęły się sypać to pracy mieliśmy dużo . A powodem awarii ...... zaczęło wypalać tłoki .....w 6 autkach . Ktoś powie słabe paliwo i ma rację .Zmienili Stację i stanęło na 6 sztukach . Zrobiliśmy remonty silników , ale co z wtryskami , firma kurierska wysłała je do "regeneracji" do dużej i znanej firmy w Polsce która podjęła i zaoferowała się przeprowadzić regenerację . Wtryski przyszyły z regeneracji , zostały zamontowane . Autka pośmigały może 5 tyś może 7 tyś i tak w kolejności montażu wtrysków zaczęły zjeżdżać na lince do nas . I prosty test sprężania , ponownie wypalone tłoki . Oddałem te wtryski z tych aut do kolegi który pracuje w Bosch Diesel Serwisie , sprawdził i powiedział że te dawki to konia zabiją , rozebrał doły rozpylacze byłe pozakładane właśnie włoski firady , a co jeszcze tam grzebali to nie wiem . Silniki ponownie robiliśmy , ale tym razem wtryski zostały założone nowe , autka śmigają bez problemu . Z tego co ja się orientuje to Firma Denso ma podpisać lub podpisała umowę z jedną z większych firm w Polsce zajmującą się naprawą wtryskiwaczy , chodzi tu o udostępnienie części oraz technologię naprawy . I taka regeneracja fabryczna przy wykorzystaniu oryginalnych części oraz technologi Denso .... to Ja w to wierzę że wtryskiwacz będzie śmigał( takim przykładem jest bosch ) . Bo jeśli spotkacie się z taką sytuacją jak opisałem wyżej ( wypalone tłoki po raz drugi ) , to ze zwrotem kosztów i uznaniem gwarancji możecie mieć problem . Podsumowując ja jednak z praktyki powiem , jeśli będzie tzw. fabryczna regeneracja ( dostęp do części , i technologia naprawy ) to jak najbardziej regenerować , bo zawsze trochę grosza w kieszeni zostanie , ale na tą chwilę to tylko nowe .
Pozdrawiam !!!!!!!!!!!!!
Czytając posty o regeneracji wtryskiwaczy Denso , trochę się podśmiewam . Dlaczego , ktoś naprawia , regeneruje jak niema dostępności części w oryginale .....potocznie powiem dla mnie jest to "rzeźba" . O ile pamiętam to rozpylacz jest dostępny tylko włoski Firado , z tymi rozpylaczami też jest różnie.Nieraz po małym przebiegu cuda działy się z dawką . Swego czasu serwisowaliśmy auta BUSY z firmy kurierskiej , mieli sporo aut przeważnie Citroeny Jumpery , lub Peugeoty Boxery . I akurat z układem paliwowym Denso . Jak zaczęły się sypać to pracy mieliśmy dużo . A powodem awarii ...... zaczęło wypalać tłoki .....w 6 autkach . Ktoś powie słabe paliwo i ma rację .Zmienili Stację i stanęło na 6 sztukach . Zrobiliśmy remonty silników , ale co z wtryskami , firma kurierska wysłała je do "regeneracji" do dużej i znanej firmy w Polsce która podjęła i zaoferowała się przeprowadzić regenerację . Wtryski przyszyły z regeneracji , zostały zamontowane . Autka pośmigały może 5 tyś może 7 tyś i tak w kolejności montażu wtrysków zaczęły zjeżdżać na lince do nas . I prosty test sprężania , ponownie wypalone tłoki . Oddałem te wtryski z tych aut do kolegi który pracuje w Bosch Diesel Serwisie , sprawdził i powiedział że te dawki to konia zabiją , rozebrał doły rozpylacze byłe pozakładane właśnie włoski firady , a co jeszcze tam grzebali to nie wiem . Silniki ponownie robiliśmy , ale tym razem wtryski zostały założone nowe , autka śmigają bez problemu . Z tego co ja się orientuje to Firma Denso ma podpisać lub podpisała umowę z jedną z większych firm w Polsce zajmującą się naprawą wtryskiwaczy , chodzi tu o udostępnienie części oraz technologię naprawy . I taka regeneracja fabryczna przy wykorzystaniu oryginalnych części oraz technologi Denso .... to Ja w to wierzę że wtryskiwacz będzie śmigał( takim przykładem jest bosch ) . Bo jeśli spotkacie się z taką sytuacją jak opisałem wyżej ( wypalone tłoki po raz drugi ) , to ze zwrotem kosztów i uznaniem gwarancji możecie mieć problem . Podsumowując ja jednak z praktyki powiem , jeśli będzie tzw. fabryczna regeneracja ( dostęp do części , i technologia naprawy ) to jak najbardziej regenerować , bo zawsze trochę grosza w kieszeni zostanie , ale na tą chwilę to tylko nowe .
Pozdrawiam !!!!!!!!!!!!!
|
|