Witam!
Nie bardzo wiedziałem w jakim dziale, więc napiszę tutaj, z góry przepraszam, jeśli źle wybrałem...
Otóż mam taki problem z Fusionem 1.4 TDCI 2006 mojej żony, na wtrysku SIEMENS, ten sam co w Citroenach C3, C4, Peugeotach itp.
Jechał sobie ten samochodzik dzielnie aż nagle złapał błąd silnika i już teraz jeździ mniej dzielnie
Na zimno strasznie szarpie i nie chce się wkręcić na obroty powyżej 2000 rpm, wtedy zwykle łapie ten błąd P0092
http://i.imgur.com/QLC27Nu.jpgNatomiast jak już się rozgrzeje to jedzie dobrze, trzeba tylko uważać, żeby nie podchodzić do 3000 rpm bo wtedy zwykle łapie ten błąd P0002, zapala się kontrolka i wtedy obcina mu osiągi i jedzie do max 2500 rpm
http://i.imgur.com/5UmLMTi.jpgCiśnienie na szynie mu mierzyłem, generalnie nie da się wydusić ponad 100.000 kPa, na wolnych obrotach ma 21.000 kPa
http://i.imgur.com/00sOLfv.jpgAuto zapala na dotyk zimne czy ciepłe, na wolnych obrotach pracuje równo, jakby wziąść do rozgrzanego i nie gazować powyżej 3k rpm to normalnie sprawne
No i tu prośba o pomoc do Forumowiczów, gdyż trochę już powymieniałem nie tanich podzespołów a awaria nadal występuje, może ktoś podpowie, co wymienić żeby NA PRAWDĘ pomogło...
Co zostało zrobione:
- wymieniony filtr paliwa, sprawdzenie wężyków paliwowych - brak pęcherzy
- wymieniony czujnik ciśnienia na listwie CR
- wymieniony regulator ciśnienia na pompie (ten od dołu)
- sprawdzone wiązki kabli od czujników do PCM, przedzwonione, zakonserwowane, sprawdzone masy i zasilanie PCM
W planach mam wymianę PCM i zaworu dawkującego paliwo na pompie ale może ktoś ma jakieś inne sugestie, żeby wymienić coś raz a porządnie a nie całe auto po kawałku na nowe?
Z góry dziękuję za pomoc
Pozdrawiam
Speedo